Miten saisin tehtyä itsemurhan niin että se vaikuttaisi onnettomuudelta? Kyseisen ei pitäisi vahingoittaa ketään muuta eli esimerkiksi ei kolaria tai rekan alle hyppäämistä. Hukkuminenkin on vaikeaa tähän aikaa vuodesta. Itsemurhaa oon miettinyt vuosia ja en jaksa enää. Omaisiakaan ei oikeastaan ole mutta en halua aiheuttaa syyllisyyttä tutuille.
Miten lavastaa itsemurha onnetomuudeksi
6
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hakenut apua. Keskusteluapua ja ehkä lääkitystä. Itsemurha satuttaa aina ja jättää syyllisyyden takaan tutuille. Miksi heittäisit elämäsi hukkaan, hae apua oloosi
- Anonyymi
sytytä itsesi palamaan
- Anonyymi
Jeesus sanoo: "Oppikaa minusta sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te saatte levon sielullenne." "Minä olen tullut että teillä olisi elämä ja yltäkylläisyys."
Aloita vaikka evankeliumeja lukemalla (sukuluettelot voit noin aluksi hypätä yli). - Anonyymi
Kysy Sanomatalosta neuvoa. Siellä osataan manipluoidaa asiat näyttämään halutulta.
- Anonyymi
Nyt hae apua terveyskeskuksesta. Mene sinne päivystykseen vaikka, että pääset lääkärin vastaanotolle. Sinun elämä on tärkeämpää kuin epäonnistumisesi tai saavutuksesi.
- Anonyymi
Hyppää junan alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735