Daneja tuli

Anonyymi

17

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut uusille daneille ja danin korotuksille, hieno saavutus. REI.

    • Anonyymi

      Kova saavutus Judon daniin vaaditaan pitkä ja kivinen tie ja korkea dan arvo on suuren kunnioituksen arvoinen.
      Kumarran myös syvään.

    • Anonyymi

      Vain yksi näistä uskaltautuu SM-kisoihin kokeilemaan katan tehokkuuden shiaissa. Tosin yksi daneista ei kukaan... se noista vöistä tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Näyttää olevan 6.danin mies joka nuorena paljonkin otteli sm-kisoissa siis ottelussa ei katassa.

      • Anonyymi

        Siis molemmat 6.danin miehet ovat otelleet sm-kisoissa ja enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis molemmat 6.danin miehet ovat otelleet sm-kisoissa ja enemmänkin.

        Tarkoitin ykkösiä, anteeksi!


    • Anonyymi

      Ketä nää on???

      Ainoastaan muutama nimi valtakunnallisessa toiminnassa, muut ihan randomeita!!!

      • Anonyymi

        Kommenteista huomaa että edelliset eivät liiku aktiivisesti esim. shiaissa. Joukossa on useita valmentajia joiden kisaajat ovat aktiivisesti mukana.
        Pysy vaan siellä omassa nurkassasi äläkä vaan juttele kenellekään, älä esittele itseäsi tuntemattomalle kisoissa, leireillä ym.
        Onnea kaikille Dan-arvon saavuttamisesta ja korotuksista. REI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteista huomaa että edelliset eivät liiku aktiivisesti esim. shiaissa. Joukossa on useita valmentajia joiden kisaajat ovat aktiivisesti mukana.
        Pysy vaan siellä omassa nurkassasi äläkä vaan juttele kenellekään, älä esittele itseäsi tuntemattomalle kisoissa, leireillä ym.
        Onnea kaikille Dan-arvon saavuttamisesta ja korotuksista. REI!

        Hajime


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteista huomaa että edelliset eivät liiku aktiivisesti esim. shiaissa. Joukossa on useita valmentajia joiden kisaajat ovat aktiivisesti mukana.
        Pysy vaan siellä omassa nurkassasi äläkä vaan juttele kenellekään, älä esittele itseäsi tuntemattomalle kisoissa, leireillä ym.
        Onnea kaikille Dan-arvon saavuttamisesta ja korotuksista. REI!

        Olen kiertänyt viimeisen 10 vuoden aikana kaikki kotimaiset kisat ja ei ole tälläisiä sankareita tullut vastaan.? Hyvin osaavat piiloutua tai eivät ol olleet paikalla!

        Valkku stadista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kiertänyt viimeisen 10 vuoden aikana kaikki kotimaiset kisat ja ei ole tälläisiä sankareita tullut vastaan.? Hyvin osaavat piiloutua tai eivät ol olleet paikalla!

        Valkku stadista

        Oikein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein!

        Sama juttu. Kyllä itse tunnistin ne nimet, jotka käyvät muuallakin, kuin kotisalilla pöyrimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kiertänyt viimeisen 10 vuoden aikana kaikki kotimaiset kisat ja ei ole tälläisiä sankareita tullut vastaan.? Hyvin osaavat piiloutua tai eivät ol olleet paikalla!

        Valkku stadista

        Kaikki kisat? Sulla on mittarissa kilometrejä. Hienoa, hyvä sinä!!
        Itse en ole ihan yhtä kauaa ollut mukana enkä kiertänyt läheskään kaikkia kisoja ja kuitenkin tiedän ja olen jutellut useankin em. henkilön kanssa. Oletko "Valkku Stadista" niin itseäsi täynnä ettet nää muita ympärilläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kisat? Sulla on mittarissa kilometrejä. Hienoa, hyvä sinä!!
        Itse en ole ihan yhtä kauaa ollut mukana enkä kiertänyt läheskään kaikkia kisoja ja kuitenkin tiedän ja olen jutellut useankin em. henkilön kanssa. Oletko "Valkku Stadista" niin itseäsi täynnä ettet nää muita ympärilläsi?

        Tämä on kyllä kova suoritus. Ihanko 10 vuotta kisoja kiertäneenä. Jos on valmentaja niin siinä tapauksessa taitaa omat juniorikisat jääneet välistä vai onko siellä meillä parikymppinen ihmemies? Tuo 10 vuoden rajapyykki on kyllä merkittävä. Respect to that. Itsellä vasta 30 vuotta kisoja. T. Toinen valkku-mulkku Stadista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä kova suoritus. Ihanko 10 vuotta kisoja kiertäneenä. Jos on valmentaja niin siinä tapauksessa taitaa omat juniorikisat jääneet välistä vai onko siellä meillä parikymppinen ihmemies? Tuo 10 vuoden rajapyykki on kyllä merkittävä. Respect to that. Itsellä vasta 30 vuotta kisoja. T. Toinen valkku-mulkku Stadista

        Tarkennan kun ei mulkku stadista ymmärtänyt. 10 v valmentajana kisoja kiertänyt. Ymmärretty?


    • Anonyymi

      Oho! Enpä tiennyt Turussa olevan noin aktiivista judotoimintaa!
      Olisipa muutkin seurat yhtä aktiivisia..........

    • Anonyymi

      Aikanaan kilpailin itse aika pajon. Ei niitä daneja irronnut. Olisi kiva tietää, miten niitä irtoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe