Onkohan joku muu kiinnittänyt huomiota siihen että prismasta on tavara vähentynyt huomattavasti. Useat hyllyt ammottavat tyhjyyttään. Ennen aina ollut kaikkea mitä tarvitsen, mutta viime viikolla vaikutti jotenkin tyhjältä koko kauppa.
Myllyn prisma
12
546
Vastaukset
- Anonyymi
Olut ei ainakaan sieltä loppu ollut kun lauantaina kävin hakemassa. Myös hernekeittoa näytti olevan hyllyssä runsaasti.
- Anonyymi
Onkos vessapaperia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos vessapaperia?
Vessapaperi on prismassa kauppatavaraa johon on hyvä pyyhkiä vaikka perse.
- Anonyymi
Aina tuolla ollut samaa ongelmaa. Varsinkin jos menet myöhemmin illalla, hyllyt tyhjiä. Olen vaihtanut Länsikeskuksen cittariin. Valikoima parempi ja hyllyissä tavaraa.
- Anonyymi
Tänään oli ainakin heti aamusta jo hyllyt täynnä tavaraa.
- Anonyymi
Ette te haahkat nyt nälkään kuole! Lapsenlapsillenne tuli kuitenkin aikanaan todella ankeat olot tässä maailmassa!
- Anonyymi
Prismassa(kin) kuten monissa muissakin kaupoissa tyhjätään hyllyjä, että saadaan joulutavarat esille.
- Anonyymi
Minä näen asian niin, että nyt syystä tai toisesta ajataan S:ää alas, jotta markkinavetoinen ja yksityinen Citymarket ja K-kauppa pärjäisi. Ja todella K on profilitunut tuotteillaan.
S:lle käy kuten Postille!- Anonyymi
Ajetaan S-ryhmää alas? Voitko kertoa miksi ja kuka ajaa? Vapaaehtoisesti luopuvat kilpailusta? Ei S-ryhmä ole valtio-omisteinen.
- Anonyymi
Ei löydy XL-kondomeja..
- Anonyymi
ei kait niitä omaan päähän laiteta. Sitä varten on olemassa pipot,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kait niitä omaan päähän laiteta. Sitä varten on olemassa pipot,
Täh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232