Silmät keskiössä

Anonyymi

Mikä kiva muisto sinulle tulee mieleen ikävöimäsi silmistä?

85

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras muisto.

• Anonyymi

Siitä viimeisimmästä sellainen hellyyttävä..harmi jäi vain siihen hetkeen. Naisena odotan vanhanaikaisesti että mies tekisi siirron jos halua on muuhunkin. 😔 Mutta ap kerro sinä omasta muistostasi? 😊

• Anonyymi

Ainakin se hetki, kun kahvitauolla istuttiin juttelemassa. Perhanan N-nainen, kun et mun mielestä lähde.

• Anonyymi

Ne silmät rauhoittaa minua. Niissä on sellaista lämpöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne silmät rauhoittaa minua. Niissä on sellaista lämpöä.

Kenen silmät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen silmät?

No miehen tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehen tietysti.

Milloin oot nähnyt viimeksi?

• Anonyymi

Se tunne miten siihen katseeseen aina katosi. Sitä ei jotenkin enää nähnyt toisen yksityiskohtia ja vaikka silmien väriä, tilalla oli vain jonkinlainen sielujen yhteinen sointi.

• Anonyymi

Tämä on ihan samanlainen tunne miltä musta tuntui. Just siitä kirjoitin palstalle yksi yö. Miten sitä lumoutuu toisesta eikä näe edes sitä silmien väriä. (sivusta)

• Anonyymi

Hetki, jolloin aika vain pysähtyi. Näin silloin vain silmät jotka näkivät silmäni. Kaikesta muusta tuli siinä hetkessä merkityksetöntä. Maailma vain pysähtyi ja tuntui kuin olisimme olleet jossain tunnelissa.

• Anonyymi

Meilläkin oli tälläinen hetki. Sen katseen ajattelu on mulle nyt mun "happy place".

• Anonyymi

Meillä oli näin usein t

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli näin usein t

Kerran vain oli meillä. 19:48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meilläkin. Kerran. 21:02.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä esiintyä toisena. Kyllä sihä usein tuli eksyttyä sen miehen katseeseen. Kenenkään toisen kanssa ei ole ollut samanlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä esiintyä toisena. Kyllä sihä usein tuli eksyttyä sen miehen katseeseen. Kenenkään toisen kanssa ei ole ollut samanlaista.

Vau, ihana kommentti tuo. Naisen kanssa katseet kohtasivat pari kertaa. Tuntui, kuin olisimme olleet vain kahden. En unoha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi harmi etten ollut se sun miehesi. Vaikka samanlaista olisi koettu niin minun tapauksessani se oli vain yksi kerta. t. 19:48 ja 23:10

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hyvä, että vain hänen kanssa.

• Anonyymi

Kun mies nauroi hassulle jutulleni, ja hänen ruskeiden silmiensä yhmpärille ilmestyi ihanat naurunrypyt.

• Anonyymi

Moniakin. Epäilin häntä
      Ihan hyvillä syillä vilpittömyydestään monissa kohdissa, mutta hänen kykynsä peittää todellisia tunteita näky silmistään.

Huvittava martyyrimäinen asenne vaikka itse oli tarinan pahis, mut katseessa silti asenne että
      Hän on tässä nyt uhri. Näin sen. En vaan vastannu tarkoituksella tarpeeseen, miksi palkita lastakaan siitä että hän muksii pikkusisarta jotta sais mitä tahtoo nopeammin? Ei tarkoitus pyhitä keinoja ja sellasta käytöstä ei saa palkita tai se toistuu.

Hänen katseestaan näkyi myös mm. Hellyys mua kohtaan. Vaikka mitä muuta tahansa hänen
      Teoistaan epäilenkin mm. Impulsiivisena muiden kanssa panemista kun ei ajattele tarpeeks pitkälle tunnetiloissaan... niin yhtä en epäile. Etteikö hän aidosti tuntisi mua kohtaan ihastumisen tunteita.

Se näkyi katseesta ja siitä huvittavasta hermoilusta hetkittäin seurassani että mitä hänestä ajattelen.
      Ja myös siitä miten hän ujosteli seurassani. Söpöö.

Hän oli katseiltaan avoin. Ehkä ei haluis olla koska sanoillaan yritti välillä peitellä tunnereaktioitaan.

Mä taas.. en tiedä osasiko hän yhtään tulkita mua. En välttämättä oo yhtä avoin. Tai mulla ehkä näkyy jokin tunnetila joka yhdistetaan käsillä olevaan hetkeen mutta mä oonkin ajatuksissani vähän ehtinyt murehtiin jotain mahdollista tulevaa ja tunnereaktio liittyy johonkin mitä aavistan tapahtuvaksi joka tullut mieleen käsillä olevasta hetkestä.

Hän kuitenkin oli huvittava kun kyseli lohduttaessaan mua yhdessä asiassa et kuinka saan nukuttua ja kun vastasin hän selvästi epäili et huijaanko kun katseli hiljaa mua silmiin etsien merkkiä valheesta tai totuudesta, ennen kuin hyväksyi vastauksen.

• Anonyymi

Kuvailit melkein minut. Jos olisi minä niin vastaisin:

En martyyrina mielestäni koskaan ollut vaan yritin peitellä sitä että olin loukkantunut tai häpesin tunteitani (ainakin käytöstäni). Pahiksen osan kyllä hyväksyin vaikka molemmilla oma osansa.

En ole impulsiivinen kaikkien kanssa paneva vaikka maine eri onkin. Yhden kohdalla kävi "impulsiivisesti" mutta siinä oli aidot tunteet pelissä ja tiedettiin jo siis entuudestaan.

Kiusasit siis vain ja pelasit koska tiesit sen?

Olisi se helppoa kun osaisi tunteensa peittää eikä tarvisi selitellä ja peitellä.. nähtävästi turhaan.

Aika hyvin tulkitsin sillon kun olit minusta kiinnostunut vaikka et sanonut sanakaan. Lopuksi oli se "en välitä paskakaan" tai "häpeä siitä että teit jotain mikä loukkasi?" vaihe joka sai minut hyvin hämilleni. Vaikka kuinka kylmä tai vastaavasti yritit olla niin kasvoillesi nousi aina hetkellisesti se ilme mihin aikanaan tykästyinkin. Aito välittämisen tunne minua kohti.

Ja kyllä minäkin analysoin, tulkitsin ja systemaattisesti sain sinut näkemään minut huonossa valossa. Koska tilanteessa se oli ainut oikea ratkaisu. Minun tunteethan ei ottaneet katoakseen.

Pysäyttää ne katseet edelleenkin ajan mutta yritän välttää niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvailit melkein minut. Jos olisi minä niin vastaisin:

En martyyrina mielestäni koskaan ollut vaan yritin peitellä sitä että olin loukkantunut tai häpesin tunteitani (ainakin käytöstäni). Pahiksen osan kyllä hyväksyin vaikka molemmilla oma osansa.

En ole impulsiivinen kaikkien kanssa paneva vaikka maine eri onkin. Yhden kohdalla kävi "impulsiivisesti" mutta siinä oli aidot tunteet pelissä ja tiedettiin jo siis entuudestaan.

Kiusasit siis vain ja pelasit koska tiesit sen?

Olisi se helppoa kun osaisi tunteensa peittää eikä tarvisi selitellä ja peitellä.. nähtävästi turhaan.

Aika hyvin tulkitsin sillon kun olit minusta kiinnostunut vaikka et sanonut sanakaan. Lopuksi oli se "en välitä paskakaan" tai "häpeä siitä että teit jotain mikä loukkasi?" vaihe joka sai minut hyvin hämilleni. Vaikka kuinka kylmä tai vastaavasti yritit olla niin kasvoillesi nousi aina hetkellisesti se ilme mihin aikanaan tykästyinkin. Aito välittämisen tunne minua kohti.

Ja kyllä minäkin analysoin, tulkitsin ja systemaattisesti sain sinut näkemään minut huonossa valossa. Koska tilanteessa se oli ainut oikea ratkaisu. Minun tunteethan ei ottaneet katoakseen.

Pysäyttää ne katseet edelleenkin ajan mutta yritän välttää niitä.

Kiva kiva että on jotain tuttua. Noh, vastataan nyt mielikses samalla tyylillä ”kuin hänelle”

Mutta silti panit mun kans mies ja sanoit rakastavas niinku mäkin sanoin. Jätit vaan jotain muuta kertomatta

• Anonyymi

Tuleehan niistä. Silloin kun hän oli vielä rakastunut ja katsoi niillä suoraan omiin, olimme hukkua toistemme silmiin. Niinhän toisaalta kaikki?

• Anonyymi

kun oli?

• Anonyymi

Olet nuori. Kun ikää karttuu huomaat, että ei todellakaan kaikki. Tuollaisia aitoja hetkiä on elämässä pari kunnollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nuori. Kun ikää karttuu huomaat, että ei todellakaan kaikki. Tuollaisia aitoja hetkiä on elämässä pari kunnollista.

Samaa mieltä. Ei sitä kovin usein tapahdu ja ne hetket ovat visusti jääneet mieleen. Harvinaista herkkua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun oli?

Niin, imperfektissä. Kun hän oli rakastunut minuun. Kaikkea hyvää hänelle, elämä jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, imperfektissä. Kun hän oli rakastunut minuun. Kaikkea hyvää hänelle, elämä jatkuu

Mistä tiedät, ettei enää ole näin?

• Anonyymi

Ne näytti tummilta, pupillit laajentuu ihastuneella. Tai sitte oli vaan huumeissa.

• Anonyymi

Mulla on toistaiseksi vielä sellainen masennuslääkitys meneillään mikä laajentaa pupilleja, mutta ihastunutkin toki olin ja olen. Että ihan vain tiedoksi.

• Anonyymi

En enää tiedä tapahtuiko sitä edes, vai oliko se pelkkää toiveunta keskellä päivää prisman ale-hyllyllä. Mutta yleensäkin niistä silmätilaisuuksista jäi sellainen olo, että näytin varmaankin ihan hölmöltä kun jäin vain tuijottamaan. En nähnyt muuta kuin hänen silmänsä, joihin tunnuin hukkuvan kokonaan, kun ympäristökin lakkasi olemasta.

Silloin työpaikalla toisella kertaa odotin ja hermoilin. Sitten, kun näin hänet aulassa ja katseemme kohtasivat niin rauhoituin tuntui, että niin oli tarkoitettu. Hermoilu alkoi uudestaan, kun jouduin kahden kesken olemaan pienessä työhuoneessani hänen kanssaan. Pelkäsin sitäkin, että työkaverini tulisi kesken töiden möläyttämään jotakin ihastuksestani niinkuin hän oli uhannut!

• Anonyymi

Tämä on vanha teksti, mutta miksi kukaan tekisi niin? Eikö saisi toiseen ihastua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vanha teksti, mutta miksi kukaan tekisi niin? Eikö saisi toiseen ihastua?

Ihmiset, joiden kanssa tehdään töitä pitää jättää rauhaan. Kollegojen kanssa vispiläkauppa ei ole luvallista. Sitten myöhemmin selvisi, että hän on varattu. En ollut uskaltanut katsoa sormuksia hänen käsistään, ettei hän huomaisi minun olevan toivottomasti ihastunut. Mutta hän itse jossakin yhteydessä sanoi "me", jolloin ymmärsin hänen olevan varattu. Varatut mun mittapuulla jätetään rauhaan, mutta jotenkin kuvittelin että olisi voinut ystävinä tavata.

• siinä hetkessä oli jotain, kun tuijotettiin suoraan silmiin, kaikki muu ympäriltä katosi.

jäi mieleen.<3
      N>M

• Anonyymi

Kun oltiin kahvilla ensiteffeillä ja taisin rakastua silloin siihen välittömyyteen. Se oli mukavaa sittemmin olikin haasteita. Tahtoisin että ylittäisimme ne ja tehtäisiin ihmeitä yhdessä

• Anonyymi

Muistot saa ensin hymyilemään, sitten tulee surullinen mieli. N-N

• Anonyymi

miksi surullinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi surullinen?

