Ja teattereissa naamaa väännellään. Mitään ei lakkauteta.veroja vaan nostellaan.
Torvet törisee
7
97
Vastaukset
- Anonyymi
Valtuutetut pelkää ettei me enää äänestettäisi heitä, jos tehdään leikkauksia tai korotetaan veroja.
Mutta ei me äänestetä muutenkaan.- Anonyymi
Pentik-paviljonki taas kokoontunut ja sopinut asiat ennen hallituksen kokousta. Kuusaan uimahalli ja Pilkanmaan ja Anjalan koulut säilyy. Vanhan Kouvolan asukkaat maksaa lisää veroja että entisissä punaisten pitäjissä säilyy palvelut. Veroprosentti nousee 22 prosenttiin.
- Anonyymi
Mutta kymsote leikkaa senkin edestä. Kuinkahan monta vanhainkotia ne panee lihoiksi ja myy vanhukset yksityisille ennen kuin kaupunki herää...
- Anonyymi
Eiköhän tuo herääminen ole jo nähty Kymsoten osalta.
Miten tämä voi olla edes mahdollista? Melkein luulisi että Kouvolaa johtaa Sipilän hallitus. - Anonyymi
Voisi myydä pari SDP-vanhusta puolueen johdosta ensinalkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi myydä pari SDP-vanhusta puolueen johdosta ensinalkuun.
Kuka dinosauriit ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka dinosauriit ostaa?
Eiköhön Sinisille kelpaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745339Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500