Kokemäen rikkaat yhdistykää

Anonyymi

Tulipa mieleeni tämmönen, että kun tämä Kokemäen kyläpahanen on pian häipymässä kartalta, niin pitäisi tehdä jotain. Nyt Kokemäen ökyt, maajussit ja muut rikkaat yhdistäkää voimanne ja keksikää Koksuun joku hyvä matkailuvaltti. Kylpylähanke ehkä liian iso voimainkoitos, mutta jotain vastaavaa. Sellainen, joka vetää väkeä ja että paikkakunnan nimi tulisi tunnetuksi. Vielä teille jää rahaa yllin kyllin itsellenne, kun vaan yhdistätte voimanne. Onhan se asia vaan niin, että Koksuun on nyt saatava joku vetovoimainen juttu. Enää ei vedä riippusilta, museosilta ja Henrikin kappeli. Ottakaa nyt onkeenne tästä ehdotuksesta.

28

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ökyt toimimaan, kun on laitettu haastetta kehiin.

      • Anonyymi

        Onko Koksussa ökyjä? Tai edes rikkaita?


    • Anonyymi

      Mihin se on kartalta katoamassa?

      • Anonyymi

        Jaa mihin. No kyllä sen nyt itsekin näet. Kohta ollaan ihan joku muu kuin Kokemäki. Liitytään Huittisiin (ne ei tosin huoli) tai Harjavaltaan. Kokemäkeläiset ei vaan nää tätä tilannetta. Siellä tuuletetaan vaan riippusiltaa, ja Henrikin kappelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mihin. No kyllä sen nyt itsekin näet. Kohta ollaan ihan joku muu kuin Kokemäki. Liitytään Huittisiin (ne ei tosin huoli) tai Harjavaltaan. Kokemäkeläiset ei vaan nää tätä tilannetta. Siellä tuuletetaan vaan riippusiltaa, ja Henrikin kappelia.

        Säkylän kanssa vain kimppaan niin saatte leveämmät hartiat! 👍


    • Anonyymi

      no odotellan ny kun se uus golfkenttäkin alkaa ens keväänä hahmottumaan tonne pitkäjärven maastoon, ni sit on rikkaillakin leikkikenttää valmiina siinä... ja mitäs vielä keksittäis... jos vaik keilailuhalli siihen viereen.

      • Anonyymi

        Ei voi muuten kuin ottamalla yhteys paikkakunnan ammattiyhdistykseen, ja antaa suuria lupauksia ja henkilökohtaisia uhrauksia hankkeeseen panostamiseksi.
        Tottahan golfpalloille pitää antaa mahdollisuus uuteen nurmikkoon, ja annetaankin.
        Kokemäen silmäätekevät pelkäävät silmäpakoa turhaan, sijoitus yritykseen on sijoitus parempaan huomiseen myös henkilötasolla.
        Kulinaristisia nautintoja, silmänruokaa, hienot puitteet, tietenkin golf ja korkeatasoinen majoitus.


    • Anonyymi

      Lehtitietojen mukaan pappila tontti tulee pian myyntiin Kokemäellä. Siinäpä ois oivallinen paikka gasthaus tyyppiselle toiminnalle ...sen vaan täytyis erottautua näistä jo paikkakunnalla olevista majoitus-/ja ruokapaikoista jotenkin... siinäpä ideaa !

    • Anonyymi

      Paras vaihto ehto on liittyä Köyliöön ja ottaa uudeksi nimeksi Kuolio. Siihen saa sitten eu avustusta.

      • Anonyymi

        Paitsi että Köyliö on jo virallisellakin tasolla yhtynyt Säkylään, harmiksi vain nimeksi ei tullut Säiliö! Vaakunakin olisi voinut olla jonkinlainen yhdistelmä näiden kahden vaakunoista. Jännä kun ollaan ylpeitä henkirikokseta mitä ei välttämättä ole edes tapahtunut.


    • Anonyymi

      En tie, mutta jotain ois pian tehtävä. Tulee mieleen esim. Ähtäri. Miten tunnettu se on eläinpuistostaan ja koko Mesikämmenen alue on uudistettu ja vetää ihmisiä paljon, vaikka on pieni paikka. Jotain tuommosta pitäis tonne Koksuun saada ja pian. Köyhä kaupunki ei pysty yksin oikein mihinkään, siksi näitä Kokemäen rikkaita nyt tarvittaisiin avustamaan.,

    • Anonyymi

      Te, jotka tällä sivulla olette, niin laittakaa nyt tämä viesti eteenpäin näille silmää tekeville. Jakajaa vaikka siellä pro kokemäki ryhmässä.

    • Anonyymi

      Ettekö te ihan oikeasti halua tehdä mitään kotipaikkakuntanne hyväksi ????????

      • Anonyymi

        Moniko niistä ns.rikkaista täällä tämän on käynyt lukemassa ja noteeramassa? Kirjoita lehteen/pyydä toimittajaa kirjoittamaan, parempi kanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko niistä ns.rikkaista täällä tämän on käynyt lukemassa ja noteeramassa? Kirjoita lehteen/pyydä toimittajaa kirjoittamaan, parempi kanava.

        Mä toivonkin, että joku teistä laittais tämän tonne Kokemäen facebookin seinälle, puskaradioon, tai Pro Kokemäkeen. Ei tarvi laittaa omalla nimellä, vaan niin, että joku oli laittanut tämmösen kirjoituksen Suomi24 sivulle Kokemäen kohdalle. Eli siis lainaisi tätä kirjoitusta siihen. Eihän nää ökyt lue tätä Suomi24 sivua, tai ei ainaka tunnusta lukevansa. Olisin tosi kiitollinen, jos joku sen tekisi. MUTTA, jos ette halua pelastaa kotikuntaanne, niin mun puolestani nääntykää sitten sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivonkin, että joku teistä laittais tämän tonne Kokemäen facebookin seinälle, puskaradioon, tai Pro Kokemäkeen. Ei tarvi laittaa omalla nimellä, vaan niin, että joku oli laittanut tämmösen kirjoituksen Suomi24 sivulle Kokemäen kohdalle. Eli siis lainaisi tätä kirjoitusta siihen. Eihän nää ökyt lue tätä Suomi24 sivua, tai ei ainaka tunnusta lukevansa. Olisin tosi kiitollinen, jos joku sen tekisi. MUTTA, jos ette halua pelastaa kotikuntaanne, niin mun puolestani nääntykää sitten sinne.

        Laita itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivonkin, että joku teistä laittais tämän tonne Kokemäen facebookin seinälle, puskaradioon, tai Pro Kokemäkeen. Ei tarvi laittaa omalla nimellä, vaan niin, että joku oli laittanut tämmösen kirjoituksen Suomi24 sivulle Kokemäen kohdalle. Eli siis lainaisi tätä kirjoitusta siihen. Eihän nää ökyt lue tätä Suomi24 sivua, tai ei ainaka tunnusta lukevansa. Olisin tosi kiitollinen, jos joku sen tekisi. MUTTA, jos ette halua pelastaa kotikuntaanne, niin mun puolestani nääntykää sitten sinne.

        Puskaradio on p*****stä🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivonkin, että joku teistä laittais tämän tonne Kokemäen facebookin seinälle, puskaradioon, tai Pro Kokemäkeen. Ei tarvi laittaa omalla nimellä, vaan niin, että joku oli laittanut tämmösen kirjoituksen Suomi24 sivulle Kokemäen kohdalle. Eli siis lainaisi tätä kirjoitusta siihen. Eihän nää ökyt lue tätä Suomi24 sivua, tai ei ainaka tunnusta lukevansa. Olisin tosi kiitollinen, jos joku sen tekisi. MUTTA, jos ette halua pelastaa kotikuntaanne, niin mun puolestani nääntykää sitten sinne.

        Näkyvyys jossain Facebookissa on hiekanjyväsen verran. Msrkkinointikanavana onneton nykyään. Kirjoita lehteen nimettömänä ideasi.


    • Anonyymi

      Puskaradio on varmaan peestä, mutta sieltä sen ainakin joku lukisi. Minä en sitä omalla nimelläni sinne laita. Kuten sanoin, kärsikää sitten, tai tehkää asian eteen jotain.

    • Anonyymi

      On se hassua, että kaupunki näivettyy kokonaan ja täällä vaan päivitellään jotain vanhaa uunisurmajuttua.

    • Anonyymi

      Kokemäellä ei ole yhtään rikasta, mutta varakasta kyllä.

      • Anonyymi

        Tämä ketju on aivan käsittämätön. Paljon tekstiä mitään se ei sano. Saisiko saman suomeksi?
        Mihin Kokemäen rikkaita tarvitaan, eihän kokemäellä edes ole rikkaita.
        Gasthouseko se on nyt saatava Kokemäelle?
        Siellä ei ole potentiaalia, köyhä pieni kaupunki jonka oma väki ei sellaista tarvitse.
        Ohikulkijatkin menee hiljentämättä ohi kakkostietä. Ei ole mitään mikä vetäisi turisteja puoleensa. Ainoastaan Pitkäjärvi, eikä se tuota. Palvelut kaukana.
        Pikatien varteen punaisten lyhtyjen motelli. Korkeatasoinen ja spesifioitu palvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on aivan käsittämätön. Paljon tekstiä mitään se ei sano. Saisiko saman suomeksi?
        Mihin Kokemäen rikkaita tarvitaan, eihän kokemäellä edes ole rikkaita.
        Gasthouseko se on nyt saatava Kokemäelle?
        Siellä ei ole potentiaalia, köyhä pieni kaupunki jonka oma väki ei sellaista tarvitse.
        Ohikulkijatkin menee hiljentämättä ohi kakkostietä. Ei ole mitään mikä vetäisi turisteja puoleensa. Ainoastaan Pitkäjärvi, eikä se tuota. Palvelut kaukana.
        Pikatien varteen punaisten lyhtyjen motelli. Korkeatasoinen ja spesifioitu palvelu.

        Mitään et itsekään sano. Nillität vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään et itsekään sano. Nillität vaan.

        Onhan tuossa aivan selvää ymmärrettävää tekstiä. Jos kirjoittaa asiaa, se poistetaan. Täällä saa olla vain sairaita kirjoituksia. Ja nimellä saa haukkua vaikka se on kiellettyä. Ei niitä oteta pois. Mutta asiaviestit ei mene läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa aivan selvää ymmärrettävää tekstiä. Jos kirjoittaa asiaa, se poistetaan. Täällä saa olla vain sairaita kirjoituksia. Ja nimellä saa haukkua vaikka se on kiellettyä. Ei niitä oteta pois. Mutta asiaviestit ei mene läpi.

        Aloittaja voi i t s e olla yhteydessä yrittäjien puheenjohtajaan, kaupungille, lehtiin jne sen sijaan että nillittää täällä ja vaatii muiden vievän ideoitansa eteenpäin. Näkyvyys tämän kautta kuten sosiaalisten medioidenkin on hyvin minimaalinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voi i t s e olla yhteydessä yrittäjien puheenjohtajaan, kaupungille, lehtiin jne sen sijaan että nillittää täällä ja vaatii muiden vievän ideoitansa eteenpäin. Näkyvyys tämän kautta kuten sosiaalisten medioidenkin on hyvin minimaalinen.

        "Aloittaja voi itse olla yhteydessä yrittäjien puheenjohtajaan". No en todella ole, ei mua kiinnosta teidän kylä, en mä siellä asu. Ajattelin vaan, että jos teitä, jotka siellä asutte sattuis vähän niinku kiinnostamaan.


    • Anonyymi

      """Ei mitään, joka vetäisi turisteja puoleensa"""", sinä kirjoitat. Sitähän minä aloituksessani juuri tarkoitin, että Kokemäen, olkoon nyt sitten vaikka hyvätuloiset, löisivät viisaat päänsä (tai tyhmät) yhteen ja keksisivät jonkun idean, joka sitä väkeä vetäisi Kokemäelle. Ideoita tässä nyt tarvitaan ja kyllä me vähäosaisetkin niitä ideoita voidaan antaa, jos te sitten toteutatte ne. Niitä ns "rikkaita" tähän nyt kuitenkin tarvittaisiin, että ne ideat saataisiin toteutettua. Tulevalle kesälle pitäisi jo keksiä jotain uutta ja sellaista, joka vetäisi ihmisiä Koksuun,

    • Anonyymi

      Saatiinhan tuo riippusiltakin talkoilla ja väellä uusittua. Miksei sitten Kokemäen keskustaan voisi samalla periaatteella tehdä jotain uutta ja ihmisiä vetävää juttua. Ei se oikein edistä mitään, että ollaan vaan ja möllötetään ja odotetaan, että koskas pannaan lappu sellasen nimen päälle, kuin Kokemäki. Mikäli siellä käpykylässä kerran meinaatte asua, niin nyt olisi korkea aika tehdä myös jotain sen eteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe