Aihe

Haapaveden nistit

Anonyymi

Ketä on nuo nistit jotka pyörii aina kylällä?

11

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Antaa ihmisten mennä miten haluaa. Vai pitääkö niitäkin suu auki töllöttää? Pyörän selästä melkein tiputaan kun pää ei käänny taakse ja silti on pakko töllöttää.

• Anonyymi

Mitä onko Jussi pujonnut pyörän selästä ?...

• Anonyymi

ne on kalle ja niilo

• Anonyymi

Luusereita jotka varastelevat rahoittaakseen harrastuksensa. Menoerä sakkia.

• Anonyymi

Tuo on totta onko niitä vieläki luulin että ovat
        muuttaneet

• Anonyymi

menoerät taitaa olla toisten tileiltä sullakin. ha ha. ylipalkattu paska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

menoerät taitaa olla toisten tileiltä sullakin. ha ha. ylipalkattu paska

Kuka on ylipalkattu?

• Anonyymi

Teroniples kautta Hämmer-Heikin kaminoidun kapulatuubin, tätä on ollut aina ja oleva aina, eikä asia kummene kummeksimalla. Jotku kummeksii vaan ei hyövää eikä ryönää, vaan sysää kaiken syypään ja tuuban sekä möhmötin tietyn ihmisryhmän päälle, joka ei ole hävöksissä vaan tulee ikävällä tavalla ilmi ihmisten kanssapuheissa!
      Hämmer-Heikin paluuta odotellessa toivomme kaikille kansalaisillemme kunnioitusta kunniassa ja maisemassa! Kaikilla ihmisillä on arvo ja annetaan sen arvon keikkua joka ikisen kaulalla! Sinulla, minulla ja meillä kaikilla!

• Anonyymi

Kuka on Hämmer-Heikki?

• Anonyymi

eiköhän ne ole näyttelijöitä lähinnä ellei ole miehistynyt jostain syystä mitä tuskin on!

• Anonyymi

Nistit pyörii niin kauan kuin on kelejä ulkona. Talven ne taas kämppää jossain luukussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16131
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13605
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9611
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      44
      6823
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      262
      4105