Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?
Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?
9
4077
Vastaukset
- Anonyymi
Minä aattelin kohtapuoliin keitellä Krakia . Omenarankit ovat sitä jo jonniin viikon odotelleet . Tai en minä itte tiputtele . Itse Mestarin pitäisi tulla välineineen kyläilemään . Tai ei se tule , se pitää hakea n. 700 km. takaa .
Eikä sitä rankkiakaan ole kuin n. 60 litraa .
Että harrastepohjalta . - Anonyymi
PuttaanPuhdasta?
Näytti kunta keräävän tarinoita PuttaanParhaastaPonusta, oli juttua kunnan Facebook seinässä. Jos tarinoita löytyy niin yritysagentille. - Anonyymi
Sitä aito ja ehtaa kopikuusen kyyneltä sitä kaivattaisiin. Eikait sitä oo saanu Puttaalta enää aikoihin:( Parhaa kemistit ovat ilimeisesti muuttaneet manalan maile.
- Anonyymi
Se olis vanhaa kulttuuria iha hyvä vähän harrastaa, vaik sitte valvonassa ja oikein jossain tiuhassa kuusimetsässä puron varrella ,olisi tunnelmaki oikea. Ja tehä dokumentti siitä. Ja oikeasti salassa yrittää muilta tehä, säilyisi oikeanlainen jännityskin.
- Anonyymi
Niin.. onko ruvettu? Mistä saa?
- Anonyymi
Ruvettu on, mutta se onkin jännempi juttu. Eräs kauan sitten jo edesmennyt taitaja lauloi sen aikaisessa pikkupuotissa pöhnässä istuessaan vanhaa laulua, on piilossa viitakon, mutta sitä ei pikkupoijat löyvä, mut nimismies löysi. Näitä sattui joskus.
- Anonyymi
Pihtiputaan.Pontikka.Verkkokauppa.comsiellä se pullo on
- Anonyymi
Syvä taloudellinen taantuma tulee. On monia keinoja, mitenkä voi säästää.
- Anonyymi
Jatkuva Veeti. Nimikorva käsi poikki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927