Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?
Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?
9
4108
Vastaukset
- Anonyymi
Minä aattelin kohtapuoliin keitellä Krakia . Omenarankit ovat sitä jo jonniin viikon odotelleet . Tai en minä itte tiputtele . Itse Mestarin pitäisi tulla välineineen kyläilemään . Tai ei se tule , se pitää hakea n. 700 km. takaa .
Eikä sitä rankkiakaan ole kuin n. 60 litraa .
Että harrastepohjalta . - Anonyymi
PuttaanPuhdasta?
Näytti kunta keräävän tarinoita PuttaanParhaastaPonusta, oli juttua kunnan Facebook seinässä. Jos tarinoita löytyy niin yritysagentille. - Anonyymi
Sitä aito ja ehtaa kopikuusen kyyneltä sitä kaivattaisiin. Eikait sitä oo saanu Puttaalta enää aikoihin:( Parhaa kemistit ovat ilimeisesti muuttaneet manalan maile.
- Anonyymi
Se olis vanhaa kulttuuria iha hyvä vähän harrastaa, vaik sitte valvonassa ja oikein jossain tiuhassa kuusimetsässä puron varrella ,olisi tunnelmaki oikea. Ja tehä dokumentti siitä. Ja oikeasti salassa yrittää muilta tehä, säilyisi oikeanlainen jännityskin.
- Anonyymi
Niin.. onko ruvettu? Mistä saa?
- Anonyymi
Ruvettu on, mutta se onkin jännempi juttu. Eräs kauan sitten jo edesmennyt taitaja lauloi sen aikaisessa pikkupuotissa pöhnässä istuessaan vanhaa laulua, on piilossa viitakon, mutta sitä ei pikkupoijat löyvä, mut nimismies löysi. Näitä sattui joskus.
- Anonyymi
Pihtiputaan.Pontikka.Verkkokauppa.comsiellä se pullo on
- Anonyymi
Syvä taloudellinen taantuma tulee. On monia keinoja, mitenkä voi säästää.
- Anonyymi
Jatkuva Veeti. Nimikorva käsi poikki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115117Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493332Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853099Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382428- 811817
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191159Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301129- 161119