Onko juoru totta että Kaarinassa on valenuohoojia??kuka korvaa talon jos tapahtuu vahinkoa??mitä sanoo vakuutus.??
Onko mahdollista saada rahat takaisin huijauksesta???mitä usko??mistä saa totuuden selville???
Valenuohousta
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä moinen epäily? Eikö antanut kuittia työstä?
T. Nuohooja - Anonyymi
Jokaisen on itse varmistettava pätevyydet.
https://extralehdet.com/nuohooja-ei-tule-tilaamatta- Anonyymi
Kun nuohouslaki muuttui 1v sitten,ei kaikilla ollut tutkintoja.Silloin sai tehdä mestarin vastuulla.
Nyt kysyin yhdeltä Kaarinassa olevalta nuohoojalta et pystyykö todistamaan todistuksella.Hänellä on kuulemma aina mukana millä todistaa.Toinen nuohooja oli ollut jpssain nuohoomassa ja hän ei pystynyt näyttämään papereita ja olen kuullut ettei hänellä ole.
Tarkastakaa ihmeessä pelastuslaitokselta
Vakuutuksienkin takia.Mikä on totta??? Voiko nuohousta ottaa keneltä vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nuohouslaki muuttui 1v sitten,ei kaikilla ollut tutkintoja.Silloin sai tehdä mestarin vastuulla.
Nyt kysyin yhdeltä Kaarinassa olevalta nuohoojalta et pystyykö todistamaan todistuksella.Hänellä on kuulemma aina mukana millä todistaa.Toinen nuohooja oli ollut jpssain nuohoomassa ja hän ei pystynyt näyttämään papereita ja olen kuullut ettei hänellä ole.
Tarkastakaa ihmeessä pelastuslaitokselta
Vakuutuksienkin takia.Mikä on totta??? Voiko nuohousta ottaa keneltä vaanMeille tulee tlaamatta.On sovittu et
tulee vuodenvälein pyytämättä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille tulee tlaamatta.On sovittu et
tulee vuodenvälein pyytämättäEli nuohooja on tilattu tulemaan vuoden välein.
- Anonyymi
Amorella ajoi isosti kiveen, keula oli vaipunut syvälle. Hyvä ettei tullut autokannelle vesi. Kyseessä oli suuri onnettomuus, Kalliomäki kertoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307