Köyhä mä oon

Trumppi on valehdellu koko ajan olevansa rikas, hitto minäkin eläkeläisenä maksan enemmän veroja mitä Donald, voi mies parka laittoi viimeiset 70 000 dollaria hiusten kohennuksiin, jakaus on kunnossa millään muulla ei väliä, hah Bidenillä muutama haiven hah mahtaa olla kateellinen.

Tovi vielä ennen kinailua, Biden kehui äsken maksaneensa eukkonsa kanssa veroja 300 000 dollaria, löi Trumpin ällikällä het alkuun.

18

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa tuo omavastuukin verohelpotuksissa on nykyään niin prkleen korkeaksi nostettu, että pitää melkein olla toimitusjohtaja, joka tulee korvesta töihin, että esim. voi matkakuluista saada mitään takaisin tai on edes varaa maksaa se oma vastuu.
      Ei ainakaan julkisesta liikenteestä, vaikka on lippuhinnat nostettu kattoon, tai pyöränhankinnasta köyhempi työläinen saa mitään takaisin, työvaatteissakin tosi korkea raja ja pitää olla vain töitä varten.
      Amerikoissa näemmä menee mikä tahansa läpi ja eihän rikkaita haittaa omavastuu ollenkaan kun on alkujaan varaa yli sen.

• Anonyymi

Veronkiertoa nimitetään nykyään verosuunnitteluksi. Trump ei voi paljastaa yksityiskohtia laillisista keinoista, koska menettäisi rikkaiden äänet ja seurauksena saattaisi olla rikkaiden murhiakin.

Suomenkin upporikkaat henkilöt ja monet yhtiöt maksavat mitättömiä veroja näillä laillisilla keinoilla.

EU:ssa on puhuttu näiden suitsimisesta kait vuoskymmenet, mutta EU-persoonien omat kontaktit "verosuunnittelijoihin" ovat niin kiinteät ettei asia etene näköjään mihinkään.

Ps. Yle ei uskalla näyttää Trump-Biden väittelyä suorana vaan se näytetään vasta päivällä siivottuna nimikkeellä "tekstitettynä".

• Anonyymi

Mitä se persu leikkii Trumppia, yle näytti ohjelman.

• Anonyymi

CBS Newsin pikakyselyssä 48 % katsoi Joe Bidenin voittaneen ja 41 % katsoi Donald Trumpin voittaneen.
      Keskustelua johtava Wallace ei pärjänny Trumpille,

• Anonyymi

Trumpin yritykset maksavat verot, joista verotukseen keskittyneet lakihenkilöt huolehtivat. Yrittäjän ei pidä itselleen maksaa palkkaa yrityksestään kuin minimit. Trumpia en mitenkään ihannoi, mutta hänen veroasiastakin ennen vaaleja tehtiin porukkaan menevä uutinen.
      Vasemmistolaiset, antifa, valkoinen väki mellakoinut kuukausia saadessaan virikkeen huumerikollisen menehtymisestä. Amerikan afrikkalaisväestö, latinalaiset ovat olleet tienaamassa elantoaan rähinöiden aikana, ovat olleet tyytyväisiä nykyiseen presidenttiin, joka on heille luonut työpaikkoja. Tästä puolesta vasemmistolaistoimittelijat eivät ikipäivänä sanaakaan teksteissään kirjoita.
      Oltava jääräpää, kuka tuota monikulttuurien, eri uskonlahkojen, vain kahden puolueen hallitsemaa jättiläisvaltiota johtaa ja asettuu maalitauluksi.

• Anonyymi

Amerikkalaisten ohjelmien esitysoikeus voi maksaa miljoonia.
      Oletko valmis maksamaan lisää YLE-veroa ?

• Anonyymi

Olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen

Minä en halua maksaa idiootti-pellen katsomisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halua maksaa idiootti-pellen katsomisesta.

Ei ole kenenkään pakko katsoa onneksi on valinnan varaa.

• Anonyymi

Yhdysvalloilla ollut useita arvokkaasti käyttäytyviä arvo presidenttejä minun aikana Kennedy, Reagan ja Obama eikä Bushit olleet mitenkään huonoja kun vertaa öykkäri Trumppia, Biden aika väritön mutta lukeutuu arvokkaiden joukkoon.
      Pidän ihmeenä jos Bideniä ei valita presidentiksi.

• Anonyymi

Pertik joutuu maksamaan, prosentuaalisesti korkeita veroja ehkä jopa 30%, kun ei tunne verotusta vaan vetotusta, uistimen
      Ei kannata missään nimessä tehdä samoin

Huomatkaa että Usassa on 7 osavaltiota jossa osavaltio et verota ollenkaan ja 2 lisää joissa ei veroteta palkkaa, nämä poitavat muutkin verot niin että 2025 pitäisi olla 9 verotonta osavaltiota

Eli ehdottomasti verosuunnittelu kannattaa

• Anonyymi

Mikään yhteiskunta ei toimi ilman verotusta.

• Anonyymi

Arvostetun analyytikon mukaan Trumppi on jo tässä vaiheessa huolestunut vaalien lopputuloksesta, syy on vaikeaa tunnustaa tapionsa.
      Huvitti kun yltyi kiistelemään paneelin vetäjän kanssa unohtaen että Bidenin kanssa oli kisa käynnissä.
      Nämä neljä vuotta ovat olleet yhtä pelleilyä, 4 vuotta oli sekin liikaa.

• Minä ihailen.
      Onhan Trump maailman vapaimman, Demokraattisen valtion, vapailla vaaleilla valittu pää-mies.
      Kuten on myös Boris Johnson.
      -
      Olenhan itsekin hyvin toimeen-tulleen perheen lapsi.
      Itsekin hyvin toimeen-tuleva.
      Kuten oli koulunikin.
      Se nyt vaan on niin että.
      Kun paljon osaa niin paljon saa.
      Saa aikaankin.
      Muistakaa tämä lapset.
      Kun suunnittelette, mahdollisesti tulevaa koulutustanne.
      Minun Aivoani ei kylläkään koulu pystynyt korvaamaan.
      Aivoni käveli ylitse kouluni.
      Jättäen vain Hilsettä Keski-Kouluni katolle.

H.

• Tuossahan tuo on TV1 auki.
      Amerikkalaista sirkusta. Vetäjällä on täysi työ, pitää edes joku tolkku keskustelussa.
      Jos olisin amerikkalainen, en kovin innokas äänestäjä olisi kummankaan puolesta.
      Johan tuo Trump yhdessä vaiheessa sellaistakin sanoi, että oikeuden tuomari pitää nimittää äkkiä, jos vaalituloskin menee oikeuteen.
      Tuossa hän nyt voittoaan vakuuttelee. Toivottavasti ei toteudu.

• Anonyymi

Kyllä Usa:llekin uusi aamu koittaa kun tuollaiset Trumpit lopulta silmänsä sulkee , ja koko maailma huokaa helpotuksesta !

• Trumppi alkaa kiistelemään portilla Pietarin kanssa, Pietari portilla sanoo Trumpille, "joudut paikkaan jossa on lämmintä ja siellä on sulle kaltaisesi kaverit odottamassa sinua "

• Anonyymi

Kylläpä löysät housussa tuntui ikävälle kun poistaa piti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1269
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      971
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe