Tuli vaan taas mieleen

Anonyymi

Mikä näitä nuoria miehiä riivaa 😂 miks Aina saan nämä just kimppuuni😅 eikö niiden just pitäisi katsella oman ikäisiä, tietenkinhän se on kiva, kun jää salakatselusta kiinni, mutta pitemmän päälle se ahdistaa, kun aina nuoret 😂

22

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on tämän jutun pointti? Nuoret tytöt kiinnostaa enemmän kuin joku mummo.

    • Anonyymi

      Olet varmaan Martina, kun nuoret miehet katselee. Varmaan kaipaavat äidillisiä otteita. Pitää olla muija, jolla on habaa.

    • Anonyymi

      Ihmisen taipumus hoitaa asiat helposti

    • Anonyymi

      Hyvä p3rä?

    • Anonyymi

      Omanikäiset ei oo sinut itsensä kanssa. Ei kaikki tietenkään.

    • Anonyymi

      Vilkas mielikuvitus aloittajalla. Todennäköisesti on katsottu jotain takanasi olevaa.

      • Anonyymi

        😂 Kaikki on aina mahdollista, mutta kyllä sen suurpiirtein huomaa ja tiiän mitä ajattelikin, ilme kertoi kaiken 😂 ja kun tämä ei ole ensimmäinen kerta, vanhemmat miehet osaa vähän peitellä.
        Eikä siinä mitään, mutta en halua olla mikään nuorten miesten siis mikään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Kaikki on aina mahdollista, mutta kyllä sen suurpiirtein huomaa ja tiiän mitä ajattelikin, ilme kertoi kaiken 😂 ja kun tämä ei ole ensimmäinen kerta, vanhemmat miehet osaa vähän peitellä.
        Eikä siinä mitään, mutta en halua olla mikään nuorten miesten siis mikään...

        Ja tulit tänne ikävä palstalle itkemään. Voi, voi. Ettet nyt vaan provoilis, kun olet huomannu että joku nuorempi, komea mies on kiinnostunut vanhemmasta naisesta 😉
        Ja sinua ketuttaa, kun se kohde et olekaan sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tulit tänne ikävä palstalle itkemään. Voi, voi. Ettet nyt vaan provoilis, kun olet huomannu että joku nuorempi, komea mies on kiinnostunut vanhemmasta naisesta 😉
        Ja sinua ketuttaa, kun se kohde et olekaan sinä.

        Eipä pidä paikkaansa 🙈 tiiän yhtä sun toista😂.... Kuhan totesin, kun se on ahdistavaa.. Ite kun yrittää vaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tulit tänne ikävä palstalle itkemään. Voi, voi. Ettet nyt vaan provoilis, kun olet huomannu että joku nuorempi, komea mies on kiinnostunut vanhemmasta naisesta 😉
        Ja sinua ketuttaa, kun se kohde et olekaan sinä.

        Mikä näiden vuoropuhelun pointti on näissä ristoiluissa? Saada pari anonyymia kalkkunaa pois tolaltaan omahyväisen sävyn johdosta vai liputtaa varttuneempien hyväksi?


    • Olen 61 v ja minulla on profiili Suomi24. treffeissä ja siinä lukee, että etsin ikäistäni seuraa, mutta suurin osa yhteydenotoista on tullut n. 20 vuotta nuoremmilta miehiltä osa jopa 40 v nuoremmilta miehiltä. Mikä heitä vaivaa? Voisin olla heidän äitinsä tai jopa isoäitinsä. Ovatko he vain niin pahassa puutteessa, että kuka tahansa kelpaa? Ei väliä iällä, ulkonäöllä eikä koolla, kuhan vain on nainen. Vaikka laitan viestiä, että etsin ikäistäni seuraa, niin samat henkilöt lähettävät aina lisää viestejä. En ymmärrä!

      • Anonyymi

        Semmonen fetissikin on nääs....


      • Anonyymi

        😂 Voi olla monta syytä🐾 nuori on kokematon ehkä haluaa jotain kokemusta, voi tykätä oikeasti vanhemmista naisista, mun piirissä kaikilla miehillä on vanhemmat naiset, nuoret naiset on kauniita mutta myös epävarmoja, joitakin miehiä kiehtoo vanhemman naisen tuoma itsevarmuus ja syynä voi olla ihka aito ihastuminen. Itseni kohdalla lähinnä ahdistaa aina nuorten miesten lähelle pyrkiminen joka paikassa lähentyy myös ihan kaveruus mielessä, jokin tuumas, että kun olet itse nuorekkaan oloinen heillä on helpompi lähentyä kun tuntee samankaltaisuutta... Niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Voi olla monta syytä🐾 nuori on kokematon ehkä haluaa jotain kokemusta, voi tykätä oikeasti vanhemmista naisista, mun piirissä kaikilla miehillä on vanhemmat naiset, nuoret naiset on kauniita mutta myös epävarmoja, joitakin miehiä kiehtoo vanhemman naisen tuoma itsevarmuus ja syynä voi olla ihka aito ihastuminen. Itseni kohdalla lähinnä ahdistaa aina nuorten miesten lähelle pyrkiminen joka paikassa lähentyy myös ihan kaveruus mielessä, jokin tuumas, että kun olet itse nuorekkaan oloinen heillä on helpompi lähentyä kun tuntee samankaltaisuutta... Niin...

        Olen ehkä vanhanaikainen, mutta en halua tavata romanttisessa mielessä miehiä, jotka voisivat olla lapsiani tai lapsenlapsiani. Se tuntuu jotenkin pervolta. Tässä iässä ikä ei ole enää pelkkä numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ehkä vanhanaikainen, mutta en halua tavata romanttisessa mielessä miehiä, jotka voisivat olla lapsiani tai lapsenlapsiani. Se tuntuu jotenkin pervolta. Tässä iässä ikä ei ole enää pelkkä numero.

        Mä en halua ollenkaan🙈..... Missään mielessä, siis ei ikinä, mutta yhteen ihastuin ja se ahdistaa, koska niin ei saisi olla,, mutta niin vain on😅


    • Anonyymi

      Sinua kukaan kato, vaikka salaa kuinka toivoisit...

      • Anonyymi

        Just nimenomaan en toivo😂 naurattaa kun 20 pyytää ulos🙈 no en tietenkään lähtenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just nimenomaan en toivo😂 naurattaa kun 20 pyytää ulos🙈 no en tietenkään lähtenyt.

        Olisit lähtenyt vaan🙄


      • Anonyymi

        Liikuttavaa, kuinka uskollisesti ja vihantäyteisesti joku jaksaa tälle trollille vastata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit lähtenyt vaan🙄

        Rajansa kullakin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajansa kullakin😂

        Ei mitään rajoja kun otat vaan rohkeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään rajoja kun otat vaan rohkeesti.

        Otat rohkeasti? Evvk, ei kiinnosta 20v lapset. J:lle tämä oli varmaan herkkua korville vai miten se menikään v. 2018?🤫 Sunt olis pitänyt ottaa🙄👀👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe