Useissa keskusteluketjuissa täällä vain syytellään. Jos esim. ihmettelee ryhmän menoa, saa siitä kuulla että itse on vajavainen. Miten täällä voi olla tämmöistä.
Syyttelyt täällä
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö lääkärisi suostu enää sinua kuuuntelemaan?
- Anonyymi
Se johtuu siitä, että tänne kuten melkein mihin tahansa keskusteluryhmään ohjautuvat varsinkin mielenterveydeltään epävakaat ja kiusaamishaluiset. Tällaiset nimettömät foorumit vetävät heitä puoleensa kuin ulostekasa kärpäsiä. Valitettavasti asiat menevät koko ajan huonompaan suuntaan tässä. Parannusta ei ole näköpiirissä. Oikeat keskustelufoorumit ovat ihan jossain muualla, jos niitä ylipäänsä enää onkaan.
- Anonyymi
Kyllä tilanteeseen keinot löytysi jos haluttaisiin.
Kesustelualueille moderaattorit täysillä oikeuksilla, ja rekisteröitymispakko jos haluaa osallistua keskusteluun.
- Anonyymi
Kyllä sellainen vajavainen onkin joka alkaa höpötellä muuta juttua kuin ryhmän aihepiiriin kuuluvaa.
- Anonyymi
Aika ikävä ja syyttävä asenne sinulla.
- Anonyymi
Hyvä että osui ja upposi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311676Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321421
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321234Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541154- 251120
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51914