Mikä oli painosi

Anonyymi

, kun olit 25 vuotias, ja paljonko se on nyt?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 88
      91
      184cm.
      Olenhan/olinhan urheilija.
      Lisäksi moni-puolinen.
      Vatsani on miehekkäästi hieman pullea ja ohut-nahkainen.

      H.

      • Anonyymi

        Olen samoissa mitoissa nyt kun kakskytvitosena. Keski-iän pyöreys on hävinnyt. Tänään 72 kg aijempi pituus 176 lie romahtanut sentillä parilla.

        Korppis


      • ...-mainos.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        ...-mainos.

        H.

        ...muuttunut

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samoissa mitoissa nyt kun kakskytvitosena. Keski-iän pyöreys on hävinnyt. Tänään 72 kg aijempi pituus 176 lie romahtanut sentillä parilla.

        Korppis

        Oletpa ohukainen:)


      • Aikanaan, työ-elämässä olin lihava.
        Edustaminen vaati paljon ja kaiken-laista.
        Sieltä on kotoisin Diabetes2:kin.
        En siis voi koskaan enää kehua painoani.
        En näytellä saati valehdella palstoillakaan.
        Voin vain hävetä mitä tuli tehtyä.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Aikanaan, työ-elämässä olin lihava.
        Edustaminen vaati paljon ja kaiken-laista.
        Sieltä on kotoisin Diabetes2:kin.
        En siis voi koskaan enää kehua painoani.
        En näytellä saati valehdella palstoillakaan.
        Voin vain hävetä mitä tuli tehtyä.

        H.

        Vaatiko "edustaminen" yli tarpeen syömistä? Juominen on oma valinta, ei edustaminenkaan siihen pakota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaatiko "edustaminen" yli tarpeen syömistä? Juominen on oma valinta, ei edustaminenkaan siihen pakota.

        "Anonyymi"

        Olen iloinen nuorekkuudestasi.
        Älä koskaan vaivu vanhoihin tapoihin.
        Etenkään kun et osaa niitä.
        Osaamattomuus on vaarallista.
        Muillekin kuin itsellesi.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Olen iloinen nuorekkuudestasi.
        Älä koskaan vaivu vanhoihin tapoihin.
        Etenkään kun et osaa niitä.
        Osaamattomuus on vaarallista.
        Muillekin kuin itsellesi.

        H.

        Jaa että mitä?


      • huruksz kirjoitti:

        Aikanaan, työ-elämässä olin lihava.
        Edustaminen vaati paljon ja kaiken-laista.
        Sieltä on kotoisin Diabetes2:kin.
        En siis voi koskaan enää kehua painoani.
        En näytellä saati valehdella palstoillakaan.
        Voin vain hävetä mitä tuli tehtyä.

        H.

        Huomautan että nyt saattaa olla miellyttävää.
        Kuvata vartaloani tai kasvojani.
        Ainakaan minä en niitä enää häpeä.
        Elämä on.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samoissa mitoissa nyt kun kakskytvitosena. Keski-iän pyöreys on hävinnyt. Tänään 72 kg aijempi pituus 176 lie romahtanut sentillä parilla.

        Korppis

        oletko nyt 26nen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samoissa mitoissa nyt kun kakskytvitosena. Keski-iän pyöreys on hävinnyt. Tänään 72 kg aijempi pituus 176 lie romahtanut sentillä parilla.

        Korppis

        "Korppis"

        Telkkarissa pyörii nykyään omituisten otusten-mainos.
        Kaikkea on alettu ulko-maistamaan, jotta kulutus ja ostaminen muuttuisi vasten-mielisiksi.
        Siinä on mukana valkoisen, keski-ikäisen naisen vatsa.
        Nuorekkuuden vatsa on muuttunut kasaksi ryppyjä.
        Tavallaan se on hienoa.
        Nainen näyttää Suomalaisen synnyttäneeltä.
        Omituisuudet eivät näytä.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Korppis"

        Telkkarissa pyörii nykyään omituisten otusten-mainos.
        Kaikkea on alettu ulko-maistamaan, jotta kulutus ja ostaminen muuttuisi vasten-mielisiksi.
        Siinä on mukana valkoisen, keski-ikäisen naisen vatsa.
        Nuorekkuuden vatsa on muuttunut kasaksi ryppyjä.
        Tavallaan se on hienoa.
        Nainen näyttää Suomalaisen synnyttäneeltä.
        Omituisuudet eivät näytä.

        H.

        Liekö sama mainos, joka putkahtaa tabletin ruudulle pelatessani nettipelejä. Siinä on eri-ikäisiä ja värisiä naisia, pikkuhousuissa ja rintaliiveissä. Vanha ja ryppyisin rouva siitä mainoksessa on ollut nuorena X-vartaloinen. Vatsa ryppyineen pömpöttää, vyötärö sutjakka. Nyt kun jenkkakahvani ovat sulaneet pois olen palautunut H-vartaloiseksi, sileäihoiseksi tosin en, mutta vatsani ei pömpötä kasassa 😁


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Liekö sama mainos, joka putkahtaa tabletin ruudulle pelatessani nettipelejä. Siinä on eri-ikäisiä ja värisiä naisia, pikkuhousuissa ja rintaliiveissä. Vanha ja ryppyisin rouva siitä mainoksessa on ollut nuorena X-vartaloinen. Vatsa ryppyineen pömpöttää, vyötärö sutjakka. Nyt kun jenkkakahvani ovat sulaneet pois olen palautunut H-vartaloiseksi, sileäihoiseksi tosin en, mutta vatsani ei pömpötä kasassa 😁

        Kun nyt ihan itse tuot mahanahkasi kommentoitavaksi, niin kommentoidaan. H on miehen vartalon malli, ei siinä mitään naisellista ole. Kun nyt jenkkakahvasi ovat sulaneet, on siis jenkkapussit jäljellä. Ei vanhan ihmisen nahka palaudu laihtumisen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt ihan itse tuot mahanahkasi kommentoitavaksi, niin kommentoidaan. H on miehen vartalon malli, ei siinä mitään naisellista ole. Kun nyt jenkkakahvasi ovat sulaneet, on siis jenkkapussit jäljellä. Ei vanhan ihmisen nahka palaudu laihtumisen jälkeen.

        Vartalotyypit Y, H, A, O ja X
        Y-vartalon hartialinja on leveä, ja lantio taas hyvin kapea. Usein sääret ovat pitkät ja hoikat, sekä vyötärö suora.

        H-vartaloisella vartalo muodostaa H-kirjaimen, eli hartiat ja lantio ovat samassa suorassa linjassa. Myöskään takamus ei suorasta vartalotyypistä juuri erotu.

        A-vartalotyyppi, eli päärynävartaloinen on hartialinjaltaan kapea, vaikka pyöreyttä voikin olla käsivarsissa. Lantio on selkeästi hartialinjaa leveämpi. Takamus on pyöreä, usein myös vatsa.

        O-vartaloinen, eli omenavartaloinen on vartalotyypiltään pyöreä. Keskivartalo on leveä, ja vartalonmalli rintava ja vatsakas. Sääret ovat usein hyvin hoikat. Tämä vartalotyyppi on miehillä hiukan yleisempi kuin naisilla.

        X-vartalo, eli tiimalasi on se, jota moni meistä tavoittelee sen naisellisuuden johdosta. Vartalo on sopusuhtainen, kaareva ja vyötärö on hyvin kapea. Jalat ovat usein lyhyet.

        Niin, joskus kantsii googlettaa.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Vartalotyypit Y, H, A, O ja X
        Y-vartalon hartialinja on leveä, ja lantio taas hyvin kapea. Usein sääret ovat pitkät ja hoikat, sekä vyötärö suora.

        H-vartaloisella vartalo muodostaa H-kirjaimen, eli hartiat ja lantio ovat samassa suorassa linjassa. Myöskään takamus ei suorasta vartalotyypistä juuri erotu.

        A-vartalotyyppi, eli päärynävartaloinen on hartialinjaltaan kapea, vaikka pyöreyttä voikin olla käsivarsissa. Lantio on selkeästi hartialinjaa leveämpi. Takamus on pyöreä, usein myös vatsa.

        O-vartaloinen, eli omenavartaloinen on vartalotyypiltään pyöreä. Keskivartalo on leveä, ja vartalonmalli rintava ja vatsakas. Sääret ovat usein hyvin hoikat. Tämä vartalotyyppi on miehillä hiukan yleisempi kuin naisilla.

        X-vartalo, eli tiimalasi on se, jota moni meistä tavoittelee sen naisellisuuden johdosta. Vartalo on sopusuhtainen, kaareva ja vyötärö on hyvin kapea. Jalat ovat usein lyhyet.

        Niin, joskus kantsii googlettaa.

        Jätät pois naiselliset muodot omaavat, mutta sirot tyypit. Missit ovat tätä tyyppiä, lisäksi pitkäsäärisiä. Selvästi x tyyppiä, vaikka on pitkät sääret. Muodokkuus niihen yhdistyneenä on seksikästä ja kaunista.


    • Anonyymi

      56 kg silloin ja 63 kg nyt.

      rr...

    • Anonyymi

      56 kg ja 169 cm
      57-58 kg ja 168 cm

      Väliä 50 vuotta! Herranjestas, mihin se aika meni?

      En ihan yhtä ketterä ole enää, ja vyötärölläkin on varmaan muutama sentti enemmän kuin silloin, kuitenkin alle 70 cm.

    • Pitäisikö hävetä jos painoa on enemmän kuin 25 vuotiaana?
      Voiko olla ylpeä jos painoa on vähemmän kuin 25 vuotiaana?
      Miksi ne tiedot ketään kiinnostaisivat, siinä välissä on vuosikymmeniä, raskauksia ja synnytyksiä, vartalo on hieman muuttunut.
      En ole ikinä hävennyt vartaloani, en painoani enkä muutenkaan ulkoista olemustani.

    • Anonyymi

      silloin 56-57, nyt nipin napin 60.
      Joku tuolla puhui II-tyypin diapeteksestä. Olimme kokoontumassa ryhmssä, jonne yksi hieman pullukka kiiruhti syöden groisanttia. Kertoi että pakko syödä kun on diabetes. Minä että eikö tuo vehjäjauhoinen leivonnainen ole huono ratkaisu. Ehei, ei vehnäjauhoissa ole mitään vikaa. No en tiedä paljoakaan tästä taudista, mutta luulisi että juustoruisleipä tai vaikka viili olisi parempi. En tiedä.

      • Eihän se croisantti tietysti paras mahdollinen välipala ole ravintosisällöltäänkään, mutta parempi kuin ei mitään.
        Pääasiahan se on, että jotain syö välillä, ettei tule liian pitkä paussi.


    • Heitin ohi-mennen Jesselle kysymyksen.
      - Aika paljon on nyt Kulku-Sirkkoja täällä?
      Etkö mukamas muista, olihan niitä ennenkin, vastasi Jesse.
      Kun nähtiin liikaa ihmisiä.
      Jotka liikaa tuhosivat kehittämiämme elämiä.
      - Saakelin Baabeli-pää, tokaisin.
      - Me tehtiin virhe.
      - Olisivathan linnut pärjänneet vähemmälläkin.
      - Kohta saa Faijasi tuoda Leipää ja Kalaa uudestaan.
      - Jokusen kappaleen enemmän.

      H.

    • Anonyymi

      Ihminen muotoilee ihan itse vuosikymmenten kuluessa suurimman osan ulkonäöstään. Ihan kaikkea syntymässä saatua ei tietenkään voi munata jos ei parantaakaan. Mutta kyllä paino on 95-prosenttisesti omassa hallinnassa, jos niin haluaa.

      Muistatteko mitä J.V.Snellman sanoi aikoinaan: Olen itse tehnyt oman pääni.

    • Anonyymi

      25= 189/70
      71= 188/ 89

      Per-kel

    • Anonyymi

      49 kg --- 62 kg, mikä on pituudelleni normaalimpi. - Nm. Miksi kyselet

      • Anonyymi

        12 kiloa tullut lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 kiloa tullut lisää.

        Se on hyvä, ei tartte keräillä kiviä taskuun, kun tuulee. - Nm. Hah


    • Anonyymi

      Mikä oli painosi kun painoit 35 kiloa ?

      • Varmaan anonymiteetin suojassa noin 22-23 kiloa.


    • Anonyymi

      25v, 176cm / 85kg.
      76v, 172cm / 83kg.
      Vaimoni ilkeämielinen väittämä. Paino pysyy. Mitat muuttuu.

    • Anonyymi

      25v ja 167 cm ja 56 kg, olin silloin hoikka morsian.
      Nyt 166 ja 66, sopusuhtainen yhä. naisellista pyöreyttä sopivasti. Hyvä sääntö on sen verran kiloja kuin senttejä yli sadan.

      • Anonyymi

        25v 180 cm75kg. Nyt 178cm 76 kg. Vielä äijällä mitat kunnossa👌


      • Anonyymi

        25v 180 cm75kg. Nyt 178cm 76 kg. Vielä äijällä mitat kunnossa👌että näin.


    • Onhan sitä painoa tullut, verrattuna siihen mitä oli nuorena.
      Mutta ei mielestäni liikaa, oikaisen rypyt lihomalla .D

    • Anonyymi

      En nyt tarkalleen muista mitä painoin 25 vuotiaana, mutta kuitenkin sota-ajan 6-kiloisesta keskosesta on tullut tällainen reipas, ja vieläkin hyvinvoipa 120-kiloinen vanharouva.

      • Anonyymi

        "120-kiloinen vanharouva" ei todellakaan voi hyvin. Ketä koetat vetää höplästä? - Nm. Itseäsi


    • Anonyymi

      Inttiaikoina muistaakseni n. 67kg/183cm. sittemmin parhaimmillaan 84kg/183cm. Eturauhasen poiston jälkeen 64kg/182cm pysytellyt samoissa lukemissa.
      Ei se rauhanen tosin noin paljoa painanut mutta jostain syystä paino putosi noihin lukemiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe