Tällä nykyisellä menolla koronatartuntojen määrä lähtee ennennäkemättömään nousuun

Anonyymi

Nk. ei tämän, eikä minkään viruksen kanssa pidä leikkiä. Koska ei ole kyse mistään harmittomasta flunssasta; ja vain jonkun yksittäisen ihmisen, vaan myös kanssaihmisten terveydestä.

- Se, mitä itse huomasin kylällä liikkuessa, niin mistään turvaväleistä esim. kaupoissa ei ollut mitään tietoakaan. Samoin panin merkille, että kylille liikkui niitä, jotka ovat olleet tekemisissä koronavirukseen altistuneiden kanssa.

Suosittelen vakavasti lukemista tartuntataudeista, niiden oireista ja vaikutuksesta, ei vain yksilölle itselle, vaan myös kanssaihmisiin.

Haluatteko te sitten kaikki sairastua tähän virukseen?

Tässä kohtaa muistutan tätä ihmiskuntaa vakavasti koetelleesta pandemiasta, nimeltä Espanjantauti. Mitkä olivat tuolloin sen sairauden aikaansaamat seuraukset?

Mikäli yleisesti annettuja suojautumis ja hygieniaohjeita, ei vain itsensä, vaan myös muiden turvallisuuden ja terveyden osalta, ei noudateta, niin aika huonosti tulee ihan meille jokaiselle käymään.

- Haluatteko te ihan tosissaan sairastua koronaan, ja tartuttaa sen myöskin heikommassa terveydentilanteessa oleviin, esim. iäkkäisiin ja heikon vastustuskyvyn omaaviin ihmisiin?

Kysykääpä tätä itseltänne.
Ja edelleenkin toivoisin vähän vastuullisuutta kaikissa omissa toimissanne, tekemisissänne ja liikkumisissanne.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä koronasta, sen tarttuvuudesta ja vaarallisuudesta on jo niin paljon tietoa saatavilla että se joka ei osaa toimia muita huomioiden on joko tyhmä, hullu joka ei välitä kenestäkään tai itsetuhoinen.

      Kukaan ei voi ajatella että minulla ei voi olla tai minun tutuilla ei voi sitä olla. Se voi olla ihan kenellä vaan ja vaikka itse ei sitä tietäisi. Siksi kättelyt ja liian lähelle muita ihmisiä menemiset pois. Niillä kaikilla voit sen saada tai tietämättäsi tartuttaa läheisillesi joista joku sitten todennäköisesti siihen menehtyy.

      Hyvä että tulee keskustelua kun ei se tosiaan kanssa ihmisten toimien kautta näytä perille menneen. Kukaan oireileva ei voi tällaisena aikana sanoa että minulla on vain tavallinen flunssa ja liikkua muiden seassa tartuttamassa tätä flunssaa joka saattaakin olla paljon vakavampi.

      Ei kauppiaidenkaan pitäisi sallia oireilevien ihmisten tulevan asiakkaaksi. Se ole jo ihan valtion toimesta ohjeistettu että silloin ei asioimaan saa mennä.

      • Anonyymi

        ei täällä päin välitetä, ei yhtään
        kävin kaupungin apteekissa

        olin ainoa jolla maski, n95

        ei ollut edes henkilökunnalla! huh!!

        tuntui kuin olisi toljotettu kuin korkea
        saaren apinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei täällä päin välitetä, ei yhtään
        kävin kaupungin apteekissa

        olin ainoa jolla maski, n95

        ei ollut edes henkilökunnalla! huh!!

        tuntui kuin olisi toljotettu kuin korkea
        saaren apinaa

        minua tuollaine välinpitämättömyys pahoittelut paha sana mutta se
        vituttaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe