Oletteko mistä saaneet ostettua HOAT nestettä. ? Toyotan käyttöohje ei anna sekoittaa oat ja hoat nestettä , mutta; Eräskin iso suomalainen jalostamo , (myös jäähdytysnesteet) kertoi ihan vastuulliselta päällikkötasolta että niitä voi sekoittaa. Myös monet korjaamot laittaisivat nesteenvaihdossa oat nesteet.
kaikki muut paitsi toyotan huoltopäällikkö ei hyväksy oat nesteitä. No satuimpa näkemään auriksen 1,2 t koneen käyttöohjekirjan, joka antoi OAT nesteen koneeseen. Onkohan kuka ja mikä sekoittanut asiat, vai onko tuolla todella merkitystä muuta kuin euroissa Toyotalle. Ja kun ei tunnu saavan muualta kuin marmoritiskiltä. Siis lieköhän niin eri raudasta saman vm:n autot (1.2 ja 1.6) että jäähd nesteet erilaiset.. Mitä mieltä toyotan omistajat ja mitä nestettä ootte laittaneet. AURIS 1.6 2013 HOAT
jäähdytysneste
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
onko tosiaan oat ja hoat nesteillä niin iso ero kemiallisesti, että vaikuttaisi metalliin moottorin sisällä?
- Anonyymi
luulis, että ei ole. Hassua kun mistään ei löydy tutkimustietoo, tehtyjä kokeita.
Liekö missään ees testattu? Pitänee vaan ostaa tuota kallista toyota sllc merkkiliikeestä. - Anonyymi
Minä olen omaan autooni jo 32 v ajan lisännyt tarvittaessa sitä pakkasnestettä mitä milloinkin on ollut saatavilla. Nyt sen väri on jokseenkin kusen väri. Ei haittaa väri ja kaikki toimii erinomaisesti. Vaan minullapa ei olekaan Toyota vaan Peugeot, yksi maailman vanhimmista automerkeistä.
Mistään OATtista tai HOATtista en ole ikinä kuullutkaan vaikka olen autoalan kouluja 6 v käynyt ja alan korjaamopuolelta aikanani leipäni tienannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724707Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään993534Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka262846Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022259TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946