Hei, minulla on ollut nyt 2 vuotta vatsaoireita. Eli vatsa on löysällä ja käyn p*skalla 3-5 kertaa päivässä, vatsakipua, pahoinvointia ja myös jalkoja pistelee/kylmää. Nyt alkaa pahentumaan ja ulosteessa näkyy myös ilmeisesti sulamatonta ruokaa eli vaaleita tai hiukan vaaleanpunaisen värisiä pikkurillin kynnen kokoisia ja joskus isompia paloja, myös minulla on kovaa nälkää (varmaan koska ruoka tulee nopeesti ulos). Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta myös ja siksi sitä keliakiaa on lähdetty tutkimaan, mutta tutkimuksissa kestää pitkään ja olen todella huolissani että mikä mun vatsassa on vikana... Olisin kiitollinen jos vastasitte asiallisesti.
Onko minulla keliakia?
Anonyymi
5
721
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Ap voisi itse kokeilla jättää gluteenin pois, siitähän se keliakia johtuu.
Jos syynä on gluteeni niin aika pian kokeilu sen selvittää.- Anonyymi
Kiitos Vastauksesta
- Anonyymi
Koska sinulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin täällä on vaikea sanoa, että onko vai eikö.. Lääkärin pitäisi tuloksien myötä antaa sinulle ohje ruokailuusi liittyen. Kun on pohjalla jokin muu sairaus niin nopeat muutokset ruokailuun saattaavat aiheuttaa haittaa. Vatsa ja elimistö vaatii kumminkin rauhallista totuttelua uuteen elämään ja ravintoon.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mukavaa syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741