morjesta, tässä vähän aika sitten kävi semmonen homma että vuosimallin 2018 derbin mittari lakkasi näyttämästä nopeutta eli näyttää vaan nollaa . Viimesen 2kk aikana näyttänyt nopeutta 2kertaa sateen jälkeen ja nekin kerrat näyttänyt nopeutta viiveellä. ois kiva jos jollai ois selitystä mikä vois olla ongelmana ja miten sen vois korjata. kiitos jo etukäteen.
Derbin mittari näyttää nollaa
6
1581
Vastaukset
- Anonyymi
ongelmana on että mittari ei saa nopeustietoa,joko anturi tai johto on rikki.tai voihan se mittari olla myös rikki.
- Anonyymi
näkeekö ulkoisesti että missä vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näkeekö ulkoisesti että missä vika?
jaa-a, en tiedä näkeekö kun en näe niitä täällä netissä.taitaa olla tuo yleismittari sopiva mittalaite anturin ja johdon tarkistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa-a, en tiedä näkeekö kun en näe niitä täällä netissä.taitaa olla tuo yleismittari sopiva mittalaite anturin ja johdon tarkistamiseen.
Yleismittarilla voi katsoa tuleeko anturin liittimelle asti virtaa. Itse anturi täytyy melkeen mitata oskilloskoopilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleismittarilla voi katsoa tuleeko anturin liittimelle asti virtaa. Itse anturi täytyy melkeen mitata oskilloskoopilla.
anturin testaukseen vaikuttaa se onko anturi vr vai hall anturi.
- Anonyymi
Löysitkö vikaa? Täällä myös 2020 vuosimallin Derbin nopeusmittari näyttää nollaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663