Niin surullista

Anonyymi

kun kertojat yhä liikkeellä. Aikaisemmin kerrottu että myös se mikä näkyy ei tunnu hyvältä tavalta toimia. Ehkä on paras lopettaa, koska tulee kestämään kauan ennen kuin mieli rauhoittuu.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malja sille! kippis ja sitten kulaus niin eiköhän se olo siitä helpotu 🤗🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

• Anonyymi

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭mulla olis ollu vielä parempi ehdotus jos kyseessä on rentoutuminen! ihan vaan sivusta vastaa

• Anonyymi kirjoitti:

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭mulla olis ollu vielä parempi ehdotus jos kyseessä on rentoutuminen! ihan vaan sivusta vastaa

No ei todellakaan ollut kyseessä rentoutuminen vaan Mielen rauhoittuminen jolloin muutama kuppi siihen auttaa vallan mainiosti!

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

No ei todellakaan ollut kyseessä rentoutuminen vaan Mielen rauhoittuminen jolloin muutama kuppi siihen auttaa vallan mainiosti!

Diapam auttaa minua ainakin rauhoittuu tilanteessa kuin tilanteessa! terveisin Sanna 😁😁🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Diapam auttaa minua ainakin rauhoittuu tilanteessa kuin tilanteessa! terveisin Sanna 😁😁🤣

Lopeta Sanna heti tollaset puheet!et todellakaan saa ottaa mitään lääkkeitä!me olemme oikeesti sun tukena kaikessa ja autetaan Kaisan kanssa sinua mielellään!olet minulle todella rakas!!!!!!🤗😘😘😘😘😘😘😘

• Anonyymi

Lopeta Sanna heti tollaset puheet!et todellakaan saa ottaa mitään lääkkeitä!me olemme oikeesti sun tukena kaikessa ja autetaan Kaisan kanssa sinua mielellään!olet minulle todella rakas!!!!!!🤗😘😘😘😘😘😘😘

Sanna 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi sinä olet päätynyt tuohon tilanteeseen jos kerran se diapam auttaa sinua ihan kaikessa?????????olet minulle myös erittäin rakas niin lopeta tollanen puhe lääkkeistä edes ajatuksen tasolla!!!!!!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Sanna 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi sinä olet päätynyt tuohon tilanteeseen jos kerran se diapam auttaa sinua ihan kaikessa?????????olet minulle myös erittäin rakas niin lopeta tollanen puhe lääkkeistä edes ajatuksen tasolla!!!!!!!!!!

Näin on kaisa!!!!!!!!! Sanna oot meille erittäin tärkeä ihminen niin sen takia me emme voi antaa sun tehdä mitään tollasta! soita mulle tänään kun pystyt!

• Anonyymi

Näin on kaisa!!!!!!!!! Sanna oot meille erittäin tärkeä ihminen niin sen takia me emme voi antaa sun tehdä mitään tollasta! soita mulle tänään kun pystyt!

Joo mä soitan sinulle kike tossa ennen neljää!ootte mulle todella rakkaita Kike ja Kaisa! terveisin Sanna 😘😘😘😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗😘🤗💝💝💝

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4503
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      26
      3304
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      41
      2926
    4. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      18
      2857
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2747
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      44
      2617
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2559
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2295
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2105
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      7
      1751
    Aihe