Harmi ettei raskaan sarjan mestari Jukka Saarinen osallistunut.Olisi voittanut mestaruuden helposti taas vaihteeksi.Erittäin kova jannu ottaan matsia!
Vastaukset 3
- Minä vaan
Mestaruus meni Ilkalle, joka on tosiaan hävinnyt Jukalle SM-finaalissa aiemmin mutta Ilkka ja Jukka ovat kerran otelleet tasankin eli ei se voitto niin itsestäänselvä olisi ollut. Ilkkakin oli aika vakuuttavassa kunnossa.
- Mellari
Ei se Ilkka nyt niin vakuuttavassa kunnossa ollut.Vuodessa tullut 10 kiloa painoa lisää-eikä suinkaan lihasta.Finaalissa Ilkka hävisi ekan erän,mutta "tuuri lyönti" ;) lopetti ottelun toisen erän alussa.
- Minä vaan
Mellari kirjoitti:
Ei se Ilkka nyt niin vakuuttavassa kunnossa ollut.Vuodessa tullut 10 kiloa painoa lisää-eikä suinkaan lihasta.Finaalissa Ilkka hävisi ekan erän,mutta "tuuri lyönti" ;) lopetti ottelun toisen erän alussa.
Kyllähän Ilkalle on paino tullut lisää mutta on hän kehittynytkin. Potkut lähtivät aivan eri tavalla kuin vuosi sitten. Ensimmäisessä ottelussa Ilkka potki todella paljon ja kovaa.
Ainahan tuuria tarvitaan, kun kovaa lyödään mutta Ilkka kyllä selvästi haki paikkaa kovalle lyönnille. No tuuria tai ei mutta mestaruus meni Ilkalle. Toivottavasti hän jaksaa treenata ja on mukana ensi vuonnakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459