Kissat levittävät koronaa!

Anonyymi

5

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllähän ne ihmiset levittää koronaa,ja mites sekissa sitä levittöisi kun on aina sisällä, tai valvotusti valjaissa ulkoilee eikö ole kontaktissa muuten kuin omistajansa kanssa. joten käsienpesua ja maski kaupoissa kydessä ja turhia joukkojen välttä,ost niin et tuo koronaa kylältä kotiin

• Anonyymi

Kissat pidetään joka tapauksessa sisällä tai ulkoilutetaan vain valjaissa. Miten ne koronan saavat? Sinäkö kissoihisi sen koronan tartutat? Ja mihin ne sitä levittävät sisällä tai valvotusti ulkoillen?

Kaikki vapaana liikkuva levittää koronaa yhtä hyvin kuin vapaat kissat, ihminen on tehokkain levittäjä.

• Anonyymi

Tottakai levittävät siinä missä ihmiset ja kaikki muutkin eläimet. Ei asiassa ole mitään uutisoitavaa. Paitsi ehkä oikeistolaisille pitää lähettää asiasta kirjallinen viranomaistiedote kotiin, että tajuaisivat

• Anonyymi

URHEILUT SISÄTILOISSA LEVITTÄÄ FLUNSSAA JA TAUTIA ENEMPI KUIN RAVINTOLAT....? KAVERI PELAA SÄHLYÄ JA AINA ON JOKIN RÄKÄTAUTI MENEILLÄÄN...

• Anonyymi

Kissoilla on olemassa ihan oma koronavirus. Kellä mitään linkkiä laittaa, tarttuuko se edes ihmiseen?
      Mistä kissa saa ihmisen koronan, suomessa? Täällähän ei ole todettu kyseistä tautia eläimistössä, se pelko tietenkin on, että ei suinkaan kissa, koira, nauta taikka sika, vaan ihminen, siirtää koronan luonnoneläimiin, ja sitä kautta se tarttuisi, ellei suoraan ihmisestä, kissaankin.
      Selviytyykö koronasairas villieläin esimerkiksi 20 asteen pakkasessa, mikä on osassa suomea normaaleja talvilämpötiloja. Käsittääkseni tauti on niin raju lievänäkin, että se haittaa aivan varmasti eläimen selviytymistä.
      Tietenkin kissakin voi levittää koronaa, siis tätä ihmisiinkin tarttuvaa lajia, jos sillä se on. Mutta itsestään tauti ei voi kissassa kehittyä, se tarvitsee tartunnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe