Aihe

Mistä tää uusin korona Jämsään on tullut?

Anonyymi

Korona luvut nousee päivittäin. Mistä tää uusin nousu johtuu ja ketkä ja missä sitä on levitetty?

12

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset eivät usko että se levii. Ammattikoulut aukes. Nuoret haluu baariin. Ympärisuomea tuli porukkaa. Nyt sitä on vaikea pysäyttää. Toivottavasti ei tule uhreja. Säästyvät kuumeella. ;(

• Anonyymi

Auvilassa.

• Anonyymi

Yksi altistui ja sairastui jossain muualla, nyt sitten hänen lähipiirinsä on altistunut ja sairastunut ja siitä taas ketju leviää seuraaviin piireihin.

• Anonyymi

Onko toi auvila tieto

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

HIMOKSESTA VIIKONLOPPUNA.

• Anonyymi

Kaikki jotka ovat hiukan matkailleet ovat potentiaalisia taudin kantajija, kuten myös levittäjijä. tilanne on vakava ja vaarallinen.
      tässä on leikki todella kaukana.
      kasvo maski ja kumihanskat ja turva väli.käsien pesu.

• Anonyymi

Foliohattua ei parane unohtaa ! Ja kaikki vilkut toimintavalmiuteen... Ainii sekin taitaa prakata koko sovellus..

• Anonyymi

Ja ne turvavälit! On se kumma, että esim. vanhat ukot, jotka ovat muutenkin jo riskiryhmässä ovat niitä, jotka kyyläävät persiissä kiinni kassajonoissa.
      Eivätkö ne tajua, vai onko lukutaito kateissa kun eivät osaa noudattaa lattiassa olevia ohjeita.
      Yhdelläkin ukolla oli niin kiire, että siirsi ostoksiani hihnalla, että sai kakkunsa siihen mahtumaan...

• Anonyymi

No varmaan tuota taivaalta putos.
      Koronaa on koko maassa ja erityisen paljon Keski-Suomessa. Ihmiset kulkee ja tapaa toisiaan, eivät välitä turvaväleistä sun muusta.
      Siitähän sitä tautia sikiää.

• Anonyymi

Aika vähällähän tässä on päästy, jos karttaan katsoo...

• Anonyymi

Ruska reissaajat pohjosessa. Siellä ei turvavälit kiinnosta. Jos on hyvä pipari kiikarissa.:) Kolmen kans olin. Ei haitannut koronat.... kondoomit...köh köh..Kondooli hissit. Kivaa oli.:) Kiitos leidit. En aio soitella.:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984