Sarin 33 Kokemuksia

Anonyymi

Onko kenelläkään mitään kokemusta kyseisessä veneestä? Ainakin kölissä painoa ja näyttää nopealta !

20

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tunnu googlellakaan levan kokemusta ko. veneestä.

    • Olisiko kyseessä Sargo 33? Suunnittelijana Edin Sarin. Sargo 33 näyttää todella hyvältä. Tuo hinta 350 k€ on melkoinen.

      • Anonyymi

        Onko se purjevene? Eipä taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se purjevene? Eipä taida olla.

        No eipä taida Sarin 33:sta olla olemassa. Tai ainakaan se ei ole yleisesti tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä taida Sarin 33:sta olla olemassa. Tai ainakaan se ei ole yleisesti tiedossa.

        Oisko sirena kyseessä. Onko semmoista 33:sta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sirena kyseessä. Onko semmoista 33:sta?

        Onhan sitä Sirena 38 ja Siesta 32. On myös Salona 33, SunRise 33, Scanmar 33, Saint 313, Sera 33 jne.

        Todella palkitsevaa tässä nyt sitten arvailla mitähän kysyjä tarkoitti.


    • Anonyymi

      On kyllä tehnyt aikoinaan purjeveneitä, mutta
      Toi 33 on kyllä jonkun muun.

      Edy perusti Sarins Snickeri -yrityksen ja alkaa tehdä puisia sisätiloja Swan-purjeveneille.
      1967
      Edy Sarin palkattiin Pekka Koskenkylän palvelukseen Nautoriin ja hän osallistui ensimmäisen Joutsen 36: n rakentamiseen.

      • Anonyymi

        No onko sinulla tuohon aloittajan kysymykseen mitään sanottavaa?
        Aloittaja on hävinnyt kuin pieru saharaan, ja täällä vaan veikkaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sinulla tuohon aloittajan kysymykseen mitään sanottavaa?
        Aloittaja on hävinnyt kuin pieru saharaan, ja täällä vaan veikkaillaan.

        Ei ole Sarin 33 sta venettä, kuin kuvitelmissa.
        Korjatkaa jos olen ihan väärässä.


    • Anonyymi

      Mulla oli sellainen, oli tosi nopea. Kerran tulin Utöseen Hampurin Reeperbahnilta ja alkomittarissa oli ainakin 2 promillea, tuulimittarissa 31 m/s ja aallokkoa oli, 5 metriä taisi olla merkitsevä aallonpituus. Reeperbahnilta tuli ajolähtö kun oli rahat loppu ja piti puukolla katkaista narut, kun parittajat juoksi mun ja muijien perässä. Alle kolmessa viikossa tultiin spinnulla yötä päivää. Muijat jätin Gotlantiin, kun piti keventää lastia, vaimo olis suuttunut, se oli Utössä luotsina ja nousikin väkisin veneeseen jo Gotska Sandössä. Onneks siin on avonainen perä, niin pääsi hyvin kyytiin. Suosittelen erityisesti perhepurjehduksiin marraskuussa.

      • Anonyymi

        Se oli vuonna 1948, kun sain pestin kapteeni Anderssonin alukseen, joka oli juurikin tyyppiä Sarin 33. Lähdimme Antwerpenista kohti Föglötä lokakuun lopussa. Tarkoitus oli jättää alus talvehtimaan Degerbyn lahteen. Alkumatka sujui mukavasti, pyöriäiset leikkivät keulan vieressä. Puolimatkassa teurastettiin kannella porsas, joka oli ollut mastoon sidottuna etukannella. Näin saatiin tuoretta lihaa kesken pitkän ylityksen. Gotlannin redillä oltiin pari yötä ja otettiin kaksi hehtoa vettä. Mentiin salaa jollalla satamakadun bordelliin.

        Vaikeuksiin jouduttiin Lumparlandin eteläkärjessä, kun jouduttiin kokonainen viikko taistelemaan kovassa merenkäynnissä ja navakassa tuulessa. Erään kerran meinasi isopurje haljeta kovassa puuskassa, ja kapteeni komensi kaikki miehet saalinkeihin reivaamaan purjetta. Lastina meillä oli muutama sata litraa lietettä septitankissa, ja jouduttiin pumppaamaan se mereen, jotta päästiin eteenpäin. Hieman ennen pyhäinmiestenpäivää laskettiin ankkuri Degerbyssä ja soudettiin maihin. Kuulemma kapteeni Anderssonin Sarinin murskasivat jäät helmikuun lopulla. Minut oli silloin jo mönsträtty erääseen Bavariaan, joka lähti hakemaan kaljalastia Tallinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vuonna 1948, kun sain pestin kapteeni Anderssonin alukseen, joka oli juurikin tyyppiä Sarin 33. Lähdimme Antwerpenista kohti Föglötä lokakuun lopussa. Tarkoitus oli jättää alus talvehtimaan Degerbyn lahteen. Alkumatka sujui mukavasti, pyöriäiset leikkivät keulan vieressä. Puolimatkassa teurastettiin kannella porsas, joka oli ollut mastoon sidottuna etukannella. Näin saatiin tuoretta lihaa kesken pitkän ylityksen. Gotlannin redillä oltiin pari yötä ja otettiin kaksi hehtoa vettä. Mentiin salaa jollalla satamakadun bordelliin.

        Vaikeuksiin jouduttiin Lumparlandin eteläkärjessä, kun jouduttiin kokonainen viikko taistelemaan kovassa merenkäynnissä ja navakassa tuulessa. Erään kerran meinasi isopurje haljeta kovassa puuskassa, ja kapteeni komensi kaikki miehet saalinkeihin reivaamaan purjetta. Lastina meillä oli muutama sata litraa lietettä septitankissa, ja jouduttiin pumppaamaan se mereen, jotta päästiin eteenpäin. Hieman ennen pyhäinmiestenpäivää laskettiin ankkuri Degerbyssä ja soudettiin maihin. Kuulemma kapteeni Anderssonin Sarinin murskasivat jäät helmikuun lopulla. Minut oli silloin jo mönsträtty erääseen Bavariaan, joka lähti hakemaan kaljalastia Tallinnasta.

        Aivan loistava kertomus Sarin 33 veneen merikelpoisista ominaisuuksista haastavissa olosuhteissa. Jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vuonna 1948, kun sain pestin kapteeni Anderssonin alukseen, joka oli juurikin tyyppiä Sarin 33. Lähdimme Antwerpenista kohti Föglötä lokakuun lopussa. Tarkoitus oli jättää alus talvehtimaan Degerbyn lahteen. Alkumatka sujui mukavasti, pyöriäiset leikkivät keulan vieressä. Puolimatkassa teurastettiin kannella porsas, joka oli ollut mastoon sidottuna etukannella. Näin saatiin tuoretta lihaa kesken pitkän ylityksen. Gotlannin redillä oltiin pari yötä ja otettiin kaksi hehtoa vettä. Mentiin salaa jollalla satamakadun bordelliin.

        Vaikeuksiin jouduttiin Lumparlandin eteläkärjessä, kun jouduttiin kokonainen viikko taistelemaan kovassa merenkäynnissä ja navakassa tuulessa. Erään kerran meinasi isopurje haljeta kovassa puuskassa, ja kapteeni komensi kaikki miehet saalinkeihin reivaamaan purjetta. Lastina meillä oli muutama sata litraa lietettä septitankissa, ja jouduttiin pumppaamaan se mereen, jotta päästiin eteenpäin. Hieman ennen pyhäinmiestenpäivää laskettiin ankkuri Degerbyssä ja soudettiin maihin. Kuulemma kapteeni Anderssonin Sarinin murskasivat jäät helmikuun lopulla. Minut oli silloin jo mönsträtty erääseen Bavariaan, joka lähti hakemaan kaljalastia Tallinnasta.

        Kerrankin ansioituneempi huumoripläjäys palstalla. Melkoinen kertaluokkaero edukseen Reeperbahnin seikkailijaan nähden.


    • Anonyymi

      No johan on taas rahamiehiä laiturissa! Ei tuon hintaluokan veneisiin ole tavallisella palkansaajalla mitään asiaa, eli voisimmeko keskustella ihan normaaleista veneistä, joihin tavan tallaajallakin olisi varaa säästettyään parikymmentä vuotta, KIITOS!!!

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että tuollaiset törkeät aloitukset voisi poistaa ihan samantien! Ei me tavalliset ihmiset ikinä pystytä hommaamaan tuon hintaluokan veneitä ja tämänhän pitäisi olla tavallisten ihmisten foorumi eikä rötösherrojen sikarikerho! KIITOS!


    • Anonyymi

      Sarin 33 kokemusta.

      Ensimmäinen oli Pena, toinen oli Reiska, vuotta myöhemmin tuli Enska, mutta ketä ne muut 30 ovat?

      • Anonyymi

        Mahtoiko kukaan laittaa Sarille syksyllä muovipussia pakoputkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtoiko kukaan laittaa Sarille syksyllä muovipussia pakoputkeen?

        Toki, koska onhan sariini tappava kaasu....


      • Anonyymi

        Sarin kokemuksista en tiedä, mutta Marin kokemukset istuvat siellä eduskunnassa melkolailla etupenkissä. Enemmän niitä kyllä on kuin 33.


    • Anonyymi

      Tässä olisi aivan loistava ketju kaikille venesivustojen hörhöille.
      Tervetuloa kaikki asiasta kiinnostuneet antamaan syväluotaavia kommentteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe