Asensin Jaxalin kuomun Majava 5032 LJ peräkärryyn. Asennus sujui helposti ohjeita seuraten.
Jaxalin kuomua mainostetaan sillä, että siinä peräkärryn etulaidan saa auki kuomun ollessa paikoillaan ja kuljetettua näin pitkääkin tavaraa.
Miten tämä etulaidan avaaminen onnistuu Majavassa ja muissa peräkärryissä? Minulla ei ainakaan etulaitaa saa täysin auki kuomun ollessa kiinni tai auki. Laita ottaa kiinni kuomuun.
Onko kokemuksia?
Jaxal kuomu Majava peräkärryyn
Anonyymi
3
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla Majava kärry jossa oli oli kuomu asennettu jo ostaessa. Sama homma, en saa etulaitaa auki tai laitaa kokonaan pois. Tämä yhden yrityskerran perusteella, en tiedä löytyykö joku kikka miten onnistuisi. Saattaa olla myös jaxalin kuomu minulla.
- Anonyymi
Puolittaisessa aukiolo asennossa etulevy aukeaa.
- Anonyymi
Jaxalin kuomu ei kestä lumikuormaa kuin vain hyvin vähän. Sen neliöprofiilitangon niitit poksahtelevat auki. Korjaus on laittaa niitin tilalle ruuvi ja mutteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669