Mitä ajattelet siitä, että haluan sinua kuin mieletön? Se, mitä näet minusta ulospäin ei vastaa sisäistä paloa sinuun. Olet villinnyt minut. Olen sekaisin ja muistini ei toimi, koska täytät elämäni...
Nainen, haluan tietää
49
594
Vastaukset
- Anonyymi
Musta tuntuu samalla yhtä miestä kohtaan.
En tiedä näkyykö se hänelle, ehkä katseessa joskus näkynyt, tai äänensävyssä.
Mutta sulle en voi mitään vastata, mitä siitä ajattelen, kun en tiedä keneltä kysyt.- Anonyymi
Turn off aitorituli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turn off aitorituli.
Mutta turn on koska oon joku muu. Jees. hyvä mä.
- Anonyymi
Eikö asiat oo sit just niin kuin pitääkin?
- Anonyymi
sweet
- Anonyymi
Miten se sisäinen palo näkyy? Sanoissasi?
- Anonyymi
Pitäisin siitä kovasti erään miehen kohdalla sillä
haluan hänet.. kukaan muu ei ole aiheuttanut näin suurta paloa sisälleni. Ja tämä on jatkunut kauan, enkä usko että sammu ennenkuin...- Anonyymi
Olet liikaa kytänny ikkunasta, lopetahan se kyttäily. Kysy häneltä mitä on sinusta mieltä?
- Anonyymi
Minne päin menee? Tai tunnisteita?
- Anonyymi
Kun en voi sitä tietää.
Etkö mitenkään yritä näyttää sitä ulospäin?
Sinä taas et voinut mitenkään olla tänään huomaamatta kuinka iloinen olin heti jutellessamme?- Anonyymi
Huomasin jotain. Ehkä ne on merkkejä jostain enemmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jotain huomasit? Voisin seuraavalla kerralla tehdä selkeämmin jos kertoisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jotain huomasit? Voisin seuraavalla kerralla tehdä selkeämmin jos kertoisit
Se tietty innostus kohtaamisessa, ja arat katseet. Kiinnostus jutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On 😘😘😘
- Anonyymi
Kyllä huomasin, että nysäsi stondasi, mutta minulle kelpaa vain mies, joka EI ota vastaan hoonaamista.
- Anonyymi
En tiedä, vaikutanko häneen näin, mutta kulostaa tutulta. Sekoilen milloin missäkin ja joudun tekemään paljon töitä, etten unohtelisi asioita. Mietin häntä niin paljon, että minusta tuntuu kuin olisin seonnut tai taantunut teiniksi. En kyllä muista olleeni teininäkään näin sekaisin kenestäkään.
- Anonyymi
Noinhan se rakastuminen vaikuttaa. Kun se on enemmän kuin pelkkää ihastumista. Tiedän kokemuksesta. Tuoreestakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se rakastuminen vaikuttaa. Kun se on enemmän kuin pelkkää ihastumista. Tiedän kokemuksesta. Tuoreestakin.
En tiedä haluanko myöntää tän olevan rakastumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä haluanko myöntää tän olevan rakastumista.
Miksi et haluaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et haluaisi?
Koska mun ei pitänyt ihastua. Annoin itselleni korkeintaan luvan vähän flirttailla. Rakastuminen oli ehdottomasti kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mun ei pitänyt ihastua. Annoin itselleni korkeintaan luvan vähän flirttailla. Rakastuminen oli ehdottomasti kielletty.
Ok. Mutta nyt on vaikea padota tunteita. Niin minullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mutta nyt on vaikea padota tunteita. Niin minullakin.
Kaipa se helpottaa, että joku muu on samassa tilanteessa. Oma patoni vuotaa pahasti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se sitten kauheeta olla rakastunut häneen? Jos on, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin sen rakkauden haluaisin kieltää mutta on tämä nyt todella vahvaa ihastumista tuntuu joka puolella ja tuijottaen unohtaa kaiken muun ja tietyt merkit sen vielä vahvistavat myös ystävän teoriat minusta vaikken ole mitään miehestä puhunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se sitten kauheeta olla rakastunut häneen? Jos on, miksi?
Pahinta onkin, että se ei enää edes tunnu niin kauhealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoreestakin? oletko sinä sellainen sarjaihastuja? Aina pitää olla jotain tekeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoreestakin? oletko sinä sellainen sarjaihastuja? Aina pitää olla jotain tekeillä?
En. Itse asiassa lätkässä samaan mieheen jo yli puolitoista vuotta.
- Anonyymi
Kun en tiedä niin en voi ajatella asiaan mitään? Varmaan ihmettelen miksi olet välinpitämätön jos sen palon peität?
Aika parantaa hetkelliset mt-ongelmat? Olen palavasti ihastunut erääseen mieheen , kuin mieletön.
<3
ja tässähän ei järjellä ole mitään tekemistä, sen olen hyväksynyt, niin erilaisia ollaan mutta silti, huh huh!- Anonyymi
Jotain tunnisteita? :) mistä päin esimerkiksi?
- Anonyymi
Olen huomannut katseesi palon jo kaikki viimeiset 47 vuotta. En vieläkään tiedä nimeäsi. Eipä se kyllä kiinnostakaan. Täytyy sanoa että entinen vähäinen viehätyksesi katosi jo yli 35 vuotta sitten kun lihotit ittesi nykykiloihisi. Suosittelen sulle liikuntaa ja kuntosalia ja hyviä kirjoja. En usko että olet mitään sarjakuvia kummempia ikinä lukenutkaan, sen kuulin vahingossa kun puhuit jonkun kanssa paksua murrettasi.
- Anonyymi
kotikadulla tapahtuu, vaikka tv ei uusia käänteitä enää kerrokaan :)
- Anonyymi
Kuulostaa hyvälle, kaikkein seksikkäintä just tuollainen ulospäin viileän tyyni, mutta sisällä roihuava tapa tunteilla. Kun hetkittäin vain silmissä näkyy sellainen välähdys, joka tuntuu vatsanpohjassa asti.
- Anonyymi
Miten voisin sen tietää kun irl vaikutat viileältä kohtaani.. miksi minä lähestyisin? miksi et sitten sano mitään tai tekisit jonkin eleen asian hyväksi?
Yllättyisitkö jos vastaisin tunteisiisi? Siitä että haluan sinut vierelleni?
Erästä miestä ajatellen.. - Anonyymi
Ihana tunne, nauti siitä. Kerro myös sille naiselle tunteesi.
- Anonyymi
Mitä sä tänne lässytät. Kerro se sille
- Anonyymi
Ajattelen ettei suhteemme etene palstoilta joten vaihdan mielikuvitus seksin mieheen joka kykenee asiaan oikeesti. Sori vaan.
- Anonyymi
Jos tietäisin että
Tunnet minua kohtaan noin vahvasti ja osaat sen peittääkseen yhtä taitavasti. Voin vain ihmetellä miksi niitä tunteita pidät sisälläsi, kerran tässä eletään?- Anonyymi
Ainakin kolme hyvää syytä. Neljäs syy on se, etten tiedä hänen tunteistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kolme hyvää syytä. Neljäs syy on se, etten tiedä hänen tunteistaan.
Kai jotain merkkejä ilmassa? Va mistä olet villiintynyt?
- Anonyymi
Joo, minäki tykkään susta ku hullu puurosta. Pitää nyt vaan yrittää kestää tämä koettelemus ja toivoa, että selviäisi siitä kutakuinkin ehjin nahoin.
- Anonyymi
Nainen, tiedät kyllä että tunnen paloa sinua kohtaan sillä en sitä peittele. Joten voit vaan kuvitella mitä ajattelisin jos tietäisin sinun tuntevan samoin...
Naiselta naiselle ❣️- Anonyymi
Ehkä tunnenkin..
- Anonyymi
Eiköhän sitä silloin toistemme syliin päädyttäis. Pidettäis toisiamme hyvänä, kun vihdoinkin ...
- Anonyymi
Just, Pahattarelta Rumattarelle!
- Anonyymi
Muistatko hänen nimeään? ;)
- Anonyymi
Minkä ikäinen sinä ja/tai tämä nainen on?
- Anonyymi
No ei Se toimi miulläkään.
Lopetin tuon tyhmän facebuukinki mitäpä tuoto tyhjee pitemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075