Miten saisin tehtyä itsemurhan niin että se vaikuttaisi onnettomuudelta? Kyseisen ei pitäisi vahingoittaa ketään muuta eli esimerkiksi ei kolaria tai rekan alle hyppäämistä. Hukkuminenkin on vaikeaa tähän aikaa vuodesta. Itsemurhaa oon miettinyt vuosia ja en jaksa enää. Omaisiakaan ei oikeastaan ole mutta en halua aiheuttaa syyllisyyttä tutuille.
Miten lavastaa itsemurha onnetomuudeksi
6
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hakenut apua. Keskusteluapua ja ehkä lääkitystä. Itsemurha satuttaa aina ja jättää syyllisyyden takaan tutuille. Miksi heittäisit elämäsi hukkaan, hae apua oloosi
- Anonyymi
sytytä itsesi palamaan
- Anonyymi
Jeesus sanoo: "Oppikaa minusta sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te saatte levon sielullenne." "Minä olen tullut että teillä olisi elämä ja yltäkylläisyys."
Aloita vaikka evankeliumeja lukemalla (sukuluettelot voit noin aluksi hypätä yli). - Anonyymi
Kysy Sanomatalosta neuvoa. Siellä osataan manipluoidaa asiat näyttämään halutulta.
- Anonyymi
Nyt hae apua terveyskeskuksesta. Mene sinne päivystykseen vaikka, että pääset lääkärin vastaanotolle. Sinun elämä on tärkeämpää kuin epäonnistumisesi tai saavutuksesi.
- Anonyymi
Hyppää junan alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511292Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710381- 278063
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1986621Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555808- 935315
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698