Hei, minulla on ollut nyt 2 vuotta vatsaoireita. Eli vatsa on löysällä ja käyn p*skalla 3-5 kertaa päivässä, vatsakipua, pahoinvointia ja myös jalkoja pistelee/kylmää. Nyt alkaa pahentumaan ja ulosteessa näkyy myös ilmeisesti sulamatonta ruokaa eli vaaleita tai hiukan vaaleanpunaisen värisiä pikkurillin kynnen kokoisia ja joskus isompia paloja, myös minulla on kovaa nälkää (varmaan koska ruoka tulee nopeesti ulos). Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta myös ja siksi sitä keliakiaa on lähdetty tutkimaan, mutta tutkimuksissa kestää pitkään ja olen todella huolissani että mikä mun vatsassa on vikana... Olisin kiitollinen jos vastasitte asiallisesti.
Onko minulla keliakia?
Anonyymi
5
778
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Ap voisi itse kokeilla jättää gluteenin pois, siitähän se keliakia johtuu.
Jos syynä on gluteeni niin aika pian kokeilu sen selvittää.- Anonyymi
Kiitos Vastauksesta
- Anonyymi
Koska sinulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin täällä on vaikea sanoa, että onko vai eikö.. Lääkärin pitäisi tuloksien myötä antaa sinulle ohje ruokailuusi liittyen. Kun on pohjalla jokin muu sairaus niin nopeat muutokset ruokailuun saattaavat aiheuttaa haittaa. Vatsa ja elimistö vaatii kumminkin rauhallista totuttelua uuteen elämään ja ravintoon.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mukavaa syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2364044Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1042163Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812137Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva512133Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1162056Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b721771Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit1251632Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem3821230Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421144- 791016