Olen jo pitkään haaveillut ryhmäseksistä.. Nyt halu toteuttaa tämä on älytön..
Päijät-Häme ja max 45v vastaukset-
Vain miehet kiinnostaa, naista voin suudella, kosketella mutta en nuolla.
Todella avoimin mielin liikenteessä silti.
Ideoita? Mistä ja miten liikkeelle.
Olen urheilullinen-terve-hyvännäköinen ja tumma.
N30 pantavaksi
11
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro itsestäsi suoraan osoitteeseen keikkamiehesi@gmail.com niin voidaan alkaa suunnittelemaan yhdessä
- Anonyymi
Täälläkin yks kiinnostunut, komea ja urheilullinen:)
- Anonyymi
Sinnikäs ainakin olet, pisteet siitä.
- Anonyymi
Moi nainen. Tuletko pantavaksi kahdelle 50-kymppiselle, hyväkuntoisille herrasmiehille.
- Anonyymi
En todellakaan tule
- Anonyymi
50 v hyvä kuntoista herrasmiestä ei olekaan vässyköitä kaikki
- Anonyymi
Haluatko kimppaa isoilla kaluilla olisi tarjolla iät 38v ja 40v veljekset.
- Anonyymi
Ei helvetissäkään
- Anonyymi
kylläpä teitä panettaa, mä häpeän teidän puolesta.
- Anonyymi
Laita viestiä lomalla@meiliboxi.fi
Jos 24 vuotias mies kiinostaa ole yhteydessä sposti makeloard@gmail.com
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057