ECHO CS-2511 WES ja pihasta kaadetaan herranjestas kokoa kuusi johon echon laippa ei edes yllä kahden puolen kuin loveamalla katkaisemaan runko ja samalla echolla jatkuu rungon karsinta oksien ollessa valtavia alkuun ja samalla echolla katkotaan runko 30cm mittaisiksi mutta tyvestä sen verran jätetään lankkupuuksi että kahtapuolen terä katkaisee mitasta ylöspäin koko. Sahaa käytetään koko ajan kaasupohjassa ja tankataan ja taas ajetaan täysillä niin kauan kuin puu on pätkitty oksia myöden ja karsittu ja vain terän viilaus jos tarvitsee on tauko niin kestääkö pikku saha sen? sulaako kampikammio? tms ulkolämpö on 22c.
HUOM kestääkö ECHO CS-2511 WES työtä EI tehdä muulla sahalla mistään syystä eli vain tuo saha on käytössä. Kysymys on vain tähän sahaan tarkoitettu ei miksi ei isolla amerikan pitkälaippaisilla Stihl MS 880 sahalla tms. EI muita aiheita miksi tuo pikku echo vaan juuri siistä on kyse että kestääkö vai ei. Esim itse sahasin kerran uudehkon jonseredin vastaavassa kuusi puussa kesällä aivan sulaneeksi ongelmajätteksi kun se ei kestänyt jatkuvaa parkua. Mikä lie muovi sarvis runkonen oli mutta isompi kuin echo cs2511 wes. Bensana on valmis pienkone bensa.
Moottorisaha echo kesto täysi tehopäällä tunteja?
17
3774
Vastaukset
- Anonyymi
Joutuuko muka tiukemmalle kuin lankkujen sahauksessa?
- Anonyymi
Ei ole tehty tuota varten. Miksi pitäisi kestää?
- Anonyymi
Hengitä välillä hyvä mies!
Ei kestä ei echo tuota rääkkiä, ainut mikä voisi kestää tuon kokemuksen hon homelite super mini vi.
Se amattirakeenteeltaan on tehty juurikin noin kovalle rääkille.- Anonyymi
Juurikin oli puussa huono ja latvakin laho. Juurikin.
- Anonyymi
Aloituksen takana on selvästi Suomi24:n ammattimetsuri !
- Anonyymi
Mitähän suomi24 seuraavaksi keksii?
- Anonyymi
No eipä täällä selkeään kysymykseen saa kuin vittuilua vastaukseksi. Miksi tuommoista vittuilua pitää toiselle ihmiselle tehdä?
- Anonyymi
Tuolla yhdellä apinalla on mielenterveysongelma, montavuotta samaa sittiä työntänyt kun ei muuta keksi. Ei taida olla oikeissa töissä kun näyttää olevan kirjoittelemassa 24/7 monessa paikkaa, voi, voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla yhdellä apinalla on mielenterveysongelma, montavuotta samaa sittiä työntänyt kun ei muuta keksi. Ei taida olla oikeissa töissä kun näyttää olevan kirjoittelemassa 24/7 monessa paikkaa, voi, voi.
Ei se mitään sittiä ole. Supermimi on hyvä saha ellei ole muulla sahannut. Ja kyllä se pokasahan voittaa mennen tullen.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa... eli miksi pitää edes tälläisellä palstalla mitään kysellä, kun on olemassa paljon asiallisempiakin foorumeita, niihin pitää tosin rekisteröityä joka osallaan pitää laatua yllä.
Moottorisahoista kannattaa kysellä esim masinisteilta, konekansalta, kotiverstaalta
- Anonyymi
Siinäpä tulikin elämää suurempi kysymys :-D
- Anonyymi
Kyllä suomi24 palstalla on karmean huono taso vastauksissa. Aivan ilkeily ja vitttuilu palsta vain. Ihminen on huono laji. Tulisipa sota ja tappaisi kaiki ihmiset maanpäältä. Onneks korona tappaa. i
- Anonyymi
mitäkähän avauksia seuraavaksi saammekaan kuulla?
- Anonyymi
Koville joutuu mutta kyllä echolla saa tuonkin. Vaatii vaan osaavan sahaajan. Mainituilla työtavoilla tehden olisi parempi katsoa isompi saha.
- Anonyymi
Koska saamme tällekin palstalle omat korona-aloitukset?
- Anonyymi
Aloittajahan voisi itse kokeilla ja laittaa tuloksen tänne.
- Anonyymi
Samalla kaipaisin testiä soveltuvuudesta lankun sahaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391