Ajauduin siihen pahimpaan, itsemurhan yrittämiseen. tekijöitä tässä on niin paljon ja tuneteiden vuoristorataa, sekä kokemuksia uskomattomia, siinä missä onnen huipulta epätoivon synkkiin syövereihin.
Päätin aloittaa Vblogin tästä eteenpäin kun nyt istun pyörätuolissa ja tämä on terapeuttista iselle. ja päätin tehdä kanavasta julkisen, sillä tajusin että kokemuksistani saattaa olla jollekkin apua, tukea, ajatuksia herättäviä aatoksia. sekä näkökulmia tai samaistumista tilanteisiin. parhaimmillaan toivon, että tästä olisi jollekkin konkreettista APUA!
tässä Desciä Vblog sarjan Pilottiin ja vähän tiivistettyä infopakettia, mitä, miksi ja miten.
päivitän tätä parhaani mukaan päivittäin. tuntemuksia, hyviä ja pahoja. etenemistä, a takapakkeja jos näin tulee.
Tarinaa nuoruudesta 12 vuoden avoliiton ja myöhemmin avioliiton jälkeisestä yrityksestä selvitä ja rakentaa uusi elämä, löytää uusi identiteetti, selvittää kuka minä inviduaalina olen ja taistelu uskon kanssa että tehtäväni täällä ei ole ohi, vaan jotain uutta odottaa kun vain löytää sen väylän, tuen, avun ja syyn selvittää ja rakentaa tämä kokonaan uusi seikkailu jota elämäksi kutsutaan.
Valintani olivat suurimmaksi osaksi vääriä ja polut johtivat aina vain syvemmälle umpikujaan.
Loppujen lopuksi vähän päälle 3vuoden eksyksissä olon ja samalla kehittyneen huumeongelman, sekä kaksoiselämän yrityksen ylläpitämistä lapsieni takia, päädyin tilanteeseen jossa olin eristyksissä, vailla mahdollisuutta kontaktiin kenenkään kanssa, yksin ajatusteni kanssa jotka sillä hetkellä eivät olleet turvallisia sellaisia, ja päädyin itsemurhayritykseen.
Selvisin tästä hengissä ja olen sanoinkuvaamattoman kiitollinen, mikä suurempi voima/entiteetti,tarkoitus tämän mahdollisti, ja päätin nyt kuukausi tapahtuman jälkeen alkaa pitää tästä videoblogia, miten kuntoutumiseni sujuu ja millaisia ajatuksia koen sekä haluan jakaa kokemuksiani muille, jotka voivat jopa saada tästä lohtua/ uusia näkökulmia omiin elämän koukeroihin tms!
Linkki Youtube kanavalleni jossa videoita sitten löytyy ja tulee lisää kun tässä edetään!
voimia kaikille jotka sitä tarvitsee, ja toivoa että tästä löytyisi vaikka sinulle jotain ajatuksia jne. eli linkki Pilotti jaksoon VBLOGiini:
https://www.youtube.com/watch?v=lDgu_fgyT9Q&t=63s
elämänmuutos kantapään kautta. kaikki on koettu, nyt on aika kokea mitä oikeasti elämältä haluaa!
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874