Miten saisin tehtyä itsemurhan niin että se vaikuttaisi onnettomuudelta? Kyseisen ei pitäisi vahingoittaa ketään muuta eli esimerkiksi ei kolaria tai rekan alle hyppäämistä. Hukkuminenkin on vaikeaa tähän aikaa vuodesta. Itsemurhaa oon miettinyt vuosia ja en jaksa enää. Omaisiakaan ei oikeastaan ole mutta en halua aiheuttaa syyllisyyttä tutuille.
Miten lavastaa itsemurha onnetomuudeksi
6
1285
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hakenut apua. Keskusteluapua ja ehkä lääkitystä. Itsemurha satuttaa aina ja jättää syyllisyyden takaan tutuille. Miksi heittäisit elämäsi hukkaan, hae apua oloosi
- Anonyymi
sytytä itsesi palamaan
- Anonyymi
Jeesus sanoo: "Oppikaa minusta sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te saatte levon sielullenne." "Minä olen tullut että teillä olisi elämä ja yltäkylläisyys."
Aloita vaikka evankeliumeja lukemalla (sukuluettelot voit noin aluksi hypätä yli). - Anonyymi
Kysy Sanomatalosta neuvoa. Siellä osataan manipluoidaa asiat näyttämään halutulta.
- Anonyymi
Nyt hae apua terveyskeskuksesta. Mene sinne päivystykseen vaikka, että pääset lääkärin vastaanotolle. Sinun elämä on tärkeämpää kuin epäonnistumisesi tai saavutuksesi.
- Anonyymi
Hyppää junan alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604