Nainen, haluan tietää

Mitä ajattelet siitä, että haluan sinua kuin mieletön? Se, mitä näet minusta ulospäin ei vastaa sisäistä paloa sinuun. Olet villinnyt minut. Olen sekaisin ja muistini ei toimi, koska täytät elämäni...
49642
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 49

Vanhimmat

Musta tuntuu samalla yhtä miestä kohtaan.
En tiedä näkyykö se hänelle, ehkä katseessa joskus näkynyt, tai äänensävyssä.
Mutta sulle en voi mitään vastata, mitä siitä ajattelen, kun en tiedä keneltä kysyt.

Äänestä
  • Turn off aitorituli.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Turn off aitorituli.

Mutta turn on koska oon joku muu. Jees. hyvä mä.

Äänestä

Eikö asiat oo sit just niin kuin pitääkin?

Äänestä

sweet

Äänestä

Miten se sisäinen palo näkyy? Sanoissasi?

Äänestä

Pitäisin siitä kovasti erään miehen kohdalla sillä
haluan hänet.. kukaan muu ei ole aiheuttanut näin suurta paloa sisälleni. Ja tämä on jatkunut kauan, enkä usko että sammu ennenkuin...

Äänestä
  • Olet liikaa kytänny ikkunasta, lopetahan se kyttäily. Kysy häneltä mitä on sinusta mieltä?

Äänestä

Minne päin menee? Tai tunnisteita?

Äänestä

Kun en voi sitä tietää.
Etkö mitenkään yritä näyttää sitä ulospäin?
Sinä taas et voinut mitenkään olla tänään huomaamatta kuinka iloinen olin heti jutellessamme?

Äänestä
  • Huomasin jotain. Ehkä ne on merkkejä jostain enemmästä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin jotain. Ehkä ne on merkkejä jostain enemmästä.

Mitä jotain huomasit? Voisin seuraavalla kerralla tehdä selkeämmin jos kertoisit

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jotain huomasit? Voisin seuraavalla kerralla tehdä selkeämmin jos kertoisit

Se tietty innostus kohtaamisessa, ja arat katseet. Kiinnostus jutella?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin jotain. Ehkä ne on merkkejä jostain enemmästä.

On 😘😘😘

Äänestä

• Kyllä huomasin, että nysäsi stondasi, mutta minulle kelpaa vain mies, joka EI ota vastaan hoonaamista.

Äänestä

En tiedä, vaikutanko häneen näin, mutta kulostaa tutulta. Sekoilen milloin missäkin ja joudun tekemään paljon töitä, etten unohtelisi asioita. Mietin häntä niin paljon, että minusta tuntuu kuin olisin seonnut tai taantunut teiniksi. En kyllä muista olleeni teininäkään näin sekaisin kenestäkään.

Äänestä
  • Noinhan se rakastuminen vaikuttaa. Kun se on enemmän kuin pelkkää ihastumista. Tiedän kokemuksesta. Tuoreestakin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se rakastuminen vaikuttaa. Kun se on enemmän kuin pelkkää ihastumista. Tiedän kokemuksesta. Tuoreestakin.

En tiedä haluanko myöntää tän olevan rakastumista.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä haluanko myöntää tän olevan rakastumista.

Miksi et haluaisi?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et haluaisi?

Koska mun ei pitänyt ihastua. Annoin itselleni korkeintaan luvan vähän flirttailla. Rakastuminen oli ehdottomasti kielletty.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Koska mun ei pitänyt ihastua. Annoin itselleni korkeintaan luvan vähän flirttailla. Rakastuminen oli ehdottomasti kielletty.

Ok. Mutta nyt on vaikea padota tunteita. Niin minullakin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mutta nyt on vaikea padota tunteita. Niin minullakin.

Kaipa se helpottaa, että joku muu on samassa tilanteessa. Oma patoni vuotaa pahasti...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko se sitten kauheeta olla rakastunut häneen? Jos on, miksi?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin sen rakkauden haluaisin kieltää mutta on tämä nyt todella vahvaa ihastumista tuntuu joka puolella ja tuijottaen unohtaa kaiken muun ja tietyt merkit sen vielä vahvistavat myös ystävän teoriat minusta vaikken ole mitään miehestä puhunut

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko se sitten kauheeta olla rakastunut häneen? Jos on, miksi?

Pahinta onkin, että se ei enää edes tunnu niin kauhealta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se rakastuminen vaikuttaa. Kun se on enemmän kuin pelkkää ihastumista. Tiedän kokemuksesta. Tuoreestakin.

Tuoreestakin? oletko sinä sellainen sarjaihastuja? Aina pitää olla jotain tekeillä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuoreestakin? oletko sinä sellainen sarjaihastuja? Aina pitää olla jotain tekeillä?

En. Itse asiassa lätkässä samaan mieheen jo yli puolitoista vuotta.

Äänestä

Kun en tiedä niin en voi ajatella asiaan mitään? Varmaan ihmettelen miksi olet välinpitämätön jos sen palon peität?
Aika parantaa hetkelliset mt-ongelmat?

Äänestä

Olen palavasti ihastunut erääseen mieheen , kuin mieletön.
<3

ja tässähän ei järjellä ole mitään tekemistä, sen olen hyväksynyt, niin erilaisia ollaan mutta silti, huh huh!

Äänestä

Jotain tunnisteita? :) mistä päin esimerkiksi?

Äänestä

Olen huomannut katseesi palon jo kaikki viimeiset 47 vuotta. En vieläkään tiedä nimeäsi. Eipä se kyllä kiinnostakaan. Täytyy sanoa että entinen vähäinen viehätyksesi katosi jo yli 35 vuotta sitten kun lihotit ittesi nykykiloihisi. Suosittelen sulle liikuntaa ja kuntosalia ja hyviä kirjoja. En usko että olet mitään sarjakuvia kummempia ikinä lukenutkaan, sen kuulin vahingossa kun puhuit jonkun kanssa paksua murrettasi.

Äänestä
  • kotikadulla tapahtuu, vaikka tv ei uusia käänteitä enää kerrokaan :)

Äänestä

Kuulostaa hyvälle, kaikkein seksikkäintä just tuollainen ulospäin viileän tyyni, mutta sisällä roihuava tapa tunteilla. Kun hetkittäin vain silmissä näkyy sellainen välähdys, joka tuntuu vatsanpohjassa asti.

Äänestä

Miten voisin sen tietää kun irl vaikutat viileältä kohtaani.. miksi minä lähestyisin? miksi et sitten sano mitään tai tekisit jonkin eleen asian hyväksi?
Yllättyisitkö jos vastaisin tunteisiisi? Siitä että haluan sinut vierelleni?
Erästä miestä ajatellen..

Äänestä

Ihana tunne, nauti siitä. Kerro myös sille naiselle tunteesi.

Äänestä

Mitä sä tänne lässytät. Kerro se sille

Äänestä

Ajattelen ettei suhteemme etene palstoilta joten vaihdan mielikuvitus seksin mieheen joka kykenee asiaan oikeesti. Sori vaan.

Äänestä

Jos tietäisin että
Tunnet minua kohtaan noin vahvasti ja osaat sen peittääkseen yhtä taitavasti. Voin vain ihmetellä miksi niitä tunteita pidät sisälläsi, kerran tässä eletään?

Äänestä
  • Ainakin kolme hyvää syytä. Neljäs syy on se, etten tiedä hänen tunteistaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin kolme hyvää syytä. Neljäs syy on se, etten tiedä hänen tunteistaan.

Kai jotain merkkejä ilmassa? Va mistä olet villiintynyt?

Äänestä

Joo, minäki tykkään susta ku hullu puurosta. Pitää nyt vaan yrittää kestää tämä koettelemus ja toivoa, että selviäisi siitä kutakuinkin ehjin nahoin.

Äänestä

Nainen, tiedät kyllä että tunnen paloa sinua kohtaan sillä en sitä peittele. Joten voit vaan kuvitella mitä ajattelisin jos tietäisin sinun tuntevan samoin...
Naiselta naiselle ❣️

Äänestä
  • Ehkä tunnenkin..

Äänestä

• Eiköhän sitä silloin toistemme syliin päädyttäis. Pidettäis toisiamme hyvänä, kun vihdoinkin ...

Äänestä

• Just, Pahattarelta Rumattarelle!

Äänestä

Muistatko hänen nimeään? ;)

Äänestä

Minkä ikäinen sinä ja/tai tämä nainen on?

Äänestä

No ei Se toimi miulläkään.

Lopetin tuon tyhmän facebuukinki mitäpä tuoto tyhjee pitemään

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mitä ajattelet siitä, että haluan sinua kuin mieletön? Se, mitä näet minusta ulospäin ei vastaa sisäistä paloa sinuun. Olet villinnyt minut. Olen sekaisin ja muistini ei toimi, koska täytät elämäni...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu