Lueskelin noita palstanaiheita ja niiden keskusteluketjuja ja tulin siihen tulokseen, että mitä ärhäkämmän hyökkäyksen tekee sen varmemmin syntyy juttua. Mitäs mieltä olette?
VARMA KESKUSTELU
42
2234
Vastaukset
- asiamiesSoranen
harrastetoiminta tuottaa tulosta.
- kiki
Toseamasi on valitettavasti totta, mutta ehkä olisi paras jättää moinen kokonaan huomiotta ettei näin käy.
- n52
kun et enää seuraa sivusta!
Vai onko?
nim.Varma pulputtaja.
Kerro onnestasi niin saat kommentteja.- maron
auringon paiste sateen jälkeen kun maa kimaltelee ja jossakin näkyy sateenkaari, oma rakas perhe jolta olen saanut aivan mahtavasti tukea elämäni aikana, Lintujen laulu keväällä (ei fasaanin kailotusta) Syksyn tuulet ja upea ruska, ja jopa myrsky joka vie kaiken irtonaisen kuistiltani, Talven valkeat hanget ja jäniksen jäljet hangella, Lumipyry joka tuo mieleen lapsuuden talvet, kevään ensimmäinen päivä, kun huomaa että ilma tuoksuu keväälle - ja vaikka kuinka paljon muita asioita, ne ovat minun onneni avaimet - ei raha eikä maine, vaan ihan tavallista elämää :)oliko liian imelää?
- Vanas
maron kirjoitti:
auringon paiste sateen jälkeen kun maa kimaltelee ja jossakin näkyy sateenkaari, oma rakas perhe jolta olen saanut aivan mahtavasti tukea elämäni aikana, Lintujen laulu keväällä (ei fasaanin kailotusta) Syksyn tuulet ja upea ruska, ja jopa myrsky joka vie kaiken irtonaisen kuistiltani, Talven valkeat hanget ja jäniksen jäljet hangella, Lumipyry joka tuo mieleen lapsuuden talvet, kevään ensimmäinen päivä, kun huomaa että ilma tuoksuu keväälle - ja vaikka kuinka paljon muita asioita, ne ovat minun onneni avaimet - ei raha eikä maine, vaan ihan tavallista elämää :)oliko liian imelää?
näy sinun taivaallasi. Tulee ihan outo olo itsellekin. On se venkaa, kun näin voi ihminen olla onnellinen ja oloonsa tyytyväinen. Mutta olkaapas varuillanne, voiko tätä kestää vielä huomiseen :?
- maron
Vanas kirjoitti:
näy sinun taivaallasi. Tulee ihan outo olo itsellekin. On se venkaa, kun näin voi ihminen olla onnellinen ja oloonsa tyytyväinen. Mutta olkaapas varuillanne, voiko tätä kestää vielä huomiseen :?
usein myös mustia pilvenmuhkuroita, mutta antaa niiden seilata ohi. Onhan minulla tietenkin huonotkin päiväni, sehän on selvä, ja silloin kyllä salamat leimuavat. Mutta kun oli kyse onnellisuudesta niin siinä on asioita jotka tekevät minut onnellisksi, vaikka en koko aikaa olekaa "seitsemännessä taivaassa" :)
- kevät mielessä
En jaksa ajatella tällaisena kevätpäivänä mitään masentavaa. Mieleni täyttää kevät, sillä sunnuntaisella lenkilläni löysin ensimmäiset leskenlehdet, joita pidän kevään varmimpina merkkeinä ja maasta esiin työntyvät krookukset. Hyvää kevätmieltä vaan teille ystävät!
- plunger
Mistä löysit? Paikkakunta!
Minä asun hyvin etelässä, en vielä nähnyt sunnuntaina siinä tien laidassa missä viime vuotten kokemuksen mukaan ensin nousevat kun on aurinkon puoleinen rinne. Syksyllä oli suuret lehdet ja paljon nuoria versoja.
En ole nähnyt krookuksia myös. Siis niitä jotka tulevat sipulista ja ovat matalat ja kukinto suljettu kello. - kevät mielessä
plunger kirjoitti:
Mistä löysit? Paikkakunta!
Minä asun hyvin etelässä, en vielä nähnyt sunnuntaina siinä tien laidassa missä viime vuotten kokemuksen mukaan ensin nousevat kun on aurinkon puoleinen rinne. Syksyllä oli suuret lehdet ja paljon nuoria versoja.
En ole nähnyt krookuksia myös. Siis niitä jotka tulevat sipulista ja ovat matalat ja kukinto suljettu kello.Olemme nikkisi perusteella samalla paikkakunnalla. Löytöpaikka on hyvin lämmin etelärinne, vaikka onhan täällä vielä luntakin. Mukavaa kevään jatkoa.
- taikanainen
ärhäkkyys aiheuttaa ärhäkämmän vastareaktion, varsinkin jos avaukseen saa raapaistua jotain hyyyyvin henkilökohtaiselta tuntuvaa. :)
- maron
joskus ihan paikallaan - eihän me sentään enkeleitä olla:(
- kiki
maron kirjoitti:
ehkä elämässä pitääkin olla sopivasti ärsykkeitä
- asiamiesSoranen
kiki kirjoitti:
ehkä elämässä pitääkin olla sopivasti ärsykkeitä
saapiko olla sopivasti katkera myös.
Ärsytetty katkera saa mukavasti aikaan keskustelunaiheita. - kiki
asiamiesSoranen kirjoitti:
Ärsytetty katkera saa mukavasti aikaan keskustelunaiheita.sopivasti katkeruutta niin eiköhän se lähde kulkemaan
- taikanainen
asiamiesSoranen kirjoitti:
Ärsytetty katkera saa mukavasti aikaan keskustelunaiheita.katkeruus on suositeltavaa, mieluummin vielä piikikäs ärsyyntynyt katkera, joka jaksaa tökkiä läpi keskustelun...
- taikanainen
maron kirjoitti:
eikö muka ;))
- Vanas
taikanainen kirjoitti:
eikö muka ;))
niin, että nuo enkelit ovat sukupuolettomia, joten tännehän ei sellaisia "monofiilejä" kaipailla, vai kui:??
- taikanainen
Vanas kirjoitti:
niin, että nuo enkelit ovat sukupuolettomia, joten tännehän ei sellaisia "monofiilejä" kaipailla, vai kui:??
näinhän ne väittää, kuka lienee tarkastanut asian :))
- Vanas
taikanainen kirjoitti:
näinhän ne väittää, kuka lienee tarkastanut asian :))
lie senkii tehnyt mut piruvie kerkis kuolla, eikä voi enää kysyä :/
- kiki
Vanas kirjoitti:
lie senkii tehnyt mut piruvie kerkis kuolla, eikä voi enää kysyä :/
pian meillä on uusi Paavi
- Vanas
kiki kirjoitti:
pian meillä on uusi Paavi
täysin kokematun untuvikko vielä. Erottaakohan piispaa pietarinlikasta, kun on hame molemmilla ;))
- kiki
Vanas kirjoitti:
täysin kokematun untuvikko vielä. Erottaakohan piispaa pietarinlikasta, kun on hame molemmilla ;))
äläs muuta sano, hame tuntuu olevan muoti asu ulkomailla, mainitsemasi lisäksi, mieleeni tulee tuo Englannin tuleva sulhasmies
- Vanas
kiki kirjoitti:
äläs muuta sano, hame tuntuu olevan muoti asu ulkomailla, mainitsemasi lisäksi, mieleeni tulee tuo Englannin tuleva sulhasmies
tuo hame kyllä on monessa asiassa kyllä parempi, ainkin kesäkeleillä. Sen on varmaan tuo BrittiPrinssikin huomannut. Eipä uskalla kuitenkaan suositella suomalaiselle kolmineuvoiselle, voivat ruveta nimittelemään.
- maron
Vanas kirjoitti:
tuo hame kyllä on monessa asiassa kyllä parempi, ainkin kesäkeleillä. Sen on varmaan tuo BrittiPrinssikin huomannut. Eipä uskalla kuitenkaan suositella suomalaiselle kolmineuvoiselle, voivat ruveta nimittelemään.
kesällä miehillä liehuvia helmoja ja kai tiedätte että aidon skottilaisen kiltin alla ei ole mitään.
No munat tietysti, mutta tarkoitin aluskalsareita.Ajatelkaa mikä ilo tälläiselle vanhalle neitokaiselle, istua oluttuoppi kädessä katukuppilassa ja katsella ohi kulkevia miehiä, joiden skottihameen helmat tuuli nostaisi korkealle ja mitähän sieltä sitten näkyisikään!!!!
Tulisin varmaan alkoholistiksi alata aikayksikön, toisaalta taas voisi käydä myös niin että tulisi vain huono olo. Enkä tarkoita siitä oluesta:) - maron
Vanas kirjoitti:
valittanut että me kirjoittelijatkin ollaan sukupuolettomia - siivet vain selkään siitä, enhän minä voi tietää onko vanas mies vai nainen vai peräti"monofiili"
- Vanas
maron kirjoitti:
kesällä miehillä liehuvia helmoja ja kai tiedätte että aidon skottilaisen kiltin alla ei ole mitään.
No munat tietysti, mutta tarkoitin aluskalsareita.Ajatelkaa mikä ilo tälläiselle vanhalle neitokaiselle, istua oluttuoppi kädessä katukuppilassa ja katsella ohi kulkevia miehiä, joiden skottihameen helmat tuuli nostaisi korkealle ja mitähän sieltä sitten näkyisikään!!!!
Tulisin varmaan alkoholistiksi alata aikayksikön, toisaalta taas voisi käydä myös niin että tulisi vain huono olo. Enkä tarkoita siitä oluesta:)tipu, älä aliarvio hormooniesi toimintaa. saattapi tehde tepposet, ettei peräti mattiset ja kukkaro kevenee :))
- kiki
Vanas kirjoitti:
tipu, älä aliarvio hormooniesi toimintaa. saattapi tehde tepposet, ettei peräti mattiset ja kukkaro kevenee :))
haluaisin todella nähdä moisen suomalaisella miehisellä miehellä
kiki kirjoitti:
Tohlopissa tv-2 parkkipaikalla päivystämässä,siellä sellaisen saatat nähdä.
emw34 kirjoitti:
kesällä.
- Vanas
emw34 kirjoitti:
kesällä.
ketteränä miehenä ja paparatsina käyt nappaamassa kamerakännykälläsi siitä uroosta mekossaan kuvan tänne palstaale, niin saamme muutkin kuolata.
- Vanas
maron kirjoitti:
valittanut että me kirjoittelijatkin ollaan sukupuolettomia - siivet vain selkään siitä, enhän minä voi tietää onko vanas mies vai nainen vai peräti"monofiili"
fiilikset monoilla ei, muuta ehkä se tulee ensi talven trendiin. Ja sukupuolen saa selville kyselemällä, tai käsikopelolla täällä netissä se on vain hieman hitaampaa, kuin livenä :))
Vanas kirjoitti:
ketteränä miehenä ja paparatsina käyt nappaamassa kamerakännykälläsi siitä uroosta mekossaan kuvan tänne palstaale, niin saamme muutkin kuolata.
tässä paljon lähempänä mansea,mutta pois se minusta.
Tv.ruudussa lopputeksteissä kyllä usein nimi komeilee.Mainio tyyppi kaikkineen.- maron
kiki kirjoitti:
niitä valkoisia karvaisia jalkoja - no onhan niillä teietenkin polvisukat, mutta jos sattuisi se sukka valumaan nilkkaa:(
- maron
emw34 kirjoitti:
kiire, asun vielä melkein vieressä - olisikohan kiikarista mitään apua........
- maron
Vanas kirjoitti:
fiilikset monoilla ei, muuta ehkä se tulee ensi talven trendiin. Ja sukupuolen saa selville kyselemällä, tai käsikopelolla täällä netissä se on vain hieman hitaampaa, kuin livenä :))
jättää arvailujen varaan, katsos vaan taisi tulla yksi lause ilman kirjoitusvirheitä, se on ihan hyvä suoritus tältä aamulta:))
- kiki
maron kirjoitti:
niitä valkoisia karvaisia jalkoja - no onhan niillä teietenkin polvisukat, mutta jos sattuisi se sukka valumaan nilkkaa:(
osaat kuvailla niin, että voin nähdä, mitä ajattelet
kiki kirjoitti:
osaat kuvailla niin, että voin nähdä, mitä ajattelet
mekko ja nokia mustat kumisaappaat.
Sellaiset olen nähnyt,mutta eikös kumisaapas ole lähellä lateksia,että wau.Harmi että en ymmärrä miesten päälle mitään,mutta ajatelin näkyä naisen päällä ja täytyy sanoa,että kyllä kolahti.- Vanas
maron kirjoitti:
jättää arvailujen varaan, katsos vaan taisi tulla yksi lause ilman kirjoitusvirheitä, se on ihan hyvä suoritus tältä aamulta:))
Muutama virhehän vain lisää asian vaikeusastetta. Itsekään en jaksa aina omia höpinöitäni lukea uudelleen, ja virheitä kyllä löytyy. Ja tuolla "käsikopelolla" ajoin takaa lähinnä sitä, että rekattujen tietojahan on luettavissa, mikäli eivät ole sitä kieltäneet.
- maron
emw34 kirjoitti:
mekko ja nokia mustat kumisaappaat.
Sellaiset olen nähnyt,mutta eikös kumisaapas ole lähellä lateksia,että wau.Harmi että en ymmärrä miesten päälle mitään,mutta ajatelin näkyä naisen päällä ja täytyy sanoa,että kyllä kolahti.jo pervoiluksi, hyi meitä ja meidän mielikuvitustamme:(( Mutta kuitenkin, keltaiset kumisaappaat raavaan miehen jalassa olisi oikein hieno näky - ne mustat on liian tavanomaiset.
- maron
Vanas kirjoitti:
Muutama virhehän vain lisää asian vaikeusastetta. Itsekään en jaksa aina omia höpinöitäni lukea uudelleen, ja virheitä kyllä löytyy. Ja tuolla "käsikopelolla" ajoin takaa lähinnä sitä, että rekattujen tietojahan on luettavissa, mikäli eivät ole sitä kieltäneet.
en käy niitä katselemassa, koska mielikuvitukseni lentää paremmin kun en tiedä millainen ihminen nikin takana on:)) Enkä itsestänikään sinne juuri mitään laittanut.
- Vanas
maron kirjoitti:
en käy niitä katselemassa, koska mielikuvitukseni lentää paremmin kun en tiedä millainen ihminen nikin takana on:)) Enkä itsestänikään sinne juuri mitään laittanut.
sinulla lujasti luonnetta, vaiko itsekuria, jos voit olla kurkkimatta galerioita. Eihän sieltä muuta kyllä selviä, kuin se mitä sukupuolta haluaa sillä nikillään esittää. Useimmat kai kuitenkin sen oikean sinne ruksaavat.
- Hexa
Sama sääntö kuin iltalehdillä, mitä räväkämpi lööppi sen laajempi levikki, pätee näemmä täälläkin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161