2 naista ja 1 mies

Anonyymi

Jännä, että täällä on paljon juttua siitä kuinka nainen on saanut kahta miestä, mutta haluaisin kuulla kokemuksia siitä kuinka yksi mies on päässyt tyydyttämään kahta naista yhtäaikaa ja miten tähän on päädytty? Ja onnistuiko homma? :)

10

1771

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen päässyt, ihan netissä tavatut kaksi tavallista naista jotka halusivat kokeilla kolmisin eivätkä sotkea elämänsä muita henkilöitä siihen. Tapasimme kaksi kertaa tällä kokoonpanolla ja homma oli mahtavaa. Sitten toinen naisista löysi miehen ja tohut laantuivat. Voin suositella kaikille!

      • Anonyymi

        Sen verran vielä lisään että kuulemma naisten mielestä erityisen rivoa oli se kuinka toinen näkee kun saavat miestä ja laukeavat, se on kuulemma NIIN intiimiä... että sellaista sielunelämää täällä päin. Mielelläni vielä mukana vastaavassa, anonyymisti, hotellissa.


    • Anonyymi

      Tässä faktaa aiheesta:
      - pareja ja pariskuntia, jossa nainen bi tai utelias, on paljon.
      - naisia jotka haluavat kokeilla tai ovat bi, on paljon
      - naisia jotka haluavat parin mukaan, on vähän (haluavat vain naisen kanssa)
      - miehiä jotka ovat kiinnostuneita NNM kimpasta on paljon
      - miehiä joita ei haeta NNM kimppaan, mutta jotka siltikin tyrkyttävät palveluitaan, on ahdistavan paljon
      - miehiä, jotka tunkevat itseään joka rakoon, on liian paljon
      - parit tai pariskunnat jotka haluavat naista, saavat ehdotuksia suurimmilta osin: miehiltä
      - naiset jotka hakevat paria tai pariskuntaa, saavat ehdotuksia suurimmilta osin: miehiltä
      - naiset jotka hakevat nais kokemuksia, saavat naisia ja pareja

      Joten, johtopäätöksenä voidaan todeta: miehet tulvivat joka raosta, ja päätyvät useimmiten runkkaamaan. Naiset saavat seuraa, oli kyseessä mies, nainen, pari, pariton,robotti, jumala, henkiolento ja kaikki muut mitä en luetellut.

      Naisten valikoima on loputon, bi tai uteliais nainen kimppaan on kuin metsästäisi yksisarvista. Miehet pilaa tänkin touhun omalla ahdistavuudellaan.

      T: Yksi mies, jolla pian edessä NNM kimppa ;)

      • Aivan timanttisesti kiteytetty asia.


      • Anonyymi

        Saiskos saman suomeksi, kiitos. Tämä kieli on vaikeaa ja ymmärrettävän "lauseen" muodostaminen voi olla hankalaa, pointsit sulle kuitenkin yrittämisestä. Kyllä se siitä, ei kannata luopua kirjoittelusta. Sitkeys palkitaan ja lopulta muutkin ymmärtävät, mitä yrität kertoa. Silloin sullakin on hyväksytty olo, ehkä hieman hymyilet myös. Onnistuminen kasvattaa itsetuntoa, joka paistaa myös ulospäin. Kaunista syksyä sinulle, urhea kirjekaverini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiskos saman suomeksi, kiitos. Tämä kieli on vaikeaa ja ymmärrettävän "lauseen" muodostaminen voi olla hankalaa, pointsit sulle kuitenkin yrittämisestä. Kyllä se siitä, ei kannata luopua kirjoittelusta. Sitkeys palkitaan ja lopulta muutkin ymmärtävät, mitä yrität kertoa. Silloin sullakin on hyväksytty olo, ehkä hieman hymyilet myös. Onnistuminen kasvattaa itsetuntoa, joka paistaa myös ulospäin. Kaunista syksyä sinulle, urhea kirjekaverini.

        Minulle olen siis nainen Keski iässä mieheni innosti parin vieraan miehen kanssa siis nämä oli hänen työkavereita.
        Jotta kimpassa saisivat minua rouvaa hoidella No totta hitossa pikku viineissä innostuin
        Ei siinä mitään parin viikon päästä alkoi oireilu alavatsa kivut emättimen kutina ja kirvely.
        Niinhän siinä kävi jotta löytyi kuppaa ja tippuria.
        Ei enää ikinä kerta riitti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle olen siis nainen Keski iässä mieheni innosti parin vieraan miehen kanssa siis nämä oli hänen työkavereita.
        Jotta kimpassa saisivat minua rouvaa hoidella No totta hitossa pikku viineissä innostuin
        Ei siinä mitään parin viikon päästä alkoi oireilu alavatsa kivut emättimen kutina ja kirvely.
        Niinhän siinä kävi jotta löytyi kuppaa ja tippuria.
        Ei enää ikinä kerta riitti..

        Jaa......nämä mainitsemasi miehesi työkaverit, olivat naisia?
        Jos eivät, niin miten tää sun tarina liittyy aloituksessa kerrottuun ? Luitkos Erkki tota aloitusta ennen kuin rupesit rustaamaan nakki kädessä tota tarinaasi.


    • Kerran olisi ollut mahdollista, baarista naiset kysyivät. Mutta jänistin :D Vieläköhän kävisi samoin mikäli samanlainen tilaisuus tulisi eteeni?

    • Anonyymi

      Pari kertaa kyllä päässyt tätä herkkua maistamaan, ja jos vaan tilaisuus tarjoutuu niin olen valmis😉

    • Anonyymi

      Ensimmäisen kerran parikymppisenä, kun kaveritytöt minun luona ollessani ehdottivat viinipäissään kimppaa, koska "miestähän ei voi raiskata". Oli kyllä hieno kokemus, ainoa negatiivinen asia oli että joutui lähes puremaan huulta, ettei tullut liian aikaisin, kahdessa hoidettavassa on paljon työtä. Nämä jutut ovat muutenkin parhaita tuttujen kanssa, kimpat vaativat kuitenkin erityisen paljon luottamusta ja samalla henkisellä taajuudella olemista.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe