Hei, minulla on ollut nyt 2 vuotta vatsaoireita. Eli vatsa on löysällä ja käyn p*skalla 3-5 kertaa päivässä, vatsakipua, pahoinvointia ja myös jalkoja pistelee/kylmää. Nyt alkaa pahentumaan ja ulosteessa näkyy myös ilmeisesti sulamatonta ruokaa eli vaaleita tai hiukan vaaleanpunaisen värisiä pikkurillin kynnen kokoisia ja joskus isompia paloja, myös minulla on kovaa nälkää (varmaan koska ruoka tulee nopeesti ulos). Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta myös ja siksi sitä keliakiaa on lähdetty tutkimaan, mutta tutkimuksissa kestää pitkään ja olen todella huolissani että mikä mun vatsassa on vikana... Olisin kiitollinen jos vastasitte asiallisesti.
Onko minulla keliakia?
Anonyymi
5
754
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Ap voisi itse kokeilla jättää gluteenin pois, siitähän se keliakia johtuu.
Jos syynä on gluteeni niin aika pian kokeilu sen selvittää.- Anonyymi
Kiitos Vastauksesta
- Anonyymi
Koska sinulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin täällä on vaikea sanoa, että onko vai eikö.. Lääkärin pitäisi tuloksien myötä antaa sinulle ohje ruokailuusi liittyen. Kun on pohjalla jokin muu sairaus niin nopeat muutokset ruokailuun saattaavat aiheuttaa haittaa. Vatsa ja elimistö vaatii kumminkin rauhallista totuttelua uuteen elämään ja ravintoon.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mukavaa syksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522514388Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään893348Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242516Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871409Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään261300- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798