ja Ukkopekkaan niinkuin muihin kauppoihin tekemään ostoksia. Oireena on kuivaa yskää, kurkkukipua, lievästi kuumetta. Kasvomaskeja mulla ei oo toistaiseksi enkä oo töiden takii ehtinyt käymään koronatestissä. Vähän on heikko olo, mutta työpaikka lähtee, jos on yhtään pois.
Saanko tulla Naantaliin Lidl:iin
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi kirjoitella tällaisia avauksia, aikuinen ihminen.
- Anonyymi
Mistä voit tietää että aloittaja on aikuinen? No, mutta oli kuka oli niin vastaus kysymykseen on että ET VOI tulla.
- Anonyymi
Koronatestiin pääsee ja ehtii jos haluaa.
- Anonyymi
Kuten alussa kirjoitin niin työpaikka lähtee heti, jos on tunninkin poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten alussa kirjoitin niin työpaikka lähtee heti, jos on tunninkin poissa.
Olihan illan paras. Hehehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan illan paras. Hehehe.
Näin se vaan on. Sitä ei työpaikkaansa halua menettää, kun on asuntolainaakin. Pitää maksaa autolakin ja kesämökkilaina. Toisekseen niin meillä on pakko pitää kasvomaskia työpaikalla. On avoin toimistotila. Kukaan ei oikeesti sitten tiedä kuka on terve ja kuka sairas. Yskänlääke auttaa yskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se vaan on. Sitä ei työpaikkaansa halua menettää, kun on asuntolainaakin. Pitää maksaa autolakin ja kesämökkilaina. Toisekseen niin meillä on pakko pitää kasvomaskia työpaikalla. On avoin toimistotila. Kukaan ei oikeesti sitten tiedä kuka on terve ja kuka sairas. Yskänlääke auttaa yskään.
lisäten,...työpaikkani kustantaa meille kasvomaskit työpaikalla ollessamme. Vapaa-aikana pitää itse hankkia. Jos siis hyviä haluaa niin ne on kalliita. Lainaa on sen verran ettei ole varaa enää mihinkään kasvomaskeihin vapaa-ajalle. Parempi odottaa jos tää menee ohi, jos ei niin eihän lääkäritkään tälle taudille mitään tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäten,...työpaikkani kustantaa meille kasvomaskit työpaikalla ollessamme. Vapaa-aikana pitää itse hankkia. Jos siis hyviä haluaa niin ne on kalliita. Lainaa on sen verran ettei ole varaa enää mihinkään kasvomaskeihin vapaa-ajalle. Parempi odottaa jos tää menee ohi, jos ei niin eihän lääkäritkään tälle taudille mitään tee.
hallitsetko itseäsi mitenkään vai oletko vallan ajopuu.
- Anonyymi
Teet stten töitä 24/7 ? Onnea urallesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772