Vetoomus : Ei keikkatarjouksia Johanna Tukiaiselle!!!

Anonyymi

Emme tarvitse tuhnua tänne ”esiintymään” pysyköön siellä kauniiden maassa vaan ja nostakoon siellä töppöjalkaa ja uliskoon niin että ruotsalaisetkin kuulee mitä on glamuuri.
Eukko on kyllä härskiyden perikuva, ensin haukkuu suomalaisia ihan julkisesti ja sitten on tänne lyllertämässä muka esiintymään, ei muuta kun jos jotakin keikkaa täällä tulossa niin ravintolalle vaan joukolla viestiä, ettei sitä koronalinkoa tänne oteta. Suomesta löytyy paljon tasokkaampia esiintyjiä ja sellaisia jotka eivät hauku maksavaa yleisöä.

Ponnistus tai sektio lokakuun toisella viikolla, ja emakko luulee olevansa keikalla toukan kanssa 8-9 viikkoa myöhemmin suomalaisessa räkälässä? Korona-aikana? Kolme keikkaa jo sovittu, Turkuun ja Seinäjoelle ainakin.

Näytetään tuhnulle ettei kaivata sitä tänne ja ainakin minä olen iloinen että muutti Ruotsiin haisemaan ja pätemään!!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuksun facessa:"Loistava kirjoitus ravintola yrittäjä Jethro Rostedt! Kiitos tämä on täysin asiaa!!! Kun Johanna Tukiainen sanoo jotain, niin sitä helpommin kritisoidaan vaikka se olisi totta. Mutta tämä Rostedt kirjoitus on saanut positiivista palautetta ja tässä on ihan samaa asiaa kuin olen kirjoittanut kauan. Olen itse esiintyvä artisti jolle keikkaluontoinen työ on edelleen tärkeää. Minun keikkani peruutettiin keväällä 2020 (koronan takia) mutta sain tehtyä pari esiintymistä kesällä. Syksyn keikat siirrettiin ensi vuoteen niinkin ihanasta syystä että saan vauvan, joten tässä tapauksessa korona ei päässyt vaikuttamaan. Minulle oli buukattu yksi keikka Lohjalle, Bar Kiss ravintolaan elokuulle -20. . Muutin Tukholmaan helmikuun lopussa 2020, juuri sen jälkeen kun tämä Covid19 (sana tulee tästä: certifikat of vaccination ID) hässäkkä tuli maailmaan. Kun soitin kyseiseen ravintolaan ja sanoin selkeästi että olen Tukholmassa ja tulen täältä esiintymään, onhan asia ok. Minulle vastasi nainen joka vakuutti kaiken olevan kunnossa ja he pitävät esiintyjät huolimatta rajoituksista. Vanhaan kunnon ”reiluun” menoon, suomalaiset naiset alkoi ahdistelemaan ravintolaa ja uhkailemaan, etteivät tule sinne kun ”levitän koronaa.” Minulle oli sanottu, että asia on täysin kunnossa ja ravintolaan paikalle vaan. Ehdin ostaa laivamatkat ja mennä laivaan Suomeen kun yhdellä tekstarilla joku henkilö ravintolasta perui keikkani. Yritin saada heitä kiinni koko päivän mutta kukaan ei vastannut. Otin laivan takaisin Ruotsiin, lähdin matkalle koska mulle oli nimenomaan sanottu että keikka on voimassa. Tässä tapauksessa VÄHINTÄ mitä ravintolan olisi pitänyt tehdä, olisi maksanut matkakuluni, kun matkustin turhaan maasta toiseen edestakaisin. No niin……mitä tulee näihin rajoituksiin niin allekirjoitan täysin Rostedtin ohessa olevan tekstin (lukuunottamatta sitä että joihinkin matkustus rajoituksiin olisi pitänyt tehdä enemmän rajoituksia, eiköhän tässä kommunistisessa tyylissä tehdä rajoitukset ihmisille, ole nytkin jo liikaa) . Nämä rajoitus toimenpiteet eivät mitenkään mene yhteen kyseisen ”viruksen” vaarallisuuden kanssa. En voi käsittää lakia joka koskee ravintoloiden auki oloaikoja. Täällä Ruotsissa on ollut lähes kaikki auki koko kevään, kesän ja siitä eteenpäin, terasseja ei suljettu missään vaiheessa. Kutsun tätä demokratiaksi joka toimii. Ruotsi ei kärsi miljardi tappioita kuten Suomi. Ei ole mitään järkeä määräyksissä että ravintoloiden pitää mennä kiinni klo.24.00. Se on täysin absurdia, samoin kuin muut ihme jutut siellä Suomessa kuten Lapin matkailun rajoitukset ja yökerhojen toiminta. Täällä on yökerhot auki klo.3.00 tai klo.4.00 asti normaalisti ja homma on toiminut ja toimii hyvin. Olen kirjoittanut aiemmin myös, että en vähättele koronaa siten, että se on varmasti olemassa ja on tappanut jonkun verran ihmisiä, tosin ei sitä määrää mitä tiedotusvälineet tuutittaa ulos. Tässä on kyseessä sama asia kuin mistä Rostedt kirjoittaa ohessa. Ruotsissa on puhuttu keväästä lähtien ihmisen hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti, johon kuuluu mielen hyvinvointi ja ettei työt viedä täysin. Massiiviset rajoitukset ja kiellot eivät todellakaan ole vastaus mihinkään vaan päinvastoin. Esim.laivalla yökerhot sulkeutuivat klo.1.00 mutta siihen ei olisi ollut mitään syytä miksi ne eivät olisi voineet olla auki klo.3.00 asti. Jos joku tietämättään kantoi koronaa, niin sehän olisi tarttunut jo ennen klo.1.00, eikä rajoitus klo.3.00 tai 4.00 aukioloajasta olisi muuttanut tilannetta mitenkään ratkaisevasti. Tässä(kin) asiassa ymmärrän paljon paremmin Ruotsin tyyliä miten on toimittu. Muistan kun luin jonkun artikkelin Iltalehdessä Suomessa, jossa poliisit kertoivat kuinka ”naapurit ilmoittavat toistensa karanteenin rikkomisesta.” No sehän on ihan Venäjä ja Pohjois-Korea menoa jos kiinnostaa niin paljon toisen asiat että pitää viranomaisiin asti alkaa häiriköimään. Kun Suomi on aiemminkin ottanut Ruotsissa useissa asioissa mallia niin ottaisi nyt tässäkin! Kun kävin Helsingissä kesällä, niin joka kolmas yritys oli tyhjillään ja tehnyt konkurssin siis. Onko tämä korona kaikkien niiden toiminnan arvoista? Eihän SARS, mers, sikainfluenssa, ja mitä kaikkea muuta on ollut, yhteiskuntaa suljettu samalla tavalla eikä tullut ihme rajoitus lakeja! Koronaan on yhtä todennäköistä kuolla kuin salaman iskuun, tai itseasiassa salamaniskukin on todennäköisempää. Johanna Tukiainen"

      Mielestäni jokainen sellainen yrittäjä, joka altistuttaa liiketoiminnallaan ihmisiä tappavaan tautiin, pitäisi saada oikeudelliseen vastuuseen tekemisistään. Näistä Tunkki etunenässä.

      Jethro tietää, miten korona hoidetaan, juu. Seuraavaksi voidaan odotella Keskisen Vesan ja Kaulasen Sampon kommentteja. Ei tässä mitään ”saatanallisen THL:n” Mika Salmisia tarvita, kun monilahjakkaat viihdeihmiset antavat tietoa kansalaisillemme. Älkää naureskelko!

      • Anonyymi

        Suomalaisessa yhteiskunnassa on paljon tärkeämpiä toimintoja kuin kännääminen ravintoloissa ja yökerhoissa puolenyön jälkeen. Tuksulla on tässä ns oma lehmä ojassa joten jääköön omaan arvoonsa.

        Näiden oleellisten toimintojen sekä yritys- ja talouselämän suojaaminen koronavirukselta saattamalla voimaan ravintola-alan rajoitukset on täysin perusteltua.


    • Anonyymi

      Johanna Mia Tukiainen Hanna-Ruut Narva JUURI NÄIN!!! Korona rokote sisältää abortoituja sikiöitä mutta vielä pahempaa; se mahdollisesti muuttaa myös ihmisen DNA:n. Mitä luulet: onko kyseinen rokote itse Ilmestyskirjan pedonmerkki? Vai onko se vielä johdantoa itse pedonmerkkiin? Itse uskon, ettei se ole vielä kuitenkaan itse pedonmerkki mutta tämä systeemi vie maailman kohti Gatesin ja muiden globalistien haluamaa saatanallista "uutta maailmanjärjestystä." Ihmiset on vielä helpompi viedä siihen mukaan kun he on niin helposti peloteltavissa ja he uskoo sokeasti kaiken. Oli miten vaan niin sitä rokotetta Ei SAA otta Luin monien kommentteja koskien Bill Gatesia jotka on täysin sokeita: että "hän on hyväntekijä joka on antanut miljoonia ihmisten auttamiseen Afrikassa" jne. Voi kamala: kun asia ON JUURI PÄINVASTOIN!!! Tässä ajetaan myös se täysin ilman käteistä oleva maailma läpi (cashless society.)

      Ja tämä ihminen on saamassa vauvan!!!

    • Anonyymi

      Tykitystä: " Tää ei ole vaarallinen ku riski ryhmille. Kuolin luvut on selkeästi liioiteltuja. Ota selvää. Mua on ennenkin oliko lintuinfluenssa aikoina väitetty olevan samaa mitä sinä väität mutta tyhmä ei saa olla. Etsi Jumalan tahtoa mitä se sanoo rokotteesta ja lue psalmi 91 joka on turva pslami jossa lukee että JUMALATTOMAT kaatuu sun oikealta puolelta tuhat ja edestä kymmenentuhatta ja sinä et sairastu ruttoo , et yöllä vaanivaa Kauhua "

      • Anonyymi

        "Tässä mielipiteeni korona maskeista ja taas tiukennetuista korona rajoitteista kyseessä kun EI ole ihmisten turvallisuus ja heidän "suojeleminen" tai tiede. Kyseessä on talouden romahduttaminen, ihmisten kontrollointi ja globalistien uuden maailmanjärjestyksen tuominen ilman pakottamista kun ihmiset ovat niin tyhmiä ja sokeita. Marinin hallitus on ilmiselvästi menettänyt järkensä! NWO pystyyn vaan ja pelon kautta hallitaan sokeaa lammas laumaa." Nih.


      • Anonyymi

        Totisesti meillä on sanan ja ajatuksen vapaus........
        " Bill Gates Joka haluaako vaan vähentää maailmassa ihmisväestöä jota hänen mielestään on liikaa ja voin kertoa että tää tuleva ja oleva korona. Rokote sen tekee ja ihmiset tappaa itseään vapaaehtoisesti. Ottakaa ihmiset rakkaat asioita selvää ja kuka lyö mitään salaista ainetta omaan suoneen missä virtaa meidän sielu kun siinä rokotteessa on abortoudun vauvan sikiötä ja nano raskas metalleja ja jonku eläimen en muista oliko sika vai koira mutta homman kumman dnata ja netti on pullollaan tätä Totuutta ja mene ja etsi ja jos et tiedä mistä, nii seuraa rahaa, kuka hyötyy??"

        Abortoidun vauvan sikiötä????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti meillä on sanan ja ajatuksen vapaus........
        " Bill Gates Joka haluaako vaan vähentää maailmassa ihmisväestöä jota hänen mielestään on liikaa ja voin kertoa että tää tuleva ja oleva korona. Rokote sen tekee ja ihmiset tappaa itseään vapaaehtoisesti. Ottakaa ihmiset rakkaat asioita selvää ja kuka lyö mitään salaista ainetta omaan suoneen missä virtaa meidän sielu kun siinä rokotteessa on abortoudun vauvan sikiötä ja nano raskas metalleja ja jonku eläimen en muista oliko sika vai koira mutta homman kumman dnata ja netti on pullollaan tätä Totuutta ja mene ja etsi ja jos et tiedä mistä, nii seuraa rahaa, kuka hyötyy??"

        Abortoidun vauvan sikiötä????????

        Tuo ei tainnut olla Tukiaisen kirjoitus; hän osaa kirjoittaa kuitenkin hieman parempaa suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tainnut olla Tukiaisen kirjoitus; hän osaa kirjoittaa kuitenkin hieman parempaa suomea.

        Tuksun kommentti: JUURI NÄIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti meillä on sanan ja ajatuksen vapaus........
        " Bill Gates Joka haluaako vaan vähentää maailmassa ihmisväestöä jota hänen mielestään on liikaa ja voin kertoa että tää tuleva ja oleva korona. Rokote sen tekee ja ihmiset tappaa itseään vapaaehtoisesti. Ottakaa ihmiset rakkaat asioita selvää ja kuka lyö mitään salaista ainetta omaan suoneen missä virtaa meidän sielu kun siinä rokotteessa on abortoudun vauvan sikiötä ja nano raskas metalleja ja jonku eläimen en muista oliko sika vai koira mutta homman kumman dnata ja netti on pullollaan tätä Totuutta ja mene ja etsi ja jos et tiedä mistä, nii seuraa rahaa, kuka hyötyy??"

        Abortoidun vauvan sikiötä????????

        Juu, rokotteissa on sekä ihmis- että eläinperäisiä ainesosia. Riippuen rokotteesta.
        Ja kyllä, abortoiduista sikiöistä saadaan näitä ihmisperäisiä soluja.. Rokotteiden ainesosalistauksessa on myös mainittu omalla koodillaan mitä mikäkin on.

        Löytyy netistä, jos asia kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Ei se mitään raskaana ole.
      Älkää ny viittikö.

    • Anonyymi

      Vähän sitä taitaa siepata, kun ei pääse suomeen huispaan. Huispais siellä ruotsissa kauniiden ja viisaitten maassa. Sillä ei taida olla mitään keikkanäkymisä ruotsissa? Vain juntit ja kateelliset suomalaiset tilaa sitä esiintyyn.

    • Anonyymi

      Johannalle "keikkailu" on vain tekosyy päästä ryyppäämään ja pilleri ostoksille.

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä kukakin koronasta kirjoittelee. Se on selvä poliittinen testi, jossa nähdään miten kansalaiset eri maissa saadaan uskomaan hallitustaan.
      Ja sitten lopuksi ohjataan suuri osa maailman väestöstä tuhoonsa.
      Maapallo ei yksinkertaisesti enää kestä tätä määrää, joten pakkohan bilderbergien oli jotain keksiä. Suomalaiset päättäjät eivät tainneet päästä turvapaikkaan, mutta pääseehän sinne muiden maiden johtajia ja eliittiä aloittamaan alusta Maan asuttaminen.

    • Anonyymi

      Tervetuloa esiintymään suomeen, ulosotto ihminen paikalle, saisi vähän kuitattua
      velkojaan, ennekuin luikkii ihanaan naapurimaahan,

      • Anonyymi

        Et kai ihan tosissasi luule, että ulosottoviranomaiset juoksevat paikan päälle velallisten satunnaisten tienestien / muutamien mahdollisten kymppien takia?


    • Anonyymi

      Kyllä Johanna on selvinnyt kovasta koulusta. Kaikkea hyvää sinulle ja vauvalle.

      • Anonyymi

        Itse on omat valintansa tehnyt, turha muita tai mediaa syyttää. Nytkin myy jo lastaan.


      • Anonyymi

        Ei se mistään "kovasta koulusta" ole selvinnnyt (!). Eihän sillä ole mitään vielä 42-vuotiaanakaan. "Kaikkea hyvää" hankitaan toisenlaisella elämäntyylillä.


    • Anonyymi

      Lapsi otetaan suoraan laitokselta viranomaisten huostaan joten voi huispata ihan vapaasti!!!

    • Anonyymi

      Christal Snow on Arto Nybergissä Tuksu !!!!

      • Anonyymi

        On kauniimpi ja fiksumpi kuin Tuksu. Jos olisi valittava kumman kanssa istuisi iltaa ja juttelisi mukavia niin 1000 - 0 Snow.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe