Uskooko muslimi tulihelvettiin?

Anonyymi

Jos. Uskoo niin ketkä sinne joutuvat?

30

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kristityt poltti "noitia" .

• Anonyymi

Kyllä uskomme. Allah kehottaa olemaan puhdas sydäminen ja suojelemaan muslimi seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.

"Hän joka vihaa erilaisuutta joutuu palamaan helvetin tulessa".

• Kyllä, muhammad (lhsll) kuuli kertomuksia kirjan kansan uskonharhasta ja näki asian hyvänä pelotteena herkkäuskoisille hölmöille. Hänhän oli kuin muutkin uskonharhaa myyvät helppoheikit.

• Anonyymi

Itseisyys on elämänsä rakentaja ja allas on reunaton missä sitä uitat

• Anonyymi

Itsenäisyytensä kun sitää kiveen ja sen ympäristöön on elämänsä menettänyt.

KUOLLUT ELÄMÄLLEEN KUIN KIVI

• Anonyymi

Ihan sama mihin muslimi uskoo. Raamatun Israelin Jumala tulee tuomitsemaan kaikki kansat mukaanlukien muslimit. Raamatun Jumala on ainoa Jumala, muuta ei ole. Ei ole mitään toista jumalaa, allahia, se on epäjumala.

• Anonyymi

Allahin kumartajille on tärkeetä
        - kun saavat omaa mieltänsä käyttäen kaiken oikean tuhoamiseenn,
        - näillä on niin monta essua - joitten takaa kaikkea väijyvät normaalisti eläviä.

LUSIKAN KAMPEAJIA NÄMÄ OVAT OMAAN SUUHUNSA

• Anonyymi

Päivän Sana
      19.04.25

Kun Pilatus näki, ettei mitään ollut tehtävissä, ja kun meteli yhä paheni, hän otti vettä, pesi kätensä väkijoukon nähden ja sanoi: ”Minä olen syytön tämän miehen vereen. Tämä on teidän asianne.” Kaikki huusivat yhteen ääneen: ”Hänen verensä saa tulla meidän ja meidän lastemme päälle!” Matt. 27:24–25

Olisi houkuttelevaa päästä Jeesuksesta ja koko Jumalan olemassaolon kysymyksestä pesemällä kätensä asiasta ja toteamalla, ettei voi ymmärtää eikä tietää. Mutta vaikka kuinka käsiä pestäisiin, kysymys jää silti henkiin. Jeesus ei jätä ketään rauhaan, vaan haastaa ottamaan lopulta kantaa puolesta tai vastaan. Ne, jotka sanovat, etteivät voi tietää, eivät edes tahdo tietää. Ne, jotka kokeilevat, onko Raamatun oppi Jumalasta totta vai ihmisten keksintöä, löytävät yleensä tiensä kristittyjen joukkoon. Testi osoittautuu siis vaaralliseksi. Mieluummin jäädäänkin pesemään näennäisesti käsiä ja leikkimään, ettei kysymys ole tärkeä. Vakavaksi kaiken tekee se, että meidän päätöstemme siunausta tai kirousta kantavat myös tulevat sukupolvet. Uskallammeko jättää tutkimatta, oliko Jeesus Jumalan Poika?

KOSKA VARMA SIIRTYMÄ MAALISUUDEN MAJASTA ON EESSÄ KOETTAVISSA JOKAISELLA

onko usko turhaa vai totta, miten olemme elämässä kiinni

• Anonyymi

Maanantai 21.4.2025
        Herra on todella noussut kuolleista!

Luuk. 24:34

Ihmeistä elämä koostuu ikiaikainen

• Anonyymi

Päivän Sana
        22.04.25
        Ja Jeesus huusi kovalla äänellä: ”Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.” Tämän sanottuaan hän henkäisi viimeisen kerran. Luuk. 23:46

Ti, 22 Huhtikuu
        Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen.
        Gal. 3:23-29

Funtsatkaas kenen huomaan turvaat uskot, kun se viimeinen henkäyksen aika koittaa
        Pääsiäinen on merkilisyyksistä merkillisin itse kunkin elämälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        22.04.25
        Ja Jeesus huusi kovalla äänellä: ”Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.” Tämän sanottuaan hän henkäisi viimeisen kerran. Luuk. 23:46

Ti, 22 Huhtikuu
        Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen.
        Gal. 3:23-29

Funtsatkaas kenen huomaan turvaat uskot, kun se viimeinen henkäyksen aika koittaa
        Pääsiäinen on merkilisyyksistä merkillisin itse kunkin elämälle

Takana oli suuren surun ensimmäinen päivä, edessä viimeisen palvelun tekeminen kuolleelle. Niin he luulivat, siltä kaikki näytti. Mutta kuoleman keskellä, kaiken järjen vastaisesti, heitä odotti aivan uusi elämä. Haudan varjossakin Jumalan omilla on toivo. Pimeyden keskeltä kuuluvat sanat: ”Älkää pelästykö, hän on noussut kuolleista.” Aurinko nousee sittenkin, uusi päivä saapuu ja Herra Jeesus sen mukana. Älä pelkää, Jeesus on noussut kuolleista. Kaiken järjen ja tuntemustesi vastaisesti odota Ylösnousseelta vain hyvää. Hän näkee ja tietää sinun tilanteesi. Hän näkee ja tietää kaiken, mitä olet kohdannut. Olet hänen turvallisissa käsissään tänäänkin.

Uskon lähde on ehtymätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takana oli suuren surun ensimmäinen päivä, edessä viimeisen palvelun tekeminen kuolleelle. Niin he luulivat, siltä kaikki näytti. Mutta kuoleman keskellä, kaiken järjen vastaisesti, heitä odotti aivan uusi elämä. Haudan varjossakin Jumalan omilla on toivo. Pimeyden keskeltä kuuluvat sanat: ”Älkää pelästykö, hän on noussut kuolleista.” Aurinko nousee sittenkin, uusi päivä saapuu ja Herra Jeesus sen mukana. Älä pelkää, Jeesus on noussut kuolleista. Kaiken järjen ja tuntemustesi vastaisesti odota Ylösnousseelta vain hyvää. Hän näkee ja tietää sinun tilanteesi. Hän näkee ja tietää kaiken, mitä olet kohdannut. Olet hänen turvallisissa käsissään tänäänkin.

Uskon lähde on ehtymätön.

On kyllä ihmeellinen kirjoitus - päivän sanan selvitys - tähän kopsattuna

elämän kulku esitettynä elävästi, ykseys on elämää yksilönä kaikessa silti mukana

• Anonyymi

Tonnehan noi iranin papit syöttää gazalaisia suuret määrät. Kysy niiltä!

• Anonyymi

kivikäsien pelastusta

• Anonyymi

Sama mitä muslimi uskoo, Raamatun Sana on totuus. Viimeisellä tuomiolla noidat, velhot, huorintekijät, varkaat, valehtelijat, epäjumalan palvojat ( muslimit, hindut, budhalaiset, animistit, ateistit ym) heitetään tuliseen järveen.

• Anonyymi

Vain Jeesus voi puhdistaa synneistä, ei mikään muu.

• Anonyymi

Ei ole siitä kiinni mihin muslimi uskoo. Raamatun sanan mukaan epäjumalan kumartajat, joihin muslimit kuuluvat heitetään tuliseen järveen. Hyvä uutinen on, että evankeliumi, mahdollisuus pelastua uskomalla Jeesukseen kuuluu myös muslimeille

• Anonyymi

eläs nyt kauppaa mitäs nämä sillä tekisivät pelastuksella

noillehan on luvassa muuta mukavaa, se noille riittäköön

• Anonyymi

SUOMEN MUSLIMIT JOUTUU TULIHELVETTIIN VIIMEISTÄÄN 2026

• Anonyymi

Tämähän on miljardiluokan rahan-polttoa suomalaisilta täyteen tuhoisuuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on miljardiluokan rahan-polttoa suomalaisilta täyteen tuhoisuuteen

Miksi ruokitaan - joilta kaikki ymmärys puuttuu, se on aivan turhaa.

• Anonyymi

Keltaisetkin on hävinnyt ,isoja kivilohkoja,olet sinä saatana kyllä!Mitä tollaselle vois tehdä,ku varastaa kaikki!

• Anonyymi

Alappas gubbe viedä jo takasin niitä saaliita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alappas gubbe viedä jo takasin niitä saaliita!

Keltasta Valkosta ruskeeta, vihreetä kirkasta,pu naista ,hulluhan sinäolet!velkataakka vaan nousee! On jo 2.iljjoonaa!

• Anonyymi

Tyhjän ruokinta on aivan turhasta.

• Anonyymi

mikä on tämä arki, onko siinä mitään sisältöä kumarrusten lisäksi

• Anonyymi

Päivän Sana
      25.04.25

Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana: – Kuolema on nielty ja voitto saatu. Missä on voittosi, kuolema? Missä on pistimesi, kuolema? 1 Kor. 15:54–55

Mutta miten käypi KELKASTATIPPUJIEN

• Anonyymi

Jokainen, joka ei usko Jeesukseen vapahtajanaan joutuu helvettiin. Raamatun Sana on tosi.

• Anonyymi

Raamatun lukuja jokaiselle päivälle

2025
        Pe, 25 Huhtikuu
        Pyytäessään Jeesusta parantamaan lapsensa, mies sanoi hänelle: ”Minä uskon! Auta minua epäuskossani!”
        Mark. 9:17-29

• Anonyymi

mitä keskusteltavaa islamissa on

näitten portailta tallin-nurkkaan tai tallin taakse jutujen kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2401
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1147
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      107
      1025
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      388
      922
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      868
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      65
      843
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53