Jos. Uskoo niin ketkä sinne joutuvat?
Uskooko muslimi tulihelvettiin?
30
399
Vastaukset
- Anonyymi
Kristityt poltti "noitia" .
- Anonyymi
Kyllä uskomme. Allah kehottaa olemaan puhdas sydäminen ja suojelemaan muslimi seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
"Hän joka vihaa erilaisuutta joutuu palamaan helvetin tulessa".Kyllä, muhammad (lhsll) kuuli kertomuksia kirjan kansan uskonharhasta ja näki asian hyvänä pelotteena herkkäuskoisille hölmöille. Hänhän oli kuin muutkin uskonharhaa myyvät helppoheikit.
- Anonyymi
Itseisyys on elämänsä rakentaja ja allas on reunaton missä sitä uitat
- Anonyymi
Itsenäisyytensä kun sitää kiveen ja sen ympäristöön on elämänsä menettänyt.
KUOLLUT ELÄMÄLLEEN KUIN KIVI
- Anonyymi
Ihan sama mihin muslimi uskoo. Raamatun Israelin Jumala tulee tuomitsemaan kaikki kansat mukaanlukien muslimit. Raamatun Jumala on ainoa Jumala, muuta ei ole. Ei ole mitään toista jumalaa, allahia, se on epäjumala.
- Anonyymi
Allahin kumartajille on tärkeetä
- kun saavat omaa mieltänsä käyttäen kaiken oikean tuhoamiseenn,
- näillä on niin monta essua - joitten takaa kaikkea väijyvät normaalisti eläviä.
LUSIKAN KAMPEAJIA NÄMÄ OVAT OMAAN SUUHUNSA
- Anonyymi
Päivän Sana
19.04.25
Kun Pilatus näki, ettei mitään ollut tehtävissä, ja kun meteli yhä paheni, hän otti vettä, pesi kätensä väkijoukon nähden ja sanoi: ”Minä olen syytön tämän miehen vereen. Tämä on teidän asianne.” Kaikki huusivat yhteen ääneen: ”Hänen verensä saa tulla meidän ja meidän lastemme päälle!” Matt. 27:24–25
Olisi houkuttelevaa päästä Jeesuksesta ja koko Jumalan olemassaolon kysymyksestä pesemällä kätensä asiasta ja toteamalla, ettei voi ymmärtää eikä tietää. Mutta vaikka kuinka käsiä pestäisiin, kysymys jää silti henkiin. Jeesus ei jätä ketään rauhaan, vaan haastaa ottamaan lopulta kantaa puolesta tai vastaan. Ne, jotka sanovat, etteivät voi tietää, eivät edes tahdo tietää. Ne, jotka kokeilevat, onko Raamatun oppi Jumalasta totta vai ihmisten keksintöä, löytävät yleensä tiensä kristittyjen joukkoon. Testi osoittautuu siis vaaralliseksi. Mieluummin jäädäänkin pesemään näennäisesti käsiä ja leikkimään, ettei kysymys ole tärkeä. Vakavaksi kaiken tekee se, että meidän päätöstemme siunausta tai kirousta kantavat myös tulevat sukupolvet. Uskallammeko jättää tutkimatta, oliko Jeesus Jumalan Poika?
KOSKA VARMA SIIRTYMÄ MAALISUUDEN MAJASTA ON EESSÄ KOETTAVISSA JOKAISELLA
onko usko turhaa vai totta, miten olemme elämässä kiinni- Anonyymi
Maanantai 21.4.2025
Herra on todella noussut kuolleista!
Luuk. 24:34
Ihmeistä elämä koostuu ikiaikainen - Anonyymi
Päivän Sana
22.04.25
Ja Jeesus huusi kovalla äänellä: ”Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.” Tämän sanottuaan hän henkäisi viimeisen kerran. Luuk. 23:46
Ti, 22 Huhtikuu
Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen.
Gal. 3:23-29
Funtsatkaas kenen huomaan turvaat uskot, kun se viimeinen henkäyksen aika koittaa
Pääsiäinen on merkilisyyksistä merkillisin itse kunkin elämälle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän Sana
22.04.25
Ja Jeesus huusi kovalla äänellä: ”Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.” Tämän sanottuaan hän henkäisi viimeisen kerran. Luuk. 23:46
Ti, 22 Huhtikuu
Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen.