Muistot on muistoja. Ne ovat kauniita muistoja. Ne ovat menneisyyttä. Kaihoa, kun se mikä ennen oli tärkeää on muuttunut historiaksi. Se hymyilyttää hetken ja sitten muistat että hän on poissa. Lopullisesti. Silti aina sydämessäsi.

• Anonyymi

En tiedä, hämmennys.

• Anonyymi

ne parisen kertaa kun ollaan oikeasti kunnolla hukuttu toistemme silmiin ja katseeseen 🤩

• Anonyymi

saama täällä 😻😎

• Anonyymi

Se miten mies on huomioinut minua. Hän on ollut siellä missä muut eivät ole eli minua varten. Se tietynlainen toisten huomiointi viehättää.

• Anonyymi

Trolli osaa manipuloinnin! Älkää uskoko ton juttu!

• Anonyymi

Valo, ja ilo. Ei mietteliäs ja suojakuoren sisällä. Onnellinen ihminen loistaa, se on elämän tarkoitus. Onnellinen ihminen näyttää kauniille, se jäi mieleen.

• Anonyymi

Ne bambin silmät tai bambin katse mitkä herätti tunteeni siihen naiseen, muuten olen kai puupää. :)

• Anonyymi

Enhän minä edes pystynyt katsomaan silmiin, olin niin hämilläni, kukaan ei ole koskaan näyttänyt niin hyvältä kuin hän.
      Sen muutaman kerran kun katsoin edes päin, hämmennyin kehoni reaktioista, ketään en ole halunnut niin paljon kuin häntä.

• Anonyymi

Päihdyttävä muisto.!

• Anonyymi

Mitä aloittajalle itselleen tulee mieleen hänen silmistään?

Itselleni tulee mieleen sanonta: "silmät ovat sielun peili". Kun olet läheinen itsellesi rakkaan ihmisen kanssa, katsot häntä ensin silmiin, koska niistä näet miltä hänestä tuntuu. Jos hän on onnellinen, silmät loistavat. Jos hän on suhteessa kanssasi ja rakastunut, kuten sinäkin, hän katsoo sinua takaisin loputtoman kauan, eikä väistele katsettasi.
      Kun hän on huolestunut tai mietteliäs, näet senkin hänen silmistään. Kun sydämellä on aikaa ja halua todella rakastaa toista koko sydämestään, silloin näkee toisen silmät ohi luomivärien ja kajaalien aina suoraan sydämeen asti.
      Ajan mittaan katsekontakti muuttaa muotoaan, mutta silti silmistä näet missä mennään.
      Minulle hänen silmänsä tuovat mukavimmat muistot yhdistettyinä hänen hymyynsä. Kun silmät ja suu hymyilevät yhdessä sydämen kanssa, on jotain kohdallaan.

• Anonyymi

Näinhän se menee...

• Anonyymi

Kammottaa ajatus, ap varmaan keräilee silmiä. :s

• Anonyymi

Intensiivinen ruskeasilmäinen katse. Niiden edessä aivot menee välittömästi narikkaan, ja polvet on spagettia.

• Anonyymi

Kivoimmat silmät maailmassa. Mutta niihin ei uskalla pitkään katsoa. Ovat lumoavat.

• Anonyymi

Jos katsoo liian pitkään, niin varmaan ei sitten jää vaihtoehtoja. Sitten on pakko olla sen naisen oma loppuelämänsä ajan.

• Anonyymi

Kaikki tais aikoinaan alkaa katseesta hänen (miehen) silmiin. Huomasin katseessa jotain... Ehkä hän tykkäsi näkemästään, kuka ties. Muistan, että punastuin. Sen jälkeen mikään ei ole ollut niin kuin ennen. Terkkuja Jlle. 😘

• Anonyymi

Mahdatko olla P-nainen?

• Anonyymi

Muistan vielä kun se mies seisoi edessäni pupillit laajenneina, suus hieman avoimena, ja katseli ja kuunteli minua. Ainakin silloin hän oli oikeasti kiinnostunut minusta. Mutta siitä on aikaa.

• Anonyymi

Kun hän laittoi lukulasinsa nenälleen, aikaa oli kulunut ja sen myötä olimme molemmat ikääntyneet. Mieleltään hän edelleen nuori, luulen niin. Hänellä on ihmeelliset silmät, joissa on samanaikaisesti kylmyyttä ja lämpöä. Pian on kulunut kuusi vuotta niiden silmien näkemisestä.

• Anonyymi

Sillä kohtaa oli huoltoasema vasemmalla ja loiva alamäki. Mies istui vieressäni pelkääjän paikalla autossani. Kerroin hänelle jotakin ja satuin samalla katsomaan häneen päin. Uppouduin hänen silmiinsä niin, että paikka ja aika unohtui. Onneksi tulin tolkkuihini ennenkuin mitään vakavaa tapahtui!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

No kai ny arvon kirjaviisas ylioppiluy kun se on mies joka satuilee satumaisesti itsestään. Kohta ruvetaan tekemään vaihtokauppoja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kai ny arvon kirjaviisas ylioppiluy kun se on mies joka satuilee satumaisesti itsestään. Kohta ruvetaan tekemään vaihtokauppoja .

Onko sulla kaikki kotona? Kirjoitus on naiselta. Vaihtokauppoja mistä? Näistä kirjoituksista?

• Anonyymi
    • Ensimmäinen kiva, positiivinen muisto on 12/19, lämmin ja intensiivinen katse, siihen malliin että säikäytti hyvällä tavalla, lopullisesti eikä ole paluuta näköjään..💓

• Anonyymi

Kun hän kävi samassa tilassa, toimitti asioitaan, mut lopuksi katsoi mua ennen poistumistaan

Se kertoi jotain minulle

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olikohan tuo lehden juttu meidän palstalaisesta, kun samoista tavaroista puhuu.

• Anonyymi

Sellaiset silmät naisella että niille tuskin on koskaan sanottu " ei " joten parempi kun ei liian pitkään jää katselemaan ...

• Anonyymi

Missä näit viimeksi tällaiset silmät?

• Anonyymi

Ahaa, löytäispä itsekin sellaisen naisen 😉

• Anonyymi

Ne kivat keskustelut mitä meillä joskus oli.

• Anonyymi

Känninen telttapano

• Anonyymi

Tänään taas töissä ruokatauolla miehen kanssa toisiamme katseltiin. Miehellä ihanat taivaansiniset silmät : )

• Anonyymi

Missä päin maata katselitte silmiin ?

• Anonyymi

Intensiivinen katse ❤️Ville😘

• Anonyymi

Aika tuijottavat silmät oli.

• Anonyymi

Mutta niitä oli hauska tuijotella.

• Anonyymi

🤣🤣😳

• Anonyymi
    • Anonyymi

Panda- karhu

• Anonyymi

Mitäänsanomattomat ja tais olla vähä kierot naisella.

• Anonyymi

🤣😂

• Anonyymi

Kerta kaikkiaan kiihottava katse T- miehellä..🔥

• Anonyymi

Kyllä se karsasti tosi paljon, yksi silmä katto oikeelle, toinen vasemmalle, silleen se bongaili niit naisiaan, tekee samaa kuulemma yhä, harmittelee varmaa ettei oo useempi silmä, että vois mulkoilla vielkii enemmän misuja

• Anonyymi

Makuukammari silimät oli hällä, ei me kauheasti kyllä tuijoteltu toisiamme, paitsi salaa. Kerran yritin katsoa hississä ollessamme niihin, mutta meni jotenkin hämilleen, onneksi ehdin kuitenkin viestittää katsellani sen mitä piti :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3561
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2294
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2013
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1403
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1075
    Aihe