Hei, minulla on ollut nyt 2 vuotta vatsaoireita. Eli vatsa on löysällä ja käyn p*skalla 3-5 kertaa päivässä, vatsakipua, pahoinvointia ja myös jalkoja pistelee/kylmää. Nyt alkaa pahentumaan ja ulosteessa näkyy myös ilmeisesti sulamatonta ruokaa eli vaaleita tai hiukan vaaleanpunaisen värisiä pikkurillin kynnen kokoisia ja joskus isompia paloja, myös minulla on kovaa nälkää (varmaan koska ruoka tulee nopeesti ulos). Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta myös ja siksi sitä keliakiaa on lähdetty tutkimaan, mutta tutkimuksissa kestää pitkään ja olen todella huolissani että mikä mun vatsassa on vikana... Olisin kiitollinen jos vastasitte asiallisesti.
Onko minulla keliakia?
Anonyymi
5
780
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Ap voisi itse kokeilla jättää gluteenin pois, siitähän se keliakia johtuu.
Jos syynä on gluteeni niin aika pian kokeilu sen selvittää.- Anonyymi
Kiitos Vastauksesta
- Anonyymi
Koska sinulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin täällä on vaikea sanoa, että onko vai eikö.. Lääkärin pitäisi tuloksien myötä antaa sinulle ohje ruokailuusi liittyen. Kun on pohjalla jokin muu sairaus niin nopeat muutokset ruokailuun saattaavat aiheuttaa haittaa. Vatsa ja elimistö vaatii kumminkin rauhallista totuttelua uuteen elämään ja ravintoon.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mukavaa syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4144986Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5153218"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk162855Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302664Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2472628Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1962609SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit272054"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –871735Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6451669Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki171499