Siunatkaa ittenne - Sysmä on puhdas

Anonyymi

THL-lista 29.9. on lahjomaton, ja sen mukaan Sysmässä ei koronaa. Tosin kumuloituva raja on viisi, mutta tuskin on yhtään, olisi levinnyt jo keltamahoissa kesän aikana.
Siis vielä siunatkaa nyt itsenne, Sysmässä on turvallista, paitsi sillä yhdellä pässillä, joka ei tiedä mitä maskilla tehdään. No se on TV:ssä käytetty naamuijuttu, josta varmaan olet joskus kuullut. Heh....heh....

23

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On Sysmässä mutta ei kerrota vaan salataan !

      • Anonyymi

        Täällä taas onkiniemen mammat spämmii turhaa pelkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas onkiniemen mammat spämmii turhaa pelkoa.

        Minä olen Soiniemeltä ja uros!


    • Anonyymi

      Reilun viikon päästä tilanne on jo aivan toinen, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ensi maanantaina alkaa Sysmässä koronatestaukset, sattumaa vai oikeaa tilannetajua?


    • Anonyymi

      Mieleltään sairaat täällä taas sekoilee. Kirjoittakaa nyt edes niin, että muutkin ymmärtävät. Sysmäläisten poliitikkojen keskinäiset erimielisyydet eivät aukene ulkopuolisille.

      • Anonyymi

        Ei tarvitsekkaan aueta ku myö ollaan Sysmässä ihan itte !


    • Anonyymi

      Mistä tämän tietää, että onko Sysmässä koronaa? Krouvin lavalla oli joukkoaltistuminen, paikalla oli sysmäläisiäkin oletettavasti jokusia. Itse kävin koronatestissä viime torstaina PHKS:n takapihalla kappelin vieressä vaimoni kanssa, mutta tulos negatiivinen.
      Tänääkin Suomessa koronaan sairastuneita yli 150, joten on ajan kysymys, milloin koronaa on myös Sysmässä, ellei jo nyt joillain ole vaikka tuosta em. joukkoaltistumisesta johtuen.
      Muilla paikkakunnilla asuvia sysmäläisiä on sairastunut koronaan, mutta he eivät ole käynneet Sysmässä sairastuttuaan.

      • Anonyymi

        Kyllä Sysmässä on koronaa sitä ei vaan haluta tuoda julki piiloudutaan sinne alle viiden taakse !


    • Anonyymi

      THL eikä Päksi ole kertonut Sysmätartunnoista. Ne ovat virallisia. Sysmässä on toki omat kupat ja tippurit aina olleet. Mutta ne lähtee benisiliinillä, kuten aikanaan kuppa Töölööstä.

      • Anonyymi

        Korona leviää nyt sellaista vauhtia että tartuntoja voi olla missä kunnassa tahansa myös Sysmässä että kyllä nyt viimeistään pitää alkaa käyttämaan maskeja niin kuin hansikkaita ja huolehtia kösihyginiasta sillä nyt ei enää kannata vähätellä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona leviää nyt sellaista vauhtia että tartuntoja voi olla missä kunnassa tahansa myös Sysmässä että kyllä nyt viimeistään pitää alkaa käyttämaan maskeja niin kuin hansikkaita ja huolehtia kösihyginiasta sillä nyt ei enää kannata vähätellä !

        Ei vähätellä. Sinun yksi pässi pitää oppia kirjoittamaan. Kerää nyt vaan riepuja, ettei viiiirus vaan iske!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vähätellä. Sinun yksi pässi pitää oppia kirjoittamaan. Kerää nyt vaan riepuja, ettei viiiirus vaan iske!

        Sinulle toivon hyvää koronaa vaan niin eiköhän se mieli vielä muutu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vähätellä. Sinun yksi pässi pitää oppia kirjoittamaan. Kerää nyt vaan riepuja, ettei viiiirus vaan iske!

        Voi sinua raukkaa! Koronasta kirjoittanut henkilö on oikeassa, virus (viiirus) on nurkan takana ja kannattaa ottaa vakavasti. Tuollainen toisia molliva ”ns. kirjanoppinut” voi kumartua syvään ja haistaa mitä haluaa. Kannatan lämpimästi, että maskit ja hanskat otetaan myös Sysmässä käyttöön mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle toivon hyvää koronaa vaan niin eiköhän se mieli vielä muutu !

        Sysmässä varmaan on jo koronaa mutta on kielletty puhumasta niin kuin Mänttä- Vilppulassa mikä on väärin pitää puhua nimenomaan !


    • Anonyymi

      Sus siunatkoon!

    • Anonyymi

      Sysmä etelleen puhtas! Olkaa onnellisia. Ei tiedossa olevia viiiiruksia.

      • Anonyymi

        Jos korona tapaukset on 0-4, ei niitä ilmoiteta Sysmässä, eikä muissakaan kunnissa. Lisäksi ilman testausta sairastaneet. Itse kävin koronatestissä PHKS:n drive in teltalla. Minullakin yksi tuttu kaveri, joka sairasti tosi vakavasti koronan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos korona tapaukset on 0-4, ei niitä ilmoiteta Sysmässä, eikä muissakaan kunnissa. Lisäksi ilman testausta sairastaneet. Itse kävin koronatestissä PHKS:n drive in teltalla. Minullakin yksi tuttu kaveri, joka sairasti tosi vakavasti koronan.

        Jos Sysmässä todetaan 2 viikon sisään yli 5 tapausta niin annan sulle 20e hyvien ihmisten torilla. Harmi ystäväsi puolesta että selvisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Sysmässä todetaan 2 viikon sisään yli 5 tapausta niin annan sulle 20e hyvien ihmisten torilla. Harmi ystäväsi puolesta että selvisi.

        Huutista, en usko että kukaan uskaltaa paikalle.


      • Anonyymi

        Sovittu.


      • Anonyymi

        Kyllä se tullaan vielä näkemään kenen päässä se kusi virtaa ihan oikeasti nyt ei kannata enää viisastella !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovittu.

        Nyt Sysmä alkaa myös koronatestit eiköhän ala löytymään positiivisiä tuloksia !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe