Onko minulla keliakia?

Anonyymi

Hei, minulla on ollut nyt 2 vuotta vatsaoireita. Eli vatsa on löysällä ja käyn p*skalla 3-5 kertaa päivässä, vatsakipua, pahoinvointia ja myös jalkoja pistelee/kylmää. Nyt alkaa pahentumaan ja ulosteessa näkyy myös ilmeisesti sulamatonta ruokaa eli vaaleita tai hiukan vaaleanpunaisen värisiä pikkurillin kynnen kokoisia ja joskus isompia paloja, myös minulla on kovaa nälkää (varmaan koska ruoka tulee nopeesti ulos). Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta myös ja siksi sitä keliakiaa on lähdetty tutkimaan, mutta tutkimuksissa kestää pitkään ja olen todella huolissani että mikä mun vatsassa on vikana... Olisin kiitollinen jos vastasitte asiallisesti.

5

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Ap voisi itse kokeilla jättää gluteenin pois, siitähän se keliakia johtuu.
      Jos syynä on gluteeni niin aika pian kokeilu sen selvittää.

• Anonyymi

Kiitos Vastauksesta

• Anonyymi

Koska sinulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin täällä on vaikea sanoa, että onko vai eikö.. Lääkärin pitäisi tuloksien myötä antaa sinulle ohje ruokailuusi liittyen. Kun on pohjalla jokin muu sairaus niin nopeat muutokset ruokailuun saattaavat aiheuttaa haittaa. Vatsa ja elimistö vaatii kumminkin rauhallista totuttelua uuteen elämään ja ravintoon.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta mukavaa syksyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      414
      4986
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      515
      3218
    3. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      16
      2855
    4. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      130
      2664
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      247
      2628
    6. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      196
      2609
    7. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      27
      2054
    8. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      87
      1735
    9. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      645
      1669
    10. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      17
      1499
    Aihe