"Tavalliset vs. ei-tavalliset"

Anonyymi

Olen kyllästynyt tavisten jeesusteluun tällä palstalla.

Mitä h.vettiä oikein kuvittelette olevanne?

Eikö älypisteet riitä edes sen käsittämiseen, että on LUONNOLLISTA että ihmisillä on erilaisia ominaisuuksia. Jos tavisten massaominaisuudet olisivat ainoa ihmisyyden hyve ja sen suurin saavutus, niin evoluutio olisi jo miljoonia vuosia sitten pyyhkinyt pois kaikki muut ominaisuudet.

Tosiasiassa tavikset eivät ole keksineet ikäpäivänä yhtään mitään mikä kehittäisi ihmiskunta: arjen toimivuutta, kulttuuria, lääketiedettä..just name it=mitään keksintöä ei ole tavis täällä tehnyt vaan ainoastaan ne, jotka ovat kyvyiltään ei-taviksia. Ilman poikkeuksellista lahjakkuutta söisitte vieläkin lihanne raakana😂👍Kaikki mukavuudet joilla korotatte omaa arvoanne ihmisinä, pankkitoiminta joilla rahoitatte asuntolainanne, työpaikat joissa käytte, viihde ja kulttuuri, sosiaalitoimi, jne, kaikki ovat joidenkin muiden kuin tavisten luomia keksintöjä.

Platonisen demokratian hartaana kannattajana en sano kenenkään olevan PAREMPI. Luonnon järjestelmässä kaikilla on oma paikkansa. Eikä se ole kiinni siitä mitä ihminen päättää, vaan pelkästään totuudesta.

Sitä paitsi suurilla massoilla sitä vasta tänä päivänä onkin sitä "peiliin katsomista", kun ovat liikakansoittamalla ja liikasyömisellään aiheuttaneet ekokatastrofin. Työ ja lapset elämän sisältönä nimittäin voidaan nähdä toiseltakin kantilta. Olette järjestelmän sokeaksi hemmottelemia pikkulapsia.

Nyt kun tässä visionäärinä torun itseäni yksinkertaisempia, niin julkkiksille voisin välittää viestin: kuvitteletteko todella olevanne tyylikkäitä, kun luonnon kustannuksella lentelette milloin mihinkin säälittäviin turistirysiin shoppailemaan ja ottamaan perskuvianne? Kaukana siitä. Tai huumesekoilut? Siihen on syynsä miksi nistejä kutsutaan "huumepelleiksi". Vetäkää itsenne aineilla vaikka hautaan (IDC!!!), mutta olette vastuussa siitä millaisen julkisuuskuvan annatte itsestänne ja jota nuoriso ja tyhmemmät (siis vielä tyhmemmät) ihannoivat ja jäljittelevät.

Pystyttekö luomaan absraktion tämän tekstin pohjalta omaan käsityskykyynne?

Yt.Jääkuningatar Helvetistä

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrankin kommentti, joka piti oikein kaksi kertaa lukea, mutta täyttä asiaa !
      Kiitos järkevästä tekstistä !

      • Anonyymi

        ???


      • Anonyymi

        Luit sitten oman aloituksesi oikein kahteen kertaan 🤣.


    • Anonyymi

      Asiaa joka sana!!!

    • Anonyymi

      Neuvo ap: lle: Mene sitten pois näiltä palstoilta. Ei sinua kukaan jää kaipaamaan. Sinun olisi syytä käydä myös psykiatrin juttusilla. Tuollainen hallitsematon viha ihmisiä vastaan on vaarallista myös ympäristölle.

      • Anonyymi

        Ap ei saa omassa elämässään näkyvyyttä mutta täällä meidän tavisten keskuudessa voi olla "kuningatar".


      • Anonyymi

        Neuvo itsees, jos siihenkään pystyt. Tuo kirjoituksesi on naurettavin, mitä on koskaan noista jo aikaisemmista noloista ulostuloistasi vastaan tullut. Tuon lukeminenkin on sen verran vaativaa, että anna olla, ei kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei saa omassa elämässään näkyvyyttä mutta täällä meidän tavisten keskuudessa voi olla "kuningatar".

        Ei tyrmätä älykästä ja asiallista aloitusta. Jokaisen tulee miettiä, mikä teko on oikein mikä ei mediassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tyrmätä älykästä ja asiallista aloitusta. Jokaisen tulee miettiä, mikä teko on oikein mikä ei mediassa.

        No siinäpä sitten mietit.


      • Anonyymi

        Juuri niin. Millä valtuuksilla asetat itsesi kaikkien muiden yläpuolelle? Juuri nuo ihannoimasi yhteiskunnan tukipylväät, oppineet ja vaivaisjulkkiksethan tänne aihetta anatavat. Oletko ajatellut, että kun meitä taviksia on näin paljon, niin hyviksillä ei ole mahdollisuutta menestyä? Miten muuten meni niinkuin omasta mielestä historian saatossa ylimysten, muiden ylimielisten ja ökyrikkaiden valtakunnissa - miksiköhän?


      • Anonyymi

        Niin tuohan onkin juuri se tapa jolla tavis kääntää syyttävän sormen pois itsestään.

        "En se minä ollut, se oli joku vihaa uhkuva MT-POTILAS!!"

        Kuvastaa juuri kyseisten kurahaarojen moraalia, että syyt omasta lian heitosta syydetään sairaiden ihmisten niskoille.

        Ja kuvitteletko, että olen täälä palstalla, koska haluan viettää aikaa esim sinunkaltaisesi aivottoman, moraalittoman nobodyn kanssa? Jotta tuntisin olevani osa porukkaa😂😂😂

        Olen täällä palstalla, koska haluan tietää, mitä suomalaiset anonyyminä ajattelevat ja voit uskoa, että tulen hyötymään siitä katkossa tavoin joita et edes pysty käsittämään.

        Sinä hyödyt siitä mitä minä ajattelen vain, jos minä päätän niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Millä valtuuksilla asetat itsesi kaikkien muiden yläpuolelle? Juuri nuo ihannoimasi yhteiskunnan tukipylväät, oppineet ja vaivaisjulkkiksethan tänne aihetta anatavat. Oletko ajatellut, että kun meitä taviksia on näin paljon, niin hyviksillä ei ole mahdollisuutta menestyä? Miten muuten meni niinkuin omasta mielestä historian saatossa ylimysten, muiden ylimielisten ja ökyrikkaiden valtakunnissa - miksiköhän?

        Tietynlainen menestys kuuluu vain ja ainoastaan aidosti lahjakkaille poikkeusyksilöille, joista heistäkin vain murto-osa pysyy kasassa siihen saakka, kunnes ovat valmiita. Poikkeuksetta he uhraavat KOKO ELÄMÄNSÄ persoonansa luomille edellytyksille tehdä jotain poikkeuksellisen merkittävää. Menestyksen hinta on suuri, riskit jopa kuolettavia. Monet menestyneet huippuyksilötkin päätyvät lopulta itsemurhaan, koska menestyksen taakka on uskomaton paine ja huipulla on todellakin yksinäistä. Tämä on osa evoluutiota. "Hyvät tyypit" saavat nauttia heidän keksinnöistään, esim selviämällä hengissä synnytyksestä.

        Minä olen menestyneempi, kuin itse olisin koskaan voinut kuvitellakkaan. Alalla josta haaveilin jo lapsena ja joka on yksi vaikeimmista aloista ihmisten maailmassa. Olen saavuttanut enemmän kuin ikinä toivoin ja tiedän pystyväni saavuttanaan vielä lisääkin.

        Vilpittömästi myös toivon, että tulee päivä, jolloin muutkin kuin minä itse, voivat nauttia suunnattoman työni eksoottisista hedelmistä. Mutta tämä menee ohi varsinaisen aiheen, halusin vain tuoda esille yleisen hyväntahtoisuuteni.

        Ehkäpä se tämän palstan pahin tavisegoisti, on hänkin menestynyt omana itsenään, kun on kerran niin hyvä ihminen, elämää suurempi työjuhta ja kymmenien täydellisesti kasvatettujen lasten äiti (ei niiden jotka sytyttävät nukkuvia alkoholisteja palamaan huviksensa).

        On varmasti menestynyt, koska pääsee vihallaan syöksymään läpi taivaan kannen sfääreihin, ILMAN KOKAIINIA.

        Minusta kuulette vielä varmasti, muissa yhteyksissä, mutta kuuletteko hänestä muualla kun täälä palstalla😉?

        Suhteellisuutta. Todellista suhteellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietynlainen menestys kuuluu vain ja ainoastaan aidosti lahjakkaille poikkeusyksilöille, joista heistäkin vain murto-osa pysyy kasassa siihen saakka, kunnes ovat valmiita. Poikkeuksetta he uhraavat KOKO ELÄMÄNSÄ persoonansa luomille edellytyksille tehdä jotain poikkeuksellisen merkittävää. Menestyksen hinta on suuri, riskit jopa kuolettavia. Monet menestyneet huippuyksilötkin päätyvät lopulta itsemurhaan, koska menestyksen taakka on uskomaton paine ja huipulla on todellakin yksinäistä. Tämä on osa evoluutiota. "Hyvät tyypit" saavat nauttia heidän keksinnöistään, esim selviämällä hengissä synnytyksestä.

        Minä olen menestyneempi, kuin itse olisin koskaan voinut kuvitellakkaan. Alalla josta haaveilin jo lapsena ja joka on yksi vaikeimmista aloista ihmisten maailmassa. Olen saavuttanut enemmän kuin ikinä toivoin ja tiedän pystyväni saavuttanaan vielä lisääkin.

        Vilpittömästi myös toivon, että tulee päivä, jolloin muutkin kuin minä itse, voivat nauttia suunnattoman työni eksoottisista hedelmistä. Mutta tämä menee ohi varsinaisen aiheen, halusin vain tuoda esille yleisen hyväntahtoisuuteni.

        Ehkäpä se tämän palstan pahin tavisegoisti, on hänkin menestynyt omana itsenään, kun on kerran niin hyvä ihminen, elämää suurempi työjuhta ja kymmenien täydellisesti kasvatettujen lasten äiti (ei niiden jotka sytyttävät nukkuvia alkoholisteja palamaan huviksensa).

        On varmasti menestynyt, koska pääsee vihallaan syöksymään läpi taivaan kannen sfääreihin, ILMAN KOKAIINIA.

        Minusta kuulette vielä varmasti, muissa yhteyksissä, mutta kuuletteko hänestä muualla kun täälä palstalla😉?

        Suhteellisuutta. Todellista suhteellisuutta.

        Ohoho sieltä ilmestyi itse koka nokka, terve tulemas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoho sieltä ilmestyi itse koka nokka, terve tulemas.

        Etkö siis todellakaan parempaa kommenttia keksi???

        Siis kuinka tyhmä olet???

        Tiedän, että olet täysin kyvytön edes ymmärtämään lukemaasi ja silti pitää päästä nokittamaan edes jollain oletuksella, viis siitä mikä on totuus!! Onko elämässäsi jäljellä enään muuta, kun pahantahtoinen halveksunta muita ihmisiä kohtaan? Viis siitä millaisia he ovat sinun olettamuksiesi ulkopuolella.

        Ihmisen aivot kehittyvät ja muokkaantuvat läpi elämän. Tekojen aiheuttamat psyykkiset tunnetilat, liioittelu, huonot elämäntavat jne edesauttavat kemiallista rappeutumista aiheuttaen mm. dementiaa ja loppuunpalamista. Huom! Myös rakastuminen voi olla ylirasittava psykoositila, jos sille tunteelle antaa liikaa valtaa elämässään eikä pidä huolta että keskittyy välillä muihinkin asioihin kun rakastuneena olemiseen. Suhteet joissa ei köytetä itsehillintää, uhkaavat palaa hetkessä loppuun, jonka jälkeen uhkaa tylsistyminen, masennus, ero..jne

        Ja jos sortuu aineisiin, vihan kuluttavaan paradoksaalisuuteen, henkiseen laiskuuteen jne, ei varmasti koskaan menesty vaan KUOLEE PYSTYYN MUIDEN LAHOPÄIDEN SEURASSA.

        (En todellakaan itse käytä huumeita, en edes alkoholia paria annosta enempää viikossa. Minun psyykeni on huippusuorituksiin hiottu ja viritetty, ei siihen kaadeta mitään ylimääräisiä kemikaaleja sotkemaan sitä minkä luonto on tehnyt omaksi kunniakseen ja minä valintojeni kautta saanut toimimaan. Lisäksi pelkkä ajatus siitä, että turmelisin luonnollisen, herkän tunne- ja seksuaalielämäni AINEILLA on suoranainen kauhistus.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis todellakaan parempaa kommenttia keksi???

        Siis kuinka tyhmä olet???

        Tiedän, että olet täysin kyvytön edes ymmärtämään lukemaasi ja silti pitää päästä nokittamaan edes jollain oletuksella, viis siitä mikä on totuus!! Onko elämässäsi jäljellä enään muuta, kun pahantahtoinen halveksunta muita ihmisiä kohtaan? Viis siitä millaisia he ovat sinun olettamuksiesi ulkopuolella.

        Ihmisen aivot kehittyvät ja muokkaantuvat läpi elämän. Tekojen aiheuttamat psyykkiset tunnetilat, liioittelu, huonot elämäntavat jne edesauttavat kemiallista rappeutumista aiheuttaen mm. dementiaa ja loppuunpalamista. Huom! Myös rakastuminen voi olla ylirasittava psykoositila, jos sille tunteelle antaa liikaa valtaa elämässään eikä pidä huolta että keskittyy välillä muihinkin asioihin kun rakastuneena olemiseen. Suhteet joissa ei köytetä itsehillintää, uhkaavat palaa hetkessä loppuun, jonka jälkeen uhkaa tylsistyminen, masennus, ero..jne

        Ja jos sortuu aineisiin, vihan kuluttavaan paradoksaalisuuteen, henkiseen laiskuuteen jne, ei varmasti koskaan menesty vaan KUOLEE PYSTYYN MUIDEN LAHOPÄIDEN SEURASSA.

        (En todellakaan itse käytä huumeita, en edes alkoholia paria annosta enempää viikossa. Minun psyykeni on huippusuorituksiin hiottu ja viritetty, ei siihen kaadeta mitään ylimääräisiä kemikaaleja sotkemaan sitä minkä luonto on tehnyt omaksi kunniakseen ja minä valintojeni kautta saanut toimimaan. Lisäksi pelkkä ajatus siitä, että turmelisin luonnollisen, herkän tunne- ja seksuaalielämäni AINEILLA on suoranainen kauhistus.)

        Hyvä kun osaat analysoida ja terapoida itsesi. Toivottavasti helpotti.


    • Anonyymi

      Tuo oli kyllä hyvä kirjoitus. Harvoin on mitään noin järkevää tänne kukaan kirjoittanut.

      • Anonyymi

        Totta puhui, ei täällä todella älykkyys loista keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhui, ei täällä todella älykkyys loista keskusteluissa.

        Järkevä ja asiallinen aloitus kiitos, tälläistä lukee oikein mielellään. Jos ihminen haluaa olla oma persoona, täällä haukutaan lyttyyn ettei muka mitään tee oikein eikä ymmärrä myös mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhui, ei täällä todella älykkyys loista keskusteluissa.

        Eikös täällä nimenomaan "tavikset" kirjoittele, vai luuletko, että tällaiselle palstalle kirjoittaisivat kerma** , poliittiset päättäjät, ökyrikkaat, julkkikset, professorit, lääkärit, toimittajat - ja mitä niillä sitten olisi annettavaa? Jos kirurgia tai psykologia kaipaat palstalle, mene ