Suomalainen joutui U.S.A:ssa kerran valheenpaljastustestiin...
Sähkötuoli oli jo viritteillä.
Kun Suomalainen oli suorittanut vaikeat kysymykset, lopputulos oli se, että kun suomalainen oli tieteellisesti todistanut, että valheenpaljastustesti oli valhetta sekin, niin aikoivat silti pistää hänet sähkötuoliin, koska koneen keksijä oli liian rikas, ja hän maksoi vuosittain jopa poliisille hiukan lahjuksia.
Kuitenkin Suomalainen sanoi, että jos en kuole sähkötuolissa, (mies oli 95 vuotias, joka oli joutunut kyseiseen paikkaan) koko testi oli valhetta, "Testatkaa"...
Ongelma oli se, että he eivät voineet todistaa, etteivät sähkötuoliin joutuminen ja valheenpaljastustesti liittyneet toisiinsa.
Kun heidän paras boolean algebraatikkonsa oli yrittänyt todistaa päinvastoin:"
Menepä siis sähkötuoliin, jos olet puhunut totta. Mutta purki tuon väitteen, koska se oli todella valhetta, että se olisi pitänyt toimia noin päin... M.O.T. Sähkötuoliin joutui silti eräs, mutta sekin osottautui vain heidän päiväunekseen...
Suomalainen U.S.A:n valheenpaljastustestissä...
Anonyymi
0
229
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493