Voiko tyroksiini aiheuttaa sisäistä vapinaa? Labra-arvot eivät viittaa kuitenkaan liikatoimintaan.
Aiheuttaako tyroksiini...?
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Labrat siis TSH 1,3, T4v 17 ja T3v 4,2. Nyt tullut sisäistä vapinaa/värinää. Etenkin aamulla jos otan tyroksiinin ja jatkan nukkumista.
- Anonyymi
Eivät viittaa liikatoiminnaan ainakin.
Minä olisin vajaatoiminnalla sellaisilla arvoilla.
- Anonyymi
Tuskinpa ja varsinkaan noilla arvoilla, ei omaa kokemusta enkä ole koskaan kuullut.
Voisko se olla hienojakoista palelua tai stressin yms. aiheuttamaan hermoston ylivirittymistä? Jos jatkuu vaan ja pahenee niin pitää tutkia myös neurologisia sairauksia. Mutta vähän jo aikaa aloittuksesta, joten ehkä oot saanut jo apua.
Hashimoto - Anonyymi
Ei, jos labrat ok. T. lääkäri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249