Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?

Anonyymi

Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?

9

4186

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä aattelin kohtapuoliin keitellä Krakia . Omenarankit ovat sitä jo jonniin viikon odotelleet . Tai en minä itte tiputtele . Itse Mestarin pitäisi tulla välineineen kyläilemään . Tai ei se tule , se pitää hakea n. 700 km. takaa .
      Eikä sitä rankkiakaan ole kuin n. 60 litraa .
      Että harrastepohjalta .

• Anonyymi

PuttaanPuhdasta?
      Näytti kunta keräävän tarinoita PuttaanParhaastaPonusta, oli juttua kunnan Facebook seinässä. Jos tarinoita löytyy niin yritysagentille.

• Anonyymi

Sitä aito ja ehtaa kopikuusen kyyneltä sitä kaivattaisiin. Eikait sitä oo saanu Puttaalta enää aikoihin:( Parhaa kemistit ovat ilimeisesti muuttaneet manalan maile.

• Anonyymi

Se olis vanhaa kulttuuria iha hyvä vähän harrastaa, vaik sitte valvonassa ja oikein jossain tiuhassa kuusimetsässä puron varrella ,olisi tunnelmaki oikea. Ja tehä dokumentti siitä. Ja oikeasti salassa yrittää muilta tehä, säilyisi oikeanlainen jännityskin.

• Anonyymi

Niin.. onko ruvettu? Mistä saa?

• Anonyymi

Ruvettu on, mutta se onkin jännempi juttu. Eräs kauan sitten jo edesmennyt taitaja lauloi sen aikaisessa pikkupuotissa pöhnässä istuessaan vanhaa laulua, on piilossa viitakon, mutta sitä ei pikkupoijat löyvä, mut nimismies löysi. Näitä sattui joskus.

• Anonyymi

Pihtiputaan.Pontikka.Verkkokauppa.comsiellä se pullo on

• Anonyymi

Syvä taloudellinen taantuma tulee. On monia keinoja, mitenkä voi säästää.

• Anonyymi

Jatkuva Veeti. Nimikorva käsi poikki

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      294
      1199
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      305
      1119
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      877
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      12
      559
    Aihe