Onko lääkkeellisten raskauden keskeytyksen epäonnistujia täällä? Miten jatkoitte siittä? Jos sitten päätitte pitää lapsen, oliko lapsi terve? Kuinka tätä raskautta seurattiin? Tein 12v sitten lääkkeellisen keskeytyksen joka epäonnistui. Päätinkin sitten pitää lapsen joka onkin tänä päivänä ihana tempperamenttinen poika. Nyt elämäntilanteeni on täysin samallainen ja olen raskaana joka sattui pillereiden "läpi" eli ei suunniteltu. Ekan pillerin suun kautta olen keskeytykseen nyt ottanut ja parin päivän päästä otan seuraavat. Miten jos tämä ei taaskaan onnistu. Pitää siis valmiiksi asennoitua jatkoon. Ja haluaisinkin kuulla myös muiden kokemuksia asiasta.
Abortin epäonnistuminen
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Nyyhkyp.ellet on käyneet vinkumassa täälläkin taas h.ätäpoistojaan. Mitään epä mieluisaa ei tännekään saisi vastata.
Etkö oppinut mitään ensimmäisestä kerrasta?
Eiköhän tuo toinenkin lapsi olisi tarkoitettu tulemaan, kun noin s.innikkäästi on voittanut jo hänen tielleen asettamasi esteet.. - Anonyymi
"Kohtuuttomaksi rasutukseksi" ja abortoitavaksi tuomittu lapsi onkin todellisuudessa ihana ja temperamenttinen poika.
Aborttiväki on ottanut Suomessa hengiltä 700000 eli 0,7 miljoonaa lasta. Eikö tämä jo riittäisi.... Esikoisesi selvisi jopa siitä että yritit t.appaa hänet.
Toivottavasti tämä toinenkin on yhtä s.isukas ja jaksaa taistella ainoasta elämästään kuten iso sisaruksensa,tarjoilemiesi k.uoleman m.yrkkyjen keskellä.. Toivoa sopii myös, että lapsi p.arat pääsisi jonnekin turvaan ja kunnon ihmisten hoiviin o.ikukkaan m.urha r.iehun k.ynsistä. Nyt on helmet heitelty s.ialle.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817