Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?
Onko taas ruvettu keittämään pontikkaa?
9
4085
Vastaukset
- Anonyymi
Minä aattelin kohtapuoliin keitellä Krakia . Omenarankit ovat sitä jo jonniin viikon odotelleet . Tai en minä itte tiputtele . Itse Mestarin pitäisi tulla välineineen kyläilemään . Tai ei se tule , se pitää hakea n. 700 km. takaa .
Eikä sitä rankkiakaan ole kuin n. 60 litraa .
Että harrastepohjalta . - Anonyymi
PuttaanPuhdasta?
Näytti kunta keräävän tarinoita PuttaanParhaastaPonusta, oli juttua kunnan Facebook seinässä. Jos tarinoita löytyy niin yritysagentille. - Anonyymi
Sitä aito ja ehtaa kopikuusen kyyneltä sitä kaivattaisiin. Eikait sitä oo saanu Puttaalta enää aikoihin:( Parhaa kemistit ovat ilimeisesti muuttaneet manalan maile.
- Anonyymi
Se olis vanhaa kulttuuria iha hyvä vähän harrastaa, vaik sitte valvonassa ja oikein jossain tiuhassa kuusimetsässä puron varrella ,olisi tunnelmaki oikea. Ja tehä dokumentti siitä. Ja oikeasti salassa yrittää muilta tehä, säilyisi oikeanlainen jännityskin.
- Anonyymi
Niin.. onko ruvettu? Mistä saa?
- Anonyymi
Ruvettu on, mutta se onkin jännempi juttu. Eräs kauan sitten jo edesmennyt taitaja lauloi sen aikaisessa pikkupuotissa pöhnässä istuessaan vanhaa laulua, on piilossa viitakon, mutta sitä ei pikkupoijat löyvä, mut nimismies löysi. Näitä sattui joskus.
- Anonyymi
Pihtiputaan.Pontikka.Verkkokauppa.comsiellä se pullo on
- Anonyymi
Syvä taloudellinen taantuma tulee. On monia keinoja, mitenkä voi säästää.
- Anonyymi
Jatkuva Veeti. Nimikorva käsi poikki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996