Niin surullista

Anonyymi

kun kertojat yhä liikkeellä. Aikaisemmin kerrottu että myös se mikä näkyy ei tunnu hyvältä tavalta toimia. Ehkä on paras lopettaa, koska tulee kestämään kauan ennen kuin mieli rauhoittuu.

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malja sille! kippis ja sitten kulaus niin eiköhän se olo siitä helpotu 🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

• Anonyymi

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭mulla olis ollu vielä parempi ehdotus jos kyseessä on rentoutuminen! ihan vaan sivusta vastaa

• Anonyymi kirjoitti:

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭mulla olis ollu vielä parempi ehdotus jos kyseessä on rentoutuminen! ihan vaan sivusta vastaa

No ei todellakaan ollut kyseessä rentoutuminen vaan Mielen rauhoittuminen jolloin muutama kuppi siihen auttaa vallan mainiosti!

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

No ei todellakaan ollut kyseessä rentoutuminen vaan Mielen rauhoittuminen jolloin muutama kuppi siihen auttaa vallan mainiosti!

Diapam auttaa minua ainakin rauhoittuu tilanteessa kuin tilanteessa! terveisin Sanna 😁😁🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Diapam auttaa minua ainakin rauhoittuu tilanteessa kuin tilanteessa! terveisin Sanna 😁😁🤣

Lopeta Sanna heti tollaset puheet!et todellakaan saa ottaa mitään lääkkeitä!me olemme oikeesti sun tukena kaikessa ja autetaan Kaisan kanssa sinua mielellään!olet minulle todella rakas!!!!!!🤗😘😘😘😘😘😘😘

• Anonyymi

Lopeta Sanna heti tollaset puheet!et todellakaan saa ottaa mitään lääkkeitä!me olemme oikeesti sun tukena kaikessa ja autetaan Kaisan kanssa sinua mielellään!olet minulle todella rakas!!!!!!🤗😘😘😘😘😘😘😘

Sanna 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi sinä olet päätynyt tuohon tilanteeseen jos kerran se diapam auttaa sinua ihan kaikessa?????????olet minulle myös erittäin rakas niin lopeta tollanen puhe lääkkeistä edes ajatuksen tasolla!!!!!!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Sanna 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi sinä olet päätynyt tuohon tilanteeseen jos kerran se diapam auttaa sinua ihan kaikessa?????????olet minulle myös erittäin rakas niin lopeta tollanen puhe lääkkeistä edes ajatuksen tasolla!!!!!!!!!!

Näin on kaisa!!!!!!!!! Sanna oot meille erittäin tärkeä ihminen niin sen takia me emme voi antaa sun tehdä mitään tollasta! soita mulle tänään kun pystyt!

• Anonyymi

Näin on kaisa!!!!!!!!! Sanna oot meille erittäin tärkeä ihminen niin sen takia me emme voi antaa sun tehdä mitään tollasta! soita mulle tänään kun pystyt!

Joo mä soitan sinulle kike tossa ennen neljää!ootte mulle todella rakkaita Kike ja Kaisa! terveisin Sanna 😘😘😘😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗😘🤗💝💝💝

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11401
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      353
      7804
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2584
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      93
      2159
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      139
      2025
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1601
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1251
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      52
      1054
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      888
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe