Olen jo pitkään haaveillut ryhmäseksistä.. Nyt halu toteuttaa tämä on älytön..
Päijät-Häme ja max 45v vastaukset-
Vain miehet kiinnostaa, naista voin suudella, kosketella mutta en nuolla.
Todella avoimin mielin liikenteessä silti.
Ideoita? Mistä ja miten liikkeelle.
Olen urheilullinen-terve-hyvännäköinen ja tumma.
N30 pantavaksi
11
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro itsestäsi suoraan osoitteeseen [email protected] niin voidaan alkaa suunnittelemaan yhdessä
- Anonyymi
Täälläkin yks kiinnostunut, komea ja urheilullinen:)
- Anonyymi
Sinnikäs ainakin olet, pisteet siitä.
- Anonyymi
Moi nainen. Tuletko pantavaksi kahdelle 50-kymppiselle, hyväkuntoisille herrasmiehille.
- Anonyymi
En todellakaan tule
- Anonyymi
50 v hyvä kuntoista herrasmiestä ei olekaan vässyköitä kaikki
- Anonyymi
Haluatko kimppaa isoilla kaluilla olisi tarjolla iät 38v ja 40v veljekset.
- Anonyymi
Ei helvetissäkään
- Anonyymi
kylläpä teitä panettaa, mä häpeän teidän puolesta.
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected]
Jos 24 vuotias mies kiinostaa ole yhteydessä sposti [email protected]
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349198"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273666Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432214Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1042051Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on171870Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121475Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241298- 711187
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168886- 67825