Vuodesta 2004 lähtien olen Madriralla lomaillut ja taksiakin käyttänyt. Palvelu on ollut korrektia kuten hintakin. Viime vuosina on ilmeisesti pitänyt tarkkailla hintaa, ymmärrän joidenkin kommenteista.
Viime vuonna talvella taksikuski ei palauttanut vaihtorahaa. Aina olen siitä tipin palauttanut. Syyksi kertoi että halusi ostaa oluet, ilmeisesti jotain kateutta turistia kohtaan. Normisti olisin antanut tipin vaan nyt tein selväksi ettei tipu. Matkan aikana yritti saada matkustamaan pidemmälle kuin asiakkaan oli tarkoitus.
Tämä on kertomus vain yhdestä taksikuskista, voin sanoa että näin maailma muuttuu Madeirallakin.
Odotan innolla koronan talttumista jotta voisin taas matkustaa Madeiralle.
Taksin käyttö
Anonyymi
1
832
Vastaukset 1
- Anonyymi
Enää ei tarvitse tuosta huolestua kun lataat Uberin puhelimeen. Auto hakee
sinut kyytiin siitä missä olet ja tietää jo mihin olet menossa. Maksu tapahtuu autossa suoraan luottokortilta, sovitun hinnan mukaisena. Sitten voit lisätä tippiä jos haluat. Ulkomaalaisen erittäin helppo käyttää, koska ei tarvitse kuin tervehtiä ja kiittää,
muuta ei tarvitse yrittää puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951831
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871390- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481180- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941144- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11884- 65725
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176721