Tupakka, alkoholi, epäterveellinen ruoka ja liikkumattomuus. Kaikkea näitä pitäisi välttää, että elää pitkän ja terveen elämän.
Mut onko se oikeasti aina noinkaan? Mun mielestä se on aikamoista lottoa, kuka elää kauan ja terveenä. Joku puliukko/akka saattaa elää vanhaks, vaikka elintavat on todella epäterveelliset. Samoin myös tupakkaa tuprutteleva saattaa vielä kasikymppisenäkin porskuttaa täysillä menemään.
Elätkö sinä terveellisesti? Onko lautasella pelkkiä rehuja ja vaaleaa lihaa? Mites liikunta? ;)
Mä elän niin, että syön mitä mieli tekee. Kerran täällä vaa eletään, niin aion kyllä nauttia :)
Kittielle tämä, että annan edellisen aloituksen tippua. Huumorijutuksi tarkoitettu ei menny oikein nappiin, joten unohdetaan se. Yritän miettiä kaks kertaa, ennenku kirjotan mitään.
Kiva, että sulla oli eilen mukava päivä, jonka voi tallentaa muistojen joukkoon :)
Mukavaa päivää kaikille.
Elämisen vaikeus...
192
<50
Vastaukset
En minä ainakaan pahoittanut mieltä aiemmasta aiheesta/ketjusta.
No, itse en mikään terveysfriikki ole. Pidän kyllä vihanneksista ja hedelmistä, mutta herkuista myös.
Mutta, joo, oli kiva päivä eilen. Tänäänkin on ihanan lämmintä ulkona. Kävimme apteekissa ja kirjastossa ja kotona mies teki jauheliha pihvejä lounaaksi. 🙂
Nyt väsyttää ja katson leffaa..Tykkäätkö sä ihan OIKEASTI kasviksista?
Mä en tykkää. Kyllä niitä syö, mut en sano rakastavani niitä. Ne pitää mussuttaa lautaselta ekaks pois, niin pääsee rauhassa nauttimaan lihasta tai kalasta. Kalaa mä muutes rakastan :)
Kuinka lämmintä teillä oli? Mun mielestä täällä oli jotenki viileä päivä.tinttu-liina kirjoitti:
Tykkäätkö sä ihan OIKEASTI kasviksista?
Mä en tykkää. Kyllä niitä syö, mut en sano rakastavani niitä. Ne pitää mussuttaa lautaselta ekaks pois, niin pääsee rauhassa nauttimaan lihasta tai kalasta. Kalaa mä muutes rakastan :)
Kuinka lämmintä teillä oli? Mun mielestä täällä oli jotenki viileä päivä.Kyllä tykkään, esmes: paprikasta, porkkanasta, kaalista, parsakaalista ja herneistä. 😋
19 c taisi tänään olla päivällä lämmintä. 🌞Kittiechihunen kirjoitti:
Kyllä tykkään, esmes: paprikasta, porkkanasta, kaalista, parsakaalista ja herneistä. 😋
19 c taisi tänään olla päivällä lämmintä. 🌞No kaali on kyllä semmosta, mistä minäkin tykkään. Kaalista ku tekee ison vuokallisen kaalilaatikkoa, niin se on kyllä hyvää :)
Porkkanakin menee, mut vaa raasteena :}
Teillä on ollu mukavan lämmintä. En tiiä oliko täällä sitten tuo pilvisyys jotenki nii sankka, ettei tullu mukavan sään fiilistä.tinttu-liina kirjoitti:
No kaali on kyllä semmosta, mistä minäkin tykkään. Kaalista ku tekee ison vuokallisen kaalilaatikkoa, niin se on kyllä hyvää :)
Porkkanakin menee, mut vaa raasteena :}
Teillä on ollu mukavan lämmintä. En tiiä oliko täällä sitten tuo pilvisyys jotenki nii sankka, ettei tullu mukavan sään fiilistä.Hyi, itse en tykkää keitetystä kaalista.. Pitää olla rapsakkaa. Porkkana on hyvää raasteena tai sitten pilkon niitä pitkuloiksi ja napostelen. Koirakin välillä tykkää niitä syödä.
Juu, ihmeen lämmintä ollut. Ihan kivaa.Kittiechihunen kirjoitti:
Hyi, itse en tykkää keitetystä kaalista.. Pitää olla rapsakkaa. Porkkana on hyvää raasteena tai sitten pilkon niitä pitkuloiksi ja napostelen. Koirakin välillä tykkää niitä syödä.
Juu, ihmeen lämmintä ollut. Ihan kivaa.Niin sä tykkäät kaalista raakana...
Joskus ku oon kaalia pilkkonu ja mussuttanu sitä raakana, nii mun massu ei oikeen ole tykänny. Tulee semmonen halju olo :[
Porkkanasta tulee raasteena semmosta kosteaa ja mehevää, niin siks tykkään silleen.tinttu-liina kirjoitti:
Niin sä tykkäät kaalista raakana...
Joskus ku oon kaalia pilkkonu ja mussuttanu sitä raakana, nii mun massu ei oikeen ole tykänny. Tulee semmonen halju olo :[
Porkkanasta tulee raasteena semmosta kosteaa ja mehevää, niin siks tykkään silleen.Ai, enpä tiennyt että raaka kaali ei sovi jokaiselle. Onneksi itse voin sitä syödä salaattina.
Kittiechihunen kirjoitti:
Ai, enpä tiennyt että raaka kaali ei sovi jokaiselle. Onneksi itse voin sitä syödä salaattina.
Juu, ei todellakaan sovi kaikille tuo kaali.
Onneks saan syödä kaalilaatikkoa :Ptinttu-liina kirjoitti:
Juu, ei todellakaan sovi kaikille tuo kaali.
Onneks saan syödä kaalilaatikkoa :PNo kaali sopii kyl karitsapaistin kaa mut muutoin on sit nou nou :)
artagnan kirjoitti:
No kaali sopii kyl karitsapaistin kaa mut muutoin on sit nou nou :)
Seuraavan kerran ku syöt sitä lutusta söpöläistä, niin toivon sulle varpusparvet laulamaan sun veskiin :}
tinttu-liina kirjoitti:
Seuraavan kerran ku syöt sitä lutusta söpöläistä, niin toivon sulle varpusparvet laulamaan sun veskiin :}
No en mä sitä ahmi elävänä vaan minttukastikkeessa :P Ai et se on nii herkkuu :P
artagnan kirjoitti:
No en mä sitä ahmi elävänä vaan minttukastikkeessa :P Ai et se on nii herkkuu :P
Paha pässi :]
- Anonyymi
Ite tykkään hiton paljon namuista, en luopuisi makeasta vaikka hampaat tippuisi muijan suusta. Eksä oli just tuommoinen terveysfriikki. Jokainen suupala mitattiin grammalleen ja voi hemmetti sitä porua ku joku oli syöny jätkän banaanin:D
SunflowerKyllä meilläkin karkit maistuu, mutta ei ole tippunut hampaat vielä, no tulee kyllä harjattua hampaat kahdesti päivässä. 😀
Karkit ja suklaa, ja myös keksit ja pullat on kyllä nannoja :P
Pitäis laittaa semmonen herkkukaappi, johon ostais kaikkia erilaisia karkkeja ja suklaata. Vois sitten sieltä napsia mielitekojen mukaan :)
Vaikka eläiski terveellisesti muutoin, niin ei namut kenenkää terveyttä pilaa, kunhan ei säkkikaupalla vedä ja jokaikinen päivä.
Nauratti toi banaanijuttu :))
On kyllä tullu semmonen kuva tuosta sun exästäs, että ei sekään mikään helppo ihminen.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Pitäis laittaa semmonen herkkukaappi, johon ostais kaikkia erilaisia karkkeja ja suklaata. Vois sitten sieltä napsia mielitekojen mukaan :)
Vaikka eläiski terveellisesti muutoin, niin ei namut kenenkää terveyttä pilaa, kunhan ei säkkikaupalla vedä ja jokaikinen päivä.
On kyllä tullu semmonen kuva tuosta sun exästäs, että ei sekään mikään helppo ihminen.Harhakäsitys,että karkkien ja makean syöminen olisi nautiskelua,se on vaan paha tapa,joka on jo lapsena opittu.Jos on pakko mutustella jotain niin kuivatut hedelmät ovat parempi vaihtoehto,sisältävät ravintonakin.
Anonyymi kirjoitti:
Harhakäsitys,että karkkien ja makean syöminen olisi nautiskelua,se on vaan paha tapa,joka on jo lapsena opittu.Jos on pakko mutustella jotain niin kuivatut hedelmät ovat parempi vaihtoehto,sisältävät ravintonakin.
Toiset vaan on enemmän makean perään, ja kuivatut hedelmät on kuin pyyhekumia söisi.. Yök!
Anonyymi kirjoitti:
Harhakäsitys,että karkkien ja makean syöminen olisi nautiskelua,se on vaan paha tapa,joka on jo lapsena opittu.Jos on pakko mutustella jotain niin kuivatut hedelmät ovat parempi vaihtoehto,sisältävät ravintonakin.
Se mitään harhaa ole. Karkit on nameja ja ei niitä mitenkään voi vaihtaa joihinki kuivuneisiin rupuihin.
Toiset vaan on enemmän makean perään, ja kuivatut hedelmät on kuin pyyhekumia söisi.. Yök!
Elämässä pitää olla jotain millä nautiskelee. Toiset juo alkoholia..
Toiset syö välillä pullaa ja karamelleja...
No. Kerran täällä vain eletään.
Heippa. Tulin vain piipahtaa- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
On kyllä tullu semmonen kuva tuosta sun exästäs, että ei sekään mikään helppo ihminen.No ite oon naureskellu että siinä joku muija sai hitonmoisen 'aarteen'. Kämpässä ei saanut ees hengittää ku jätkä katteli urheilua. Sitten kuiteski väheksyi ku ite olin kiinnostunu jostain tv-sarjoista, hömpästä.
Sunflower - Anonyymi
Ei hitto jotain kuivia viikunoita, tää muija oksentaa kohta:/
Sunflower - Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Elämässä pitää olla jotain millä nautiskelee. Toiset juo alkoholia..
Toiset syö välillä pullaa ja karamelleja...
No. Kerran täällä vain eletään.
Heippa. Tulin vain piipahtaaKiva että kävit, sussa on asennetta ja fiksuja mielipiteitä:)
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto jotain kuivia viikunoita, tää muija oksentaa kohta:/
Sunflower😀 Kyllä hedelmät on parempia tuoreena ja sitten soseena menee kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
No ite oon naureskellu että siinä joku muija sai hitonmoisen 'aarteen'. Kämpässä ei saanut ees hengittää ku jätkä katteli urheilua. Sitten kuiteski väheksyi ku ite olin kiinnostunu jostain tv-sarjoista, hömpästä.
SunflowerVarsinainen hitleri :/
Useinhan sitä joku nainen on onnessaan, ku saa jonkun m****n.
Totuus lyö ilmi, ku aikaa kuluu. Minunkin pukin yks hempukka vei, mut ei tienny, että sai varsinaisen hamesankarin.
Kuulin, ettei se kestänyt, vaan hempukka otti ja lähti tenava kainalossaan.
- Anonyymi
No itellä oli vaan hoksottimet ruosteessa ton edellisen avauksen kaa. Sori:(
SunflowerPyh... mitään syytä ei anteekspyynnöille ole :)
Mulle tuli tuosta aloituksesta vaa muitaki juttuja mieleen, niin oli hyvä antaa sen pudota.
- Anonyymi
Syyttömien arvostelulla ja syyllistämisellä saadaan lisää pisteitä elämiselle.
- Anonyymi
Terveellinen ruoka-tottumus ja liikunta tekee sen että saa jättää paljon lääkkeitä pois, mieliala sekä energia paranee, suosittelen. nimimerkillä: kokemusta
Tuo liikunta on todellakin sellainen mielenpiristäjä.
Nii, ja varmaankin olis kevyt olo, jos söis oikein terveellisesti.
Joskus vaan, ku iskee hirmunälkä, niin ennemmin ottaa uunimakkaraa, ku rehuja.Kittiechihunen kirjoitti:
Ihan hyvä pointti, kaikki ei vaan ole niin hulluna liikunnan perään.
Liiallinen liikunta ja liiallinen terveellinen ruokakin voi sairastuttaa ortoreksiaan (eli muistuttaa paljon anoreksiaa)
ilmannimiiä kirjoitti:
Liiallinen liikunta ja liiallinen terveellinen ruokakin voi sairastuttaa ortoreksiaan (eli muistuttaa paljon anoreksiaa)
Tuo on totta. On kokemusta anoreksiasta, kun olen ollut sairaalassa, niin oli nuoria jotka sairastivat anoreksiaa.. Kyllä ruokailu oli heille hankalaa ja ulkoilua oli heille rajoitettu..
- Anonyymi
Ihan hyvä pointti, kaikki ei vaan ole niin hulluna liikunnan perään.
No ite en oo piirun vertaa liikunnan perään. Pyöräily ja kävely menettelee, mutta muu on niinku tervan juontia. Liikuntatunnit oli koulussa hitonmoista kärsimystä:(
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo liikunta on todellakin sellainen mielenpiristäjä.
Nii, ja varmaankin olis kevyt olo, jos söis oikein terveellisesti.
Joskus vaan, ku iskee hirmunälkä, niin ennemmin ottaa uunimakkaraa, ku rehuja.Toi uunimakkara on kyllä hemmetin hyvää, tykkään kans.
No ite en oo piirun vertaa liikunnan perään. Pyöräily ja kävely menettelee, mutta muu on niinku tervan juontia. Liikuntatunnit oli koulussa hitonmoista kärsimystä:(
SunflowerJuu, kävely on ihan jees. 🙂
- Anonyymi
Heitetäänpä kyssäri! Montako kertaa päivässä syötte mukaanluettuna välipalat? Tuosta väännetään vähän väliä mikä on sopiva rytmi.
tinttu-liina kirjoitti:
Mä syön kaks kertaa. Siitäki toinen on vaan lämmin ruoka.
Täytyy vähän korjata... Siis aamulla en syö. Ruokkiksella ehkä joku pieni hedelmä. Kotona lämmin ruoka ja illalla pari voileipää.
tinttu-liina kirjoitti:
Täytyy vähän korjata... Siis aamulla en syö. Ruokkiksella ehkä joku pieni hedelmä. Kotona lämmin ruoka ja illalla pari voileipää.
Minun on pakko syödä aamupala, ei voisi olla ilman..
