Vuodesta 2004 lähtien olen Madriralla lomaillut ja taksiakin käyttänyt. Palvelu on ollut korrektia kuten hintakin. Viime vuosina on ilmeisesti pitänyt tarkkailla hintaa, ymmärrän joidenkin kommenteista.
Viime vuonna talvella taksikuski ei palauttanut vaihtorahaa. Aina olen siitä tipin palauttanut. Syyksi kertoi että halusi ostaa oluet, ilmeisesti jotain kateutta turistia kohtaan. Normisti olisin antanut tipin vaan nyt tein selväksi ettei tipu. Matkan aikana yritti saada matkustamaan pidemmälle kuin asiakkaan oli tarkoitus.
Tämä on kertomus vain yhdestä taksikuskista, voin sanoa että näin maailma muuttuu Madeirallakin.
Odotan innolla koronan talttumista jotta voisin taas matkustaa Madeiralle.
Taksin käyttö
Anonyymi
1
756
Vastaukset
- Anonyymi
Enää ei tarvitse tuosta huolestua kun lataat Uberin puhelimeen. Auto hakee
sinut kyytiin siitä missä olet ja tietää jo mihin olet menossa. Maksu tapahtuu autossa suoraan luottokortilta, sovitun hinnan mukaisena. Sitten voit lisätä tippiä jos haluat. Ulkomaalaisen erittäin helppo käyttää, koska ei tarvitse kuin tervehtiä ja kiittää,
muuta ei tarvitse yrittää puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997