Hyvät mammat!
Millaisia raskauden alkuoireita tunsitte ihan alussa? Onko muita merkkejä kuin aamupahoinvointi? Tässä itse odottelen, josko vaikka saisin "plussaa ikkunoihin", raskaustestiin siis :)
Ensi "oireet"?
7
2264
Vastaukset
- rv 25
Mulla ei ainakaan ollut mitään oireita, mistä olisin voinut päätellä että olen raskaana. Ensimmäinen viite raskauteen oli tuo punainen viiva "plussa ikkunassa" ,jota sitten katseltiin koko ilta ja yritettiin todistella itselle, ettei ne silmät valehtele. :)
Pahoinvointi ja oksentelu alkoivat rv 7. Kauheasti muita oireita ei ollut. Rinnatkaan eivät aristaneet, niin kuin monilla tekee raskauden aikana, eivät ole vielä tähänkään mennessä aristaneet.
Plussa onnea ja aurinkoista kevättä! :)- Alku
Ennen kuin tein edes raskaustestiä, olin yhtenä sunnuntaina niin väsynyt, etten sängystä kyennyt mihinkään koko päivänä. Ihmettelin myös, kun rintaliivit rupes kiristämään. Ja alavatsaa vihloo. Ei vielä pahoinvointia, onneksi. Ja pyörryttää.
- Äiti-86
Ensimmäiset oireet oli mulla että riinat oli todella arat! Ja myöhemmin tuli sitten sitä raskaus pahoinvointia :)
Väsymystä en ole huomannut koko raskauden aikana, rv 31 1. - 22+5
Ensin toki kuukautiset myöhässä, alavatsalla kummallista painoa, kuin superkuukautiset alkamassa. Nivusissa kipuja liikkeelle lähtiessä, pyörrytys, mikä ei ole mulle ollenkaan tyypillinen tunne, rintojen arkuus...
- aamuisin
Muita alkuoireita ei ollut kuin aamuisin tosiarat rinnat, niin ja runsas valkovuoto. Aina kun pöksyt kastui ryntäsin vessaan kun luulin että nyt ne menkat alkoi.
Minulla oli sellainen alkuraskaus, josta terveyssisar käytti termiä että alkaa rinnoista ja vasta sitten laskeutuu kohtuun.- Pipsa
Siis onko tuo runsas valkovuoto yleinen raskausoire? Epäilen vahvasti olevani raskaana mutta testiä ei voi vielä tehdä. Oireena on rintojen turvotus ja todella runsas valkovuoto.
- Leenukka
... oli ja on vieläkin, eli pahoinvointia, huimausta ja rintoja aristaa. nyt on menossa rv 8 6, eikä onneksi vielä ole kunnon oksentelukohtauksia tullut. ihan alkuraskaudessa, just ennen kun testiin ilmestyi se toine viiva, kipristeli alavatsaa, rinnat meni kipeäksi ja huimasi kovasti, varsinkin saunan jälkeen. vessassa alkoin käymään kaksikin kertaa yössä, kun päivisin janotti ihan mielettömästi, ja väsymys alkoi vaivaamaan joskus rv 5 kohdalla. plussaonnea vaan sinne, ja aurinkoista kevättä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829