Mä en ole tottunu siihen. Sumppia kolme kupillista, niin se riittää :)
Eihän mun ruokailujutut ole normeja, mut tälleen mä olen aina elänyt. Vaihtelee tietysti välillä, ku usein jää tuo hedelmäkin pois.tinttu-liina kirjoitti:
Eihän mun ruokailujutut ole normeja, mut tälleen mä olen aina elänyt. Vaihtelee tietysti välillä, ku usein jää tuo hedelmäkin pois.Joo, kaikki ollaan erilaisia ruokailun suhteen. Ei siinä mitään. 🙂
Kyl mä syön myöskin tuhdin aamupalan. Puuroo, kahvii, munakkaan, kerrosleipää, jugurttii ja sit jääkaapista löytyvii lähteitä :)
tinttu-liina kirjoitti:
Eihän mun ruokailujutut ole normeja, mut tälleen mä olen aina elänyt. Vaihtelee tietysti välillä, ku usein jää tuo hedelmäkin pois.Mä teen mimmeille paljastuksen et mä en sit diggaa hedelmistä. Ne on himassa pelkkää rekvisiittaa :)
artagnan kirjoitti:
Kyl mä syön myöskin tuhdin aamupalan. Puuroo, kahvii, munakkaan, kerrosleipää, jugurttii ja sit jääkaapista löytyvii lähteitä :)
Sissus sentään... Eikö sua ala väsyttämään tuon jälkeen??
artagnan kirjoitti:
Mä teen mimmeille paljastuksen et mä en sit diggaa hedelmistä. Ne on himassa pelkkää rekvisiittaa :)
Ai, ostat niitä ja annat pilaantua...vai onko ne jotain muovisia hedelmiä? :))
artagnan kirjoitti:
Hyvä! Minä syön kuitupitoisia muroja ja englantilaista teetä.. 😋
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, ostat niitä ja annat pilaantua...vai onko ne jotain muovisia hedelmiä? :))
Ei ku gimmat syövät ku käyvät. Sit tietenkin funtsivat et kyl toi Artsi on vaan magee sälli ku on tuollainen vegaani ;)
Hyvä! Minä syön kuitupitoisia muroja ja englantilaista teetä.. 😋
Ei hemmetti, mä unohdin murot :( Ne kuuluvat myöskin aamiaispöytään ku niitä mä mätän maidon kaa :)
tinttu-liina kirjoitti:
Sissus sentään... Eikö sua ala väsyttämään tuon jälkeen??
Ei ku sit mä lähden virkeenä duuniin :)
artagnan kirjoitti:
Ei hemmetti, mä unohdin murot :( Ne kuuluvat myöskin aamiaispöytään ku niitä mä mätän maidon kaa :)
😀😀😀 Joo, kunnolla maitoa ja vielä hunajaa päälle.. 😋
artagnan kirjoitti:
Ei ku gimmat syövät ku käyvät. Sit tietenkin funtsivat et kyl toi Artsi on vaan magee sälli ku on tuollainen vegaani ;)
:))))) Senkin huijari ;)
😀😀😀 Joo, kunnolla maitoa ja vielä hunajaa päälle.. 😋
Eikö nuo murot ole jo itsessään kauheen makeita?
tinttu-liina kirjoitti:
Eikö nuo murot ole jo itsessään kauheen makeita?
No ei nuo kuituiset ole niitä makeimpia ja hunaja sopii niihin hyvin kaveriksi. Ja eikö hunaja ole terveellistä myös? En minä niitä sokerimuroja syö.
Aamupala, lounas, iltapäivällä välipalaa, illalla ehkä jotain pientä..
En laske. Syön kun on nälkä.
No ei nuo kuituiset ole niitä makeimpia ja hunaja sopii niihin hyvin kaveriksi. Ja eikö hunaja ole terveellistä myös? En minä niitä sokerimuroja syö.
Joskus noita muroja ja myslejä ostanut, niin olivat niin makeita, että meinas hampaat tippua murokuppiin.
tinttu-liina kirjoitti:
Joskus noita muroja ja myslejä ostanut, niin olivat niin makeita, että meinas hampaat tippua murokuppiin.
Kyllä niitä vähemmän makeita on myynnissä.
- Anonyymi
No ite syön kuutisen kertaa ja napostelut päälle. Pitäis kai rajoittaa ku farkkujen vyötärö on ruvennu kiristämään:D Toi syöminen on vaan semmoinen nautinto.
Sunflower Kittiechihunen kirjoitti:
On hunaja terveellistä. Yskäänkin on oikein tehokas lääke.
tinttu-liina kirjoitti:
On hunaja terveellistä. Yskäänkin on oikein tehokas lääke.
Niin pitäisi olla terveellistä, jostain sen joskus luin.
Kertokaas mimmoista liikuntaa päivän aikaan tulee harrastettua? Minulla pienet lenkit koiran kanssa kai kotitöiden teko käy liikunnasta myös.
artagnan kirjoitti:
No mä väännän rautaa ku pitää funtsii tota sikspäkkii ;)
No sinulla sitten lihaksia riittää? Itse tulee nosteltua käsipainoa ja myös venyttelen sillä.
Töissä tulee liikuttua paljon. Kotona oonkin sit ku halvaantunu zombi :{
Viikonloppusin käyn kävelylenkeillä, siis jos viitin.Kittiechihunen kirjoitti:
No sinulla sitten lihaksia riittää? Itse tulee nosteltua käsipainoa ja myös venyttelen sillä.
No kyl mä oon suht timmissä kunnossa :) Uimassakin tulee kyl käytyy.
artagnan kirjoitti:
No kyl mä oon suht timmissä kunnossa :) Uimassakin tulee kyl käytyy.
Hienoa! 🙂👍
artagnan kirjoitti:
No mä väännän rautaa ku pitää funtsii tota sikspäkkii ;)
Tuota sanaa käytetetään usein, että vääntää rautaa, vaikka sitä vaa nostelee ;))
Tulee mieleen se piirretty pinaattiheppu...nimi ei ny tuu päähän millään :}tinttu-liina kirjoitti:
Tuota sanaa käytetetään usein, että vääntää rautaa, vaikka sitä vaa nostelee ;))
Tulee mieleen se piirretty pinaattiheppu...nimi ei ny tuu päähän millään :}Popeye?
tinttu-liina kirjoitti:
Mikäs tuo Popeye on??
En ole ikään kuullu :)No se pinaatti heppu on Popeye the sailor man. 🙂 En muista mikä se on Suomeksi..
- Anonyymi
No se pinaatti heppu on Popeye the sailor man. 🙂 En muista mikä se on Suomeksi..
Kippari-Kalle.
Ai et mä kuolaan ku näen sellaisen snadisti verisen naudan sisäfileepihvin. Kyl silloin rehut on rekvisiittaa :P
Minä en itse ole pihvien perään, liian raskasta ruokaa minun massulle... No, jauheliha pihvit kyllä kelpaa.
tinttu-liina kirjoitti:
Ihan oikeastikko syöt veristä lihaa??
Eikö sua ällötä? :×No toi on makuasia :) Mä kyl tykkään :P
artagnan kirjoitti:
No toi on makuasia :) Mä kyl tykkään :P
En ehkä siks voi ymmärtää, ku ite tykkään täysin kypsästä lihasta.
Silloinkin saattaa se lihapala nenun edessä saada ajatukset siihen, että tuokin pala on ollu joskus elävä :{tinttu-liina kirjoitti:
Eikö sua ällötä? :×Oho. Olen täysin samaa mieltä
artagnan kirjoitti:
No toi on makuasia :) Mä kyl tykkään :P
Älä tuo mulle. Menee roskiin. Hyi verta.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Eikö sua ällötä? :×Ite oksentaisin ennemmin ku laittaisin suuhuni veristä lihaa, hyi hitto soikoon:/
Sunflower
Joo. Sori kun ei se huumori oikein toiminut..
Ehkä se johtuu tästä korona ajasta että on niin herkällä tuulellaUnohdetaan se. Joskus aikanaan tuostakin olis lentänyt vaikka minkälainen läppä, mut se oli ennen se. Kunhan yritin keventää...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Unohdetaan se. Joskus aikanaan tuostakin olis lentänyt vaikka minkälainen läppä, mut se oli ennen se. Kunhan yritin keventää...
Keitäs kaalikeittoo neljä tuntia. Kyl maistuu
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Unohdetaan se. Joskus aikanaan tuostakin olis lentänyt vaikka minkälainen läppä, mut se oli ennen se. Kunhan yritin keventää...
Toi pikkupimu ei anna partahepun oleilla palstalla. On faktatietoa.
Anonyymi kirjoitti:
Keitäs kaalikeittoo neljä tuntia. Kyl maistuu
Kaalimuhennos on nannaa :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi pikkupimu ei anna partahepun oleilla palstalla. On faktatietoa.
Miksei anna? Syy?
Anonyymi kirjoitti:
Miksei anna? Syy?
Ei kannata noteerata tuollasia heittoja, kun tuskin kukaan on ollu kärpäsenä katossa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksei anna? Syy?
Ei se meille kuulu. Annetaan heidän nauttia elämästä. Hyvä että jotkut nauttii tän uuden normaali aikana..
Huokaus uusi normaali aika kyllästyttää todella paljon. Ja en pidä tästä yhtään. Heinäkuu oli ehdottomasti tämän kesän paras kuukausi. Elokuu oli ehdottomasti tän syksyn parasta aikaa kun elämä oli lähes normaalia.
Sitten tuli surullisen kuuluisa syyskuu ja oikea normaali elämä hävisi.
Oli kivaa hetken aikaa elää normaali elämää..
- Anonyymi
Hemmetin vastenmielinen näky kun naiset vetää tupakkaa. Oikein wt-meininkiä.
- Anonyymi
Et oo ajatellu katella muualle? Ite en polta mutta tympii tuommoinen arvostelu.
Sunflower Annetaan ihmisten edes siitä nauttia..
Ei se meiltä ole pois.
Ei kaikesta pidä joutua luopumaan uusi normaali ajan takia.
- Anonyymi
Katteleeko porukat Ensitreffit alttarilla? Pitäiskös täänki muijan osallistua ku toi jätkäkamu on niin hiton lujassa:D
SunflowerÄlä osallistu..
Kuka menee oikeasti avioon ensi treffillä? Ilman televisiota ei noista kukaan menisi.
Ihme että toi on sallittua? Ei saisi olla.
Mennä ny avioon ennen ku edes tietää onko edes lapsen hankinta arvomaailma samaa.
Ihan hölynpölyä koko ohjelma.
Parempi olisi ohjelman nimi ensi kihlat eli mentäis kihloihin ensi treffeillä mutta ei avioon koska silloin on parin helpompi erota.
Joku kysyi mielipidettä ja mun mielestä avioliittoon oli sitten kirkossa tai siviili ei ole mikään televisio asia. Entä jos sulla on ystäviä jotka haluaa tulla paikalle ku menet avioon, muttei halua telkkariin.
Sitä paitsi ohjelman juonen kaaren takia eiköhän aina ole joukossa vääriä ihmisiä jotka eivät sovi yhteen.
Mutta että oikein pappi on ohjelmassa mukana ni se on minusta naurettavaa...
Kertoo vain sen papin elämän katsomuksesta ettei avioon meneeminen ole nykyään pyhä asia..
- Anonyymi
Jos joku tekee jotain todella ilkeätä niin se on aina toisen syytä.
Miten tämä tänne liittyi?
Mä en ny jostain syystä ymmärtäny koko viestiä...
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en ny jostain syystä ymmärtäny koko viestiä...
En minäkään...
- Anonyymi
Miten tämä tänne liittyi?
Jos joku ihminen on käytökseltään törkeä niin syy löytyy aina toisesta ihmisestä eikä itsestä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ihminen on käytökseltään törkeä niin syy löytyy aina toisesta ihmisestä eikä itsestä.
EDELLEEN, miten tämä liittyy tähän ketjuun??
Anonyymi kirjoitti:
Välillä se menee noinkin.
Jos vähänkin on inhimmillisyyttä, niin kyllä sellainen tajuaa omatkin väärät tekonsa.tinttu-liina kirjoitti:
Jos vähänkin on inhimmillisyyttä, niin kyllä sellainen tajuaa omatkin väärät tekonsa.Tuo kuulostaa siltä asiakaspalvelu kirjoittelijalta.. ?
Tuo kuulostaa siltä asiakaspalvelu kirjoittelijalta.. ?
Ai jaa..
En yhtää tajunnu ees aatella tuota.
Jos on, niin kyllä on pahasti tunteisiin..tinttu-liina kirjoitti:
Ai jaa..
En yhtää tajunnu ees aatella tuota.
Jos on, niin kyllä on pahasti tunteisiin..Samaan tyyliin kirjoittaa ja jankuttaa edelleen..
Samaan tyyliin kirjoittaa ja jankuttaa edelleen..
Jäi menny-sana pois.. :))
Nyt ku tuon sanoit, niin taitaa olla sama.
Voi rähmä, ku mulla on tylsistyny olo :{
Mitäs oot touhunnu tänään?tinttu-liina kirjoitti:
Jäi menny-sana pois.. :))
Nyt ku tuon sanoit, niin taitaa olla sama.
Voi rähmä, ku mulla on tylsistyny olo :{
Mitäs oot touhunnu tänään?Joo, veikkaan että sama tyyppi, jaksaa olla ja kiertää samaa..
No, mikäs Tinttua piristäisi? Eipä tänään kummempaa. Kotityötä, koiran hoitoa ja kirjeitä kirjoitin.. Eilen aloitin öljyvärityön..Kittiechihunen kirjoitti:
Joo, veikkaan että sama tyyppi, jaksaa olla ja kiertää samaa..
No, mikäs Tinttua piristäisi? Eipä tänään kummempaa. Kotityötä, koiran hoitoa ja kirjeitä kirjoitin.. Eilen aloitin öljyvärityön..No ei tämmöseen tylsyyteen ja sapetukseen mikään auta....
Ei tullu ees salkkareita telkusta :(
Mikä aihe sulla on siinä öljyvärityössä?tinttu-liina kirjoitti:
No ei tämmöseen tylsyyteen ja sapetukseen mikään auta....
Ei tullu ees salkkareita telkusta :(
Mikä aihe sulla on siinä öljyvärityössä?Tule tänne meille katsomaan vuffea, se piristää.. 🙂
Madame Pompadouria maalaan, eiköhän siitä hyvä tule. 🙂Kittiechihunen kirjoitti:
Tule tänne meille katsomaan vuffea, se piristää.. 🙂
Madame Pompadouria maalaan, eiköhän siitä hyvä tule. 🙂Vähän turhan pitkä matka....
Mikäs madame se on?
Muutes... kyllä mua ärsyttää nuo telkusta tulevat mainokset joistaon hemmetin värkkivoiteista :/
Se akka hokee sitä samaa sanaa monta kertaa...siis sitä eellä-alkavaa. Vähempiki riittäis..tinttu-liina kirjoitti:
Vähän turhan pitkä matka....
Mikäs madame se on?
Muutes... kyllä mua ärsyttää nuo telkusta tulevat mainokset joistaon hemmetin värkkivoiteista :/
Se akka hokee sitä samaa sanaa monta kertaa...siis sitä eellä-alkavaa. Vähempiki riittäis..Juu, kaukana ollaan..
En ole katsonut oikein töllöä, kun ei sieltä mitään tule.. Katson mielummin omia dvd:tä.
No, netistä voit katsoa kuka se Madame Pompadour on.- Anonyymi
Samaan tyyliin kirjoittaa ja jankuttaa edelleen..
Asiakaspalvelija joka kertoi siitä mitä asiakas teki. Te saitte tämän aikaiseksi aukomalla päätä, haukkumalla pelleksi, kerroitte myös miten huono olen työssäni ja käskitte vaihtaa alaa. Aina kun kysyin näille asioille perusteluja niin mitään asiallista vastausta en saanut takaisin, en ikinä. Jatkan tätä niin kauan kunnes saan vastauksen.
tinttu-liina kirjoitti:
Jos vähänkin on inhimmillisyyttä, niin kyllä sellainen tajuaa omatkin väärät tekonsa.Ei mene aina noinkaan...
Otetaan esimerkiksi tapaus että perheessä on iskä joka on todella omaa poikaa kohtaan ja halventaa sitä? Jos se poika sattuu olemaan ei hetero.
Niin miten se on sen lapsen vika että vanhemmat on törkeitä
Niin onko oikein että vanhemmat joiden pitäis omaa lastaa kannustaa niin onkin törkeitä. (eräs julkisuuden ihminen taisi aikoinaan kertoa miten hänen perheensä suhtautui kun hän ei ollut hetero. En muista missä maassa toi julkisuuden henkilö asui, mutta jäi kyllä silloin ihmettelemään.)
Eikö omien vanhempien ja perheen pitäis ennemmin tukea?
Toinen esimerkki tapaus
Tai jos vanhemmat humalassa ovat Törkeitä niin miten se on lasten vika? Ja näistä saa aina välillä lukea.
Niin. Että mitä helkutti?? Miten oma perhe voi olla noin tärkeä.
Kolmas esimerki tapaus lapsi haukkuu vanhempiansa fakebookissa. Ja itse on heitä kohtaan ollut väkivaltainen (julkisuuden henkilö kyseessä) Niin miten se on niitten vanhempien vika?
Kaikki 3 esimerkki tapausta on julkisisuuden henkilöitä. Jotkut asuu Suomessa ja jotkut ei...Kittiechihunen kirjoitti:
Juu, kaukana ollaan..
En ole katsonut oikein töllöä, kun ei sieltä mitään tule.. Katson mielummin omia dvd:tä.
No, netistä voit katsoa kuka se Madame Pompadour on.Juu..googletin sen..
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelija joka kertoi siitä mitä asiakas teki. Te saitte tämän aikaiseksi aukomalla päätä, haukkumalla pelleksi, kerroitte myös miten huono olen työssäni ja käskitte vaihtaa alaa. Aina kun kysyin näille asioille perusteluja niin mitään asiallista vastausta en saanut takaisin, en ikinä. Jatkan tätä niin kauan kunnes saan vastauksen.
Mitä v*****n vastausta sä odotat??
Pitääkö sua paijata päähän ja sääliä???ilmannimiiä kirjoitti:
Ei mene aina noinkaan...
Otetaan esimerkiksi tapaus että perheessä on iskä joka on todella omaa poikaa kohtaan ja halventaa sitä? Jos se poika sattuu olemaan ei hetero.
Niin miten se on sen lapsen vika että vanhemmat on törkeitä
Niin onko oikein että vanhemmat joiden pitäis omaa lastaa kannustaa niin onkin törkeitä. (eräs julkisuuden ihminen taisi aikoinaan kertoa miten hänen perheensä suhtautui kun hän ei ollut hetero. En muista missä maassa toi julkisuuden henkilö asui, mutta jäi kyllä silloin ihmettelemään.)
Eikö omien vanhempien ja perheen pitäis ennemmin tukea?
Toinen esimerkki tapaus
Tai jos vanhemmat humalassa ovat Törkeitä niin miten se on lasten vika? Ja näistä saa aina välillä lukea.
Niin. Että mitä helkutti?? Miten oma perhe voi olla noin tärkeä.
Kolmas esimerki tapaus lapsi haukkuu vanhempiansa fakebookissa. Ja itse on heitä kohtaan ollut väkivaltainen (julkisuuden henkilö kyseessä) Niin miten se on niitten vanhempien vika?
Kaikki 3 esimerkki tapausta on julkisisuuden henkilöitä. Jotkut asuu Suomessa ja jotkut ei...Lue tuo mun viestin alku uudestaan...
Kirjoitin, että välillä menee.
Maailmassa riittää paskoja tarinoita, mutta ei se tarkota, etteikö tässä maailmassa ole inhimmillisyyttäkin.Anonyymi kirjoitti:
Mikä järki täällä tuota jauhaa? Olet kuulemma eri palstoilla tätä jauhannut? Oletko edes asiakaspalvelija? Ymmärrätkö että sinulla on joku pakkomielle? Ja kyllä käytöksesi on outoa ja ei tervettä.. Kyllä sen täällä muutkin ovat huomanneet..
Ja kyllä, suutuin sinuun, kun olit/olet ärsyttävä!
Täällä keskustelu palstalla saa kritiikkiä, se täytyy kestää ja ihmiset ovat eri mieltä välillä kuin sinä. Jos ei kestä, voi lähteä pois. Usko jo, unohda asia ja mene eteenpäin.
Ja tähän ketjuun ei sinua kaivattu.. Täällä oli ihan eri aihe.tinttu-liina kirjoitti:
Pitääkö sua paijata päähän ja sääliä???Ei tuolle mene mikään perille...
tinttu-liina kirjoitti:
Lue tuo mun viestin alku uudestaan...
Kirjoitin, että välillä menee.
Maailmassa riittää paskoja tarinoita, mutta ei se tarkota, etteikö tässä maailmassa ole inhimmillisyyttäkin.Muuten kiva, mutta mun viestin piti mennä hänelle joka tuumasi että on aina toisen vika jos on törkeä.
Mikä järki täällä tuota jauhaa? Olet kuulemma eri palstoilla tätä jauhannut? Oletko edes asiakaspalvelija? Ymmärrätkö että sinulla on joku pakkomielle? Ja kyllä käytöksesi on outoa ja ei tervettä.. Kyllä sen täällä muutkin ovat huomanneet..
Täällä keskustelu palstalla saa kritiikkiä, se täytyy kestää ja ihmiset ovat eri mieltä välillä kuin sinä. Jos ei kestä, voi lähteä pois. Usko jo, unohda asia ja mene eteenpäin.
Ja tähän ketjuun ei sinua kaivattu.. Täällä oli ihan eri aihe.Samaa mieltä kittien kanssa.
Eipä täällä jaksa käydä kun olisi ihanaa välillä lukea miten jollain menee hyvin.
Olisi ihanaa kuulla että joku nauttii elämästään.
Kittie ja Tiina - liina ja kukkastyttö ja muutama muu Onneks nauttii elämästään..Anonyymi kirjoitti:
Onko vihdoinki oikea.. Anonyymillr vastasin ne esimerki tapaukset
Anonyymi kirjoitti:
Välillä olet kaupassa töissä ja välillä ravintolassa.
Jos olet ravintolassa töissä ni ehkä se ihminen on liian humalassa? Ja kuka on myynyt liikaa alkoholia? Ehkä asiakas palvelija? No mitä asiakas palvelijan pitää tehdä? No oppia ettei alkoholia myydä liian humalaiselle.
Syy miksi ihmiset ehdottaa että vaihda alaa on se, että vapaa aikoina mietit työasioita. Jos sinulla on perhe tai ystäviä ni kuluta vapaa aika mieluummin heihin.
Ehkä viikko lomaa voisi tehdä hyvää sulle ja tajuaisit ettei se asiakas oikeastaan sulle sitä roskaa tarkoita vaan satut olemaan vain siinä.
Tämä ei tarkoita että asiakas saa olla törkee, mutta älä näytä hänelle että välität hänen puheistaan. Ole vahva.
Jotkut asiakkaat ku huomaa että jollain menee pinna yrittää saada sinut hermostumaan koska ikävä kyllä sellaisia ihmisiä on olemassa..
Ikinä ei tule päivää että kaikki asiakkaat olisivat ystävällisiä. Se on ikävä kyllä mahdotonta.
Tee jotain mukavaa vapaa aikoina ja unohda työ asiat tai muuten kohta sulka on vakava uupumisen tila.
Rentoudu- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Pitääkö sua paijata päähän ja sääliä???Ja sama meno jatkuu. Itse olen asiallinen niin sinä raivoat. Olen kysynyt, että miksi minun täytyy vaihtaa alaa jos asiakas on törkeä?
Ihme raivoamista ja vielä ilman mitään syytä. - Anonyymi
Ja tähän ketjuun ei sinua kaivattu.. Täällä oli ihan eri aihe.Käytökseni on outoa eikä tervettä kun kerron mitä asiakas teki. Sama meno siis jatkuu ja vastaukset ovat samaa tasoa kun aina ennenkin.
- Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Välillä olet kaupassa töissä ja välillä ravintolassa.
Jos olet ravintolassa töissä ni ehkä se ihminen on liian humalassa? Ja kuka on myynyt liikaa alkoholia? Ehkä asiakas palvelija? No mitä asiakas palvelijan pitää tehdä? No oppia ettei alkoholia myydä liian humalaiselle.
Syy miksi ihmiset ehdottaa että vaihda alaa on se, että vapaa aikoina mietit työasioita. Jos sinulla on perhe tai ystäviä ni kuluta vapaa aika mieluummin heihin.
Ehkä viikko lomaa voisi tehdä hyvää sulle ja tajuaisit ettei se asiakas oikeastaan sulle sitä roskaa tarkoita vaan satut olemaan vain siinä.
Tämä ei tarkoita että asiakas saa olla törkee, mutta älä näytä hänelle että välität hänen puheistaan. Ole vahva.
Jotkut asiakkaat ku huomaa että jollain menee pinna yrittää saada sinut hermostumaan koska ikävä kyllä sellaisia ihmisiä on olemassa..
Ikinä ei tule päivää että kaikki asiakkaat olisivat ystävällisiä. Se on ikävä kyllä mahdotonta.
Tee jotain mukavaa vapaa aikoina ja unohda työ asiat tai muuten kohta sulka on vakava uupumisen tila.
RentouduAnnan ison kiitoksen sinulle. Osaat keskustella asiallisesti. Kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Käytökseni on outoa eikä tervettä kun kerron mitä asiakas teki. Sama meno siis jatkuu ja vastaukset ovat samaa tasoa kun aina ennenkin.
Mutta kun ketään ei kiinnosta juttusi jankutus, ymmärrätkö? Mene sinne töihin ja valita siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama meno jatkuu. Itse olen asiallinen niin sinä raivoat. Olen kysynyt, että miksi minun täytyy vaihtaa alaa jos asiakas on törkeä?
Ihme raivoamista ja vielä ilman mitään syytä.Ja sama meno jatkuu sinulla! Mene jo muualle!
Ei millään pahalla, Ariel.. Nyt olet kyllä väärässä tämän tyypin suhteen.. Tuntuu vähän pahalta, täällä ollaan syystä ihmetelty tuon käytöstä..
Saan nyt kyllä sellaisen vaikutelman, että jotenkin sinun pitää aina olla keskustelussa muita parempi, hienompi, jättää muut varjoon.. Mekin olisimme voineet saada tukea tässä asiassa sinulta vaikka.
Kyllä saa olla ja puhua hankalista asiakkaista, mutta henkilöllä on kyllä jäänyt pakkomielle ja jankkaaminen päälle.. On saanut vastauksia myös muilta kuin meiltä, mutta mikään ei kelpaa.. Tukea ja empatiaa löytyy minulta myös, mutta jossain menee raja, en paapo sellaista joka sitä ei tarvitse tai hyödy siitä.
En halua riidellä, mutta tältä nyt tuntuu ja halusin sanoa mielipiteeni.
Nyt oikeasti mukavaa syksyä ja hyviä vointeja! ❤️🍁🍂- Anonyymi
Ei kantsi välittää:) Toi muija on omahyväisyydessä omaa luokkaansa, hiton itserakas tapaus. Oon sanonu monesti että musta ei tulis koskaan hänen kaa kamuja. Ite oot tosi mukava, semmoinen suorasanainen, rehti niinku minäki:)
Ja sama meno jatkuu. Itse olen asiallinen niin sinä raivoat. Olen kysynyt, että miksi minun täytyy vaihtaa alaa jos asiakas on törkeä?
Ihme raivoamista ja vielä ilman mitään syytä.Mä vastasin sulle joskus ihan asiallisesti, mutta et ollut tyytyväinen vastaukseen.
En ehkä sitten tiedä sitä oikeaa tapaa.
Kerroin myös, että itsekkin joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä, ja aina ei mene hyvin.Kittiechihunen kirjoitti:
Ei millään pahalla, Ariel.. Nyt olet kyllä väärässä tämän tyypin suhteen.. Tuntuu vähän pahalta, täällä ollaan syystä ihmetelty tuon käytöstä..
Saan nyt kyllä sellaisen vaikutelman, että jotenkin sinun pitää aina olla keskustelussa muita parempi, hienompi, jättää muut varjoon.. Mekin olisimme voineet saada tukea tässä asiassa sinulta vaikka.
Kyllä saa olla ja puhua hankalista asiakkaista, mutta henkilöllä on kyllä jäänyt pakkomielle ja jankkaaminen päälle.. On saanut vastauksia myös muilta kuin meiltä, mutta mikään ei kelpaa.. Tukea ja empatiaa löytyy minulta myös, mutta jossain menee raja, en paapo sellaista joka sitä ei tarvitse tai hyödy siitä.
Nyt oikeasti mukavaa syksyä ja hyviä vointeja! ❤️🍁🍂Kuules rakas Kittie...
Mä ajattelen niin, että meillä on kaikilla erilainen tapa kirjoittaa ja ajatella. Käytetään eri sanoja ja löydetään jostain asiasta sellainen pointti, mitä joku muu ei ehkä huomaa ajatella.
En mä koe, että kukaan yrittää olla parempi toistaan. :)
Sä kirjoitat niinku sä kirjoitat, samoin minä ja muut. Mä en usko, että kukaan pitää meitä huonoina tai yrittäis loistaa meidän rinnalla. Tää, että kirjoitetaan ja ajatellaan eri tavoin, on just se rikkaus :)
Sen voin sanoa, että onhan Ariel takuulla fiksumpi ku minä ja enempi kouluja käynyt, mut hyvin mun mielestä tullaan toimeen, koska eihän hän kato meikäläistä kumminkaan pitkin nenänvarttaan :))- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kantsi välittää:) Toi muija on omahyväisyydessä omaa luokkaansa, hiton itserakas tapaus. Oon sanonu monesti että musta ei tulis koskaan hänen kaa kamuja. Ite oot tosi mukava, semmoinen suorasanainen, rehti niinku minäki:)
SunflowerMenikö väärään kohteeseen?:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö väärään kohteeseen?:D
Kiitti huomiosta:) Toi oli tarkoitettu Kittielle mutta joteski tyrin lähettämisen kaa.
Sunflower - Anonyymi
Nyt oikeasti mukavaa syksyä ja hyviä vointeja! ❤️🍁🍂Samaa mieltä sun kaa:)
Sunflower tinttu-liina kirjoitti:
Kuules rakas Kittie...
Mä ajattelen niin, että meillä on kaikilla erilainen tapa kirjoittaa ja ajatella. Käytetään eri sanoja ja löydetään jostain asiasta sellainen pointti, mitä joku muu ei ehkä huomaa ajatella.
En mä koe, että kukaan yrittää olla parempi toistaan. :)
Sä kirjoitat niinku sä kirjoitat, samoin minä ja muut. Mä en usko, että kukaan pitää meitä huonoina tai yrittäis loistaa meidän rinnalla. Tää, että kirjoitetaan ja ajatellaan eri tavoin, on just se rikkaus :)
Sen voin sanoa, että onhan Ariel takuulla fiksumpi ku minä ja enempi kouluja käynyt, mut hyvin mun mielestä tullaan toimeen, koska eihän hän kato meikäläistä kumminkaan pitkin nenänvarttaan :))Kyllä täällä välillä tulee itselleni alemmuskompleksi olo..
Anonyymi kirjoitti:
SunflowerNo, ei ole tarkoitus riidellä, tulee vaan täällä välillä olo että en ole hyvä, fiksu ym.. Verrattuna muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SunflowerLiekö tämä nyt sitä nettikiusaamista? Nuoret naiset asialla. On se kummaa tämä maailman meno kun kanssa ihmisten kanssa ei tulla toimeen millään.
Anonyymi kirjoitti:
Liekö tämä nyt sitä nettikiusaamista? Nuoret naiset asialla. On se kummaa tämä maailman meno kun kanssa ihmisten kanssa ei tulla toimeen millään.
No itse en mitään kiusaamista tarkoittanut, sanoin vaan mielipiteeni.
- Anonyymi
No, ei ole tarkoitus riidellä, tulee vaan täällä välillä olo että en ole hyvä, fiksu ym.. Verrattuna muihin.
No aletaanko tapella että ootko:D Ite väitän että oot hyvä ja fiksu:)
Sunflower - Anonyymi
Kysynpä vaan, että onkos nyt hyvä olla ku Kittie on poistanu nikkinsä?
Kysynpä vaan, että onkos nyt hyvä olla ku Kittie on poistanu nikkinsä?
SunflowerKerroppa Sunflower, että miten se on vaikkapa Arielin syy, että Kittie poisti nikkinsä??
Mä oon kyllä niin pihalla tästä kaikesta :{- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kerroppa Sunflower, että miten se on vaikkapa Arielin syy, että Kittie poisti nikkinsä??
Mä oon kyllä niin pihalla tästä kaikesta :{No toi oli vaan eilen niinku YK ois vähintäänki marssinu paikalle. Kittie loukkaantui ku ois toivonu Arielilta tukea eikä tuommoista sooloilua:(
No toi oli vaan eilen niinku YK ois vähintäänki marssinu paikalle. Kittie loukkaantui ku ois toivonu Arielilta tukea eikä tuommoista sooloilua:(
SunflowerMitä tukea ja miks? En mä ole nähny mitään juttua missä olis jotain sellasta, että tarvitaan tukea.
Onko multa jääny jotain lukematta...
- Anonyymi
Syön nakkeja 2kg viikossa .5litraa piimää ja 5 laatikkoa kananmunia .
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Elä höpötä... Ei kukaan voi syödä/juoda tuollasta määrää.
No kyllä voi syödä äläkä lässytä!!
tinttu-liina kirjoitti:
Menikö sullaki tunteisiin?
Onko toi se asiakas palvelija
Sinä asiakas palvelija. Arvaa ketä alat muistuttaa.
No. Vastaan Herraa joka jankutti kokkojoesta.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Menikö sullaki tunteisiin?
Sinä sanot, että muilla menee tunteisiin? Lue omat niin sanotut hyvät tekstit ja tule sitten lässytämään sinun pska juttujasi tänne. Ketään ei kiinnosta sinun turhat avaukset ja juttusi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sanot, että muilla menee tunteisiin? Lue omat niin sanotut hyvät tekstit ja tule sitten lässytämään sinun pska juttujasi tänne. Ketään ei kiinnosta sinun turhat avaukset ja juttusi.
No kyllä on mennyt tunteisiisi. Ei himputti kanssasi! 😂
Ei kukaan käskenyt tulemaan ketjuumme, jos ei jutut kiinnosta, anteeksi vain, mutta olet kyllä aika tyhmä.Anonyymi kirjoitti:
Itse vastasit tylysti. Kun epäilin, ettei kukaan pysty syömään tuollasia määriä, niin en kirjoittanut sitä pahat mielessä.
Olisit voinut hyvin kirjoittaa vain, että sinäpä oletkin kova tyttö/poika syömään jne....
Miksi avasit minun aloitukseni, kun se ei kerran kiinnosta?
Ja juu..eihän nämä mun aloitukset mitään tärkeitä olekkaan, eikä jututkaan. Ihan huvin vuoksi täällä yritän luoda jotain keskustelua.
Ole huoleti. Ei tämä ikuisesti kestä.
- Anonyymi
Tää ei liity aiheeseen mutta lukaisin just että 'jätkät rakastuu silmillään ja muijat korvillaan'. Toi selittää suht hyvin pariutumisen koukerot. Jätkille kelpaa tyhjä pää missiki ku on vaan kaunis ku muijat lankeaa nätteihin sanoihin ja romanssihuijauksiin.
SunflowerÄläs nyt. Ei kaikki miehet ja naiset ole tuollaisia. Ja kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa.
Ehkä olet törmännyt myös vääriin miehiin? Kyllä niitä hyviä oikeasti löytyy. Tsemppiä!- Anonyymi
Äläs nyt. Ei kaikki miehet ja naiset ole tuollaisia. Ja kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa.
Ehkä olet törmännyt myös vääriin miehiin? Kyllä niitä hyviä oikeasti löytyy. Tsemppiä!Kiitti, oli nätisti sanottu:) Niitä hyviä ootellessa;)
Kiitti, oli nätisti sanottu:) Niitä hyviä ootellessa;)
SunflowerSinun pitää vaan jaksaa yrittää löytää se oma mies ja kyllä se vielä löytyy! 🙂
Ihmiseen voi rakakastua monestakin syystä...
Jotkut palstalaisetkin näköjään olettavat että mies rakastuu naiseen vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä perusteella. Tuo näkemys on kyllä meidän miesten törkeää aliarvioimista. Ulkonäkö on toki yksi tekijä mutta ainakaan itse en rakastuisi saati kiinnostuisi naisesta joka on pelkästään kaunis mutta mitään muuta kiinnostavaa hänestä ei löydy...
Arielistani löytyy muutakin, ihan korkojen kera. Tarkoitan älykkyyttä, empatiaa, huumorintajua ym ym...♡♡♡♡
Jos hän haluaa esittää näkemyksensä asiaan palstalla omaan tapaansa joka ei myötäile muiden näkemystä niin kait se on luvallista? Vai pitäisikö hänen olla sovun nimissä asioissa samaa mieltä kanssanne...?- Anonyymi
Avauksen otsake vastaa hyvin sisältöä 'Elämisen vaikeus':D
tinttu-liina kirjoitti:
Harvemmin sitä näin kovasti monttu loksahtaa auki, kuin mitä tässä ketjussa.
Näin jälkikäteen ajatellen mun olisi ollut järkevintä olla ihan hiljaa. Tosin en voinut mitenkään aavistaa, kuinka syvästi mua inhotaan... (◕‸ ◕✿)
Miksi sitten vastasin monia ärsyttäneelle asiakaspalvelijalle? Syy löytyi yksinomaan siitä, että kykenin samaistumaan hänen tilanteeseensa. Myös mulla on tapana jumittua mua vaivaaviin juttuihin, kunnes sisimmässäni koen, että mun näkökulma on aivan varmasti läpikotaisin ymmärretty... (◕‿◕✿)
Mun seitsemästä laudaturista mainitsin täysin huumorimielessä. Luulin nimittäin jokaisen ymmärtävän, että ihmisen todellinen mitta on jossakin aivan muualla. Jos olisin halunnut oikeasti ylpeillä, olisin kertonut kirjoittaneeni niiden lisäksi myös kolme eximiaa, haha... (◠‿◠✿)
Kittielle ja Sunflowerille tahtoisin sanoa vielä seuraavaa. Eli maailmasta löytyy niin hirveän paljon oikeaa pahuutta, ettei sitä kannattaisi etsiä ihmisistä, keissä sitä ei todellakaan ole... (◕__◕✿)- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Näin jälkikäteen ajatellen mun olisi ollut järkevintä olla ihan hiljaa. Tosin en voinut mitenkään aavistaa, kuinka syvästi mua inhotaan... (◕‸ ◕✿)
Miksi sitten vastasin monia ärsyttäneelle asiakaspalvelijalle? Syy löytyi yksinomaan siitä, että kykenin samaistumaan hänen tilanteeseensa. Myös mulla on tapana jumittua mua vaivaaviin juttuihin, kunnes sisimmässäni koen, että mun näkökulma on aivan varmasti läpikotaisin ymmärretty... (◕‿◕✿)
Mun seitsemästä laudaturista mainitsin täysin huumorimielessä. Luulin nimittäin jokaisen ymmärtävän, että ihmisen todellinen mitta on jossakin aivan muualla. Jos olisin halunnut oikeasti ylpeillä, olisin kertonut kirjoittaneeni niiden lisäksi myös kolme eximiaa, haha... (◠‿◠✿)
Kittielle ja Sunflowerille tahtoisin sanoa vielä seuraavaa. Eli maailmasta löytyy niin hirveän paljon oikeaa pahuutta, ettei sitä kannattaisi etsiä ihmisistä, keissä sitä ei todellakaan ole... (◕__◕✿)Näin on näreet. Oli melkoinen myrsky vesilasissa!
Kittielle ja Sunflowerille tahtoisin sanoa vielä seuraavaa. Eli maailmasta löytyy niin hirveän paljon oikeaa pahuutta, ettei sitä kannattaisi etsiä ihmisistä, keissä sitä ei todellakaan ole... (◕__◕✿)Tää palsta on yllätyksiä täynnä, mutta tuskin sua kukaan inhoaa....unohda tuollaset!
Varmasti kaikille tulee asioita, joita jumittaa ja pähkäilee. Mulla menee joskus yöunetki sellasten kanssa :(- Anonyymi
Kittielle ja Sunflowerille tahtoisin sanoa vielä seuraavaa. Eli maailmasta löytyy niin hirveän paljon oikeaa pahuutta, ettei sitä kannattaisi etsiä ihmisistä, keissä sitä ei todellakaan ole... (◕__◕✿)Pakko kai tulla selittämään, vaikka turhaa.. Kaikki kuitenkin taas minun vika ja sinä ja muut oikeassa. Saatte tuen ja peukut.. Olen nyt vain tuota mieltä, eli on mielipiteeni.
Itse olisin esmes auttanut siinä kun se asiakaspalvelu tyyppi on minua ja Tinttua täällä rasittanut.. Mutta, sinä halusit häntä tukea ja se on sinun mielipiteesi.
Ei siis pahalla, mutta sinä oikeasti usein tulet keskusteluun ja teet kaiken erilailla ja söpöillen, ja saat kaikki pitämään sinusta, se on vähän ärsyttävää, kun odottaisi jotain muuta. Esim. Tukea ja ymmärrystä myös minulle tai Sunflowerille.
Ihan turhaa sen tyypin luulla että en välitä tai ole empaattinen, kyllä olen. Vaikka suutuin häneen, ei tarkoita että olen ilkeä. Kaikkea tyhmyyttä en siedä ja ärsyynnyin hänen käytökseen.. Ja ei hänenkään käytös tällä hetkellä ole kovin hyvää..
Toivottavasti asiakaspalvelu tyyppi oikeasti saisi apua ongelmiinsa.
Ja en vihaa sinua, täällä vain jää usein jalkoihisi. Nytkin sait heti tukea ja samaa mieltä kommenttia.. Mutta, kun minä olin eri mieltä ja sanoin sen ja syystä, niin olen heti se pahis.. Kyllä se satuttaa...
Yritin piristää tilannetta avauksessa: kertokaa hyvät puolet ja omat lahjanne, niin eipä se sitten sinua tai muita ei rekattuja kiinnosta.
Nämä suositut ihmiset, kuten sinä olette haluttuja ja saatte kaiken kunnostuksen ja huomion, siinä jää muut joskus jalkoihin, se voi pahoittaa mieltä.. On meilläkin tunteet ja mielipiteet, mutta eivät suositut ihmiset sitä usein noteeraa tai ota mukaan/tue.
Tässä nyt kommenttia, ja älkää nyt suuttuko.
Terv. Kittie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kai tulla selittämään, vaikka turhaa.. Kaikki kuitenkin taas minun vika ja sinä ja muut oikeassa. Saatte tuen ja peukut.. Olen nyt vain tuota mieltä, eli on mielipiteeni.
Itse olisin esmes auttanut siinä kun se asiakaspalvelu tyyppi on minua ja Tinttua täällä rasittanut.. Mutta, sinä halusit häntä tukea ja se on sinun mielipiteesi.
Ei siis pahalla, mutta sinä oikeasti usein tulet keskusteluun ja teet kaiken erilailla ja söpöillen, ja saat kaikki pitämään sinusta, se on vähän ärsyttävää, kun odottaisi jotain muuta. Esim. Tukea ja ymmärrystä myös minulle tai Sunflowerille.
Ihan turhaa sen tyypin luulla että en välitä tai ole empaattinen, kyllä olen. Vaikka suutuin häneen, ei tarkoita että olen ilkeä. Kaikkea tyhmyyttä en siedä ja ärsyynnyin hänen käytökseen.. Ja ei hänenkään käytös tällä hetkellä ole kovin hyvää..
Toivottavasti asiakaspalvelu tyyppi oikeasti saisi apua ongelmiinsa.
Ja en vihaa sinua, täällä vain jää usein jalkoihisi. Nytkin sait heti tukea ja samaa mieltä kommenttia.. Mutta, kun minä olin eri mieltä ja sanoin sen ja syystä, niin olen heti se pahis.. Kyllä se satuttaa...
Yritin piristää tilannetta avauksessa: kertokaa hyvät puolet ja omat lahjanne, niin eipä se sitten sinua tai muita ei rekattuja kiinnosta.
Nämä suositut ihmiset, kuten sinä olette haluttuja ja saatte kaiken kunnostuksen ja huomion, siinä jää muut joskus jalkoihin, se voi pahoittaa mieltä.. On meilläkin tunteet ja mielipiteet, mutta eivät suositut ihmiset sitä usein noteeraa tai ota mukaan/tue.
Tässä nyt kommenttia, ja älkää nyt suuttuko.
Terv. KittieTokko löytyy sen sorttista neitsyt maariaa joka eilisen ryöpytyksen jälkeen tukee moista räksyttäjää.
- Anonyymi
Jokainen taaplaa lautansa tyylillään, siinä se on koko niksi. Ja elää .elämäänsä ja elää elämäänsä, lauloi Irwin aikoinaan.
- Anonyymi
Pianon kehittely on kesken varmaan. Se on kuin polkupyörällä ajonta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822