Gal. 3:23-29
Funtsatkaas kenen huomaan turvaat uskot, kun se viimeinen henkäyksen aika koittaa
Pääsiäinen on merkilisyyksistä merkillisin itse kunkin elämälleTakana oli suuren surun ensimmäinen päivä, edessä viimeisen palvelun tekeminen kuolleelle. Niin he luulivat, siltä kaikki näytti. Mutta kuoleman keskellä, kaiken järjen vastaisesti, heitä odotti aivan uusi elämä. Haudan varjossakin Jumalan omilla on toivo. Pimeyden keskeltä kuuluvat sanat: ”Älkää pelästykö, hän on noussut kuolleista.” Aurinko nousee sittenkin, uusi päivä saapuu ja Herra Jeesus sen mukana. Älä pelkää, Jeesus on noussut kuolleista. Kaiken järjen ja tuntemustesi vastaisesti odota Ylösnousseelta vain hyvää. Hän näkee ja tietää sinun tilanteesi. Hän näkee ja tietää kaiken, mitä olet kohdannut. Olet hänen turvallisissa käsissään tänäänkin.
Uskon lähde on ehtymätön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takana oli suuren surun ensimmäinen päivä, edessä viimeisen palvelun tekeminen kuolleelle. Niin he luulivat, siltä kaikki näytti. Mutta kuoleman keskellä, kaiken järjen vastaisesti, heitä odotti aivan uusi elämä. Haudan varjossakin Jumalan omilla on toivo. Pimeyden keskeltä kuuluvat sanat: ”Älkää pelästykö, hän on noussut kuolleista.” Aurinko nousee sittenkin, uusi päivä saapuu ja Herra Jeesus sen mukana. Älä pelkää, Jeesus on noussut kuolleista. Kaiken järjen ja tuntemustesi vastaisesti odota Ylösnousseelta vain hyvää. Hän näkee ja tietää sinun tilanteesi. Hän näkee ja tietää kaiken, mitä olet kohdannut. Olet hänen turvallisissa käsissään tänäänkin.
Uskon lähde on ehtymätön.On kyllä ihmeellinen kirjoitus - päivän sanan selvitys - tähän kopsattuna
elämän kulku esitettynä elävästi, ykseys on elämää yksilönä kaikessa silti mukana
- Anonyymi
Tonnehan noi iranin papit syöttää gazalaisia suuret määrät. Kysy niiltä!
- Anonyymi
kivikäsien pelastusta
- Anonyymi
Sama mitä muslimi uskoo, Raamatun Sana on totuus. Viimeisellä tuomiolla noidat, velhot, huorintekijät, varkaat, valehtelijat, epäjumalan palvojat ( muslimit, hindut, budhalaiset, animistit, ateistit ym) heitetään tuliseen järveen.
- Anonyymi
Vain Jeesus voi puhdistaa synneistä, ei mikään muu.
- Anonyymi
Ei ole siitä kiinni mihin muslimi uskoo. Raamatun sanan mukaan epäjumalan kumartajat, joihin muslimit kuuluvat heitetään tuliseen järveen. Hyvä uutinen on, että evankeliumi, mahdollisuus pelastua uskomalla Jeesukseen kuuluu myös muslimeille
- Anonyymi
eläs nyt kauppaa mitäs nämä sillä tekisivät pelastuksella
noillehan on luvassa muuta mukavaa, se noille riittäköön
- Anonyymi
SUOMEN MUSLIMIT JOUTUU TULIHELVETTIIN VIIMEISTÄÄN 2026
- Anonyymi
Tämähän on miljardiluokan rahan-polttoa suomalaisilta täyteen tuhoisuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on miljardiluokan rahan-polttoa suomalaisilta täyteen tuhoisuuteen
Miksi ruokitaan - joilta kaikki ymmärys puuttuu, se on aivan turhaa.
- Anonyymi
Keltaisetkin on hävinnyt ,isoja kivilohkoja,olet sinä saatana kyllä!Mitä tollaselle vois tehdä,ku varastaa kaikki!
- Anonyymi
Alappas gubbe viedä jo takasin niitä saaliita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alappas gubbe viedä jo takasin niitä saaliita!
Keltasta Valkosta ruskeeta, vihreetä kirkasta,pu naista ,hulluhan sinäolet!velkataakka vaan nousee! On jo 2.iljjoonaa!
- Anonyymi
Tyhjän ruokinta on aivan turhasta.
- Anonyymi
mikä on tämä arki, onko siinä mitään sisältöä kumarrusten lisäksi
- Anonyymi
Päivän Sana
25.04.25
Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana: – Kuolema on nielty ja voitto saatu. Missä on voittosi, kuolema? Missä on pistimesi, kuolema? 1 Kor. 15:54–55
Mutta miten käypi KELKASTATIPPUJIEN - Anonyymi
Jokainen, joka ei usko Jeesukseen vapahtajanaan joutuu helvettiin. Raamatun Sana on tosi.
- Anonyymi
Raamatun lukuja jokaiselle päivälle
2025
Pe, 25 Huhtikuu
Pyytäessään Jeesusta parantamaan lapsensa, mies sanoi hänelle: ”Minä uskon! Auta minua epäuskossani!”
Mark. 9:17-29
- Anonyymi
mitä keskusteltavaa islamissa on
näitten portailta tallin-nurkkaan tai tallin taakse jutujen kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46819
- 85807
- 51733