Lumijoen sylkijä

Anonyymi

En ole koskaan uskonut mihinkään paranormaaliin ilmiöön, mutta tänään illalla.
Olimme kahden kaverin kanssa iltalennolla Lumijoella, lähellä merta, kaislikkoisella suolla. Jostain syystä aloin tuijottamaan vitikkoisen metsän reunaa, oli jo melko hämärää. Näin n. 20m päässä ison tumman hahmon, joka vaikutti seisovalta karhulta, mutta se ei äännellyt lainkaan. Hahmo lähti minua kohti, jolloin hän muuttui läpinäkyväksi ihmishahmoksi. Kun tämä, sanotaan vaikka hahmo, oli hyvin lähellä, reagoin reaktiomaisesti että mene pois. Hahmo vaikutti hyökkäävältä. Tämän jälkeen menin kavereideni luo ja epäröin sanoa asiasta. Mainitsin kuitenkin naureskellen heille tästä, vaikka itseäni ei naurattanut. Tämän jälkeen näin hahmon kokoajan n. 2m päässä itsestäni ja hahmo näytti sylkevän maahan ja ojensi oudosti kättä. Liikuimme tästä paikasta rantaan päin katsomaan olisiko siellä sorsia. Hahmo ilmestyi myös siellä ja ahdistuin vaikka en sitä kavereilleni näyttänyt. Olen miettinyt että oliko tämä hämärän ja kevyen sumun aiheuttamaa hallusinaatiota. Pääsimme pois suolta ja hahmo katosi näkyviltäni. Ps. Kaverini ei havainnut hahmoa joten uskon että tämä on pakko olla jonkinlainen hallusinaatio.

2

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En (tietenkään) tiedä mikä se oli. Itsepä tiedät kuinka tarkasti hahmon näit, että oliko se vain usvaa. Joskus luonnollista usvaa voi olla esim. autotiellä sellainen patsas tai pilvikin, mutta silloin myös lähistöllä on usvaa, mistä sen voi päätellä tavalliseksi usvaksi...

      Kerran näimme kavereiden kanssa metsässä jotain. Istuskelimme pimeässä tienkohdan vieressä metsässä kivillä. Sillä kohdalla on sattunut ainakin yksi kuolonkolari. Katselin ensin metsään ja näin jotain vaaleaa. Ajattelin sen olevan pensas josta kuun ja tähtien valo loistaa himmeästi. Jonkin ajan päästä kun katsoin niin se näytti olevan vähän lähempänä. Sitten yksi kavereistani sanoi ääni takellellen että mikä tuo on?! Katsoin niin hän osoitti siihen suuntaan ja siinä näin mättään päällä 5 - 6 metrin päässä pimeää metsää tummemman ihmishahmon joka seisoi jalat harallaan, lisäksi erotin toisen käden, mutta en esim. sormia. Juoksimme kaikki heti tielle, vaikka kukaan ei sanonut mitään. Kaverini sanoi että oli nähnyt myös tumman hahmon, mutta eri alueet kuin minä.

      Siitä vierestä lähtee myös metsätie joka kiemurtelee peltojen viertä syvälle metsään ja siellä on ränsistynyt autiotalo, josta sain tietää vasta vuosia myöhemmin, kun "eksyin" sinne pyörällä. Kaverini sanoi että siellä on asunut kuulemma joku "hullu metsästäjä". Ne samat pellot tulevat noin 40 metrin päähän siitä paikasta missä näimme hahmon. Talo itse on siitä paikasta noin kilometrin päässä. En tiedä liittyvätkö asiat toisiinsa mitenkään...

      • Anonyymi

        Eittämättä mielenkiintoista. Ennustin myös Cristian Erikssonin sydämmen pysähdyksen. En ymmärrä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe