Miten saisin tehtyä itsemurhan niin että se vaikuttaisi onnettomuudelta? Kyseisen ei pitäisi vahingoittaa ketään muuta eli esimerkiksi ei kolaria tai rekan alle hyppäämistä. Hukkuminenkin on vaikeaa tähän aikaa vuodesta. Itsemurhaa oon miettinyt vuosia ja en jaksa enää. Omaisiakaan ei oikeastaan ole mutta en halua aiheuttaa syyllisyyttä tutuille.
Miten lavastaa itsemurha onnetomuudeksi
6
1230
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hakenut apua. Keskusteluapua ja ehkä lääkitystä. Itsemurha satuttaa aina ja jättää syyllisyyden takaan tutuille. Miksi heittäisit elämäsi hukkaan, hae apua oloosi
- Anonyymi
sytytä itsesi palamaan
- Anonyymi
Jeesus sanoo: "Oppikaa minusta sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te saatte levon sielullenne." "Minä olen tullut että teillä olisi elämä ja yltäkylläisyys."
Aloita vaikka evankeliumeja lukemalla (sukuluettelot voit noin aluksi hypätä yli). - Anonyymi
Kysy Sanomatalosta neuvoa. Siellä osataan manipluoidaa asiat näyttämään halutulta.
- Anonyymi
Nyt hae apua terveyskeskuksesta. Mene sinne päivystykseen vaikka, että pääset lääkärin vastaanotolle. Sinun elämä on tärkeämpää kuin epäonnistumisesi tai saavutuksesi.
- Anonyymi
Hyppää junan alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240