ainoastaan päsmärit kavereineen puuttuu kommentoimasta muuten on Paltamossa taas kerran niin hyviä ihmisiä...
Koulukiusaajat esittävät hyvää ihmistä fasessa
11
915
Vastaukset
- Anonyymi
on siellä tosiaan kiusaajia antamassa neuvoja, muutama pahin puuttuu vielä
- Anonyymi
No mutta eivätkö he itsekin ole uhreja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eivätkö he itsekin ole uhreja?
eivät tosiaankaan ole. Kiusaajat voivat olla myös mestarimanipuloijia. Eivät siis välttämättä mitään reppanoita ja säälin kohteita, vaan heitä, joille on kaikki ojennettu hopealautasella ja tylsyyksissään toisia kiusaavat.
- Anonyymi
Koulukiusaajat on pahimpia idiootteja maailmassa.
Systeemi on heikko kun eivät saa näitä ärvisköjä kuriin.
Hallituskin vaan lässyttää ja hilaa lisää ongelmia suonen kouluihin. - Anonyymi
Olisiko vanhemmilla peiliin katsomisen paikka?
- Anonyymi
kyllä siellä esitetään niin jotta teatterikouluun vois hakea.JOtkut niin pusi pusiym .kulta Sen voi sanoa suoraan toiselle ettei muka tarvi esittää et hyvin menee kun totuus toinen hah hah
- Anonyymi
Onko niin että me kiusatut ollaan kaikki muutettu pois ja ne kiusaajat vieläkin asuu Paltamossa? Heti lähdin kun pääsin enkä takaisin aio palata
- Anonyymi
Kiusattiinko koulussa vai työpaikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusattiinko koulussa vai työpaikalla?
Koulussa. Jos se vielä töissäkin siellä jatkuu niin onneksi en ole ollut enkä tule ikinä siellä töissä olemaan
- Anonyymi
Yksiä persereikiä jotku vanhemmat.....
Osaavat antaa kotona hyviä neuvoja, jos lastaan kiusataan tai vähänkään sinnepäin....
isi neuvoo---> Lyö takasi
Ei todellakaan käytöstapojen ohjeistus kotona mee aapisen mukaan, tyyli on että saa tehhä mitä vaan. Opit todellakin siirtyy vanhempien neuvojen mukaan suoraan sinne penikan päähän...... Lyö takasi,...voiihan vittu en paremmin sano. - Anonyymi
Kyllä nyt revitellään. Kalakerhonukotkin ovat kiusaajia, olin pitkällä sairaslomalla, kun nämä asiat alkoivat muista mieleen. Kun olin maatilalta moitittiin että haiset paskalle. Ihan tavallisia isejä nämä kiusaajat nykyisin ovat. Kiusaajien vanhemmille sakot ja kun koulusta otetaan yhteyttä, niin kuunnelkaa ja uskokaa. Ei sieltä ilkeyttään soiteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204244Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881867- 1401638
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131385
- 491119
- 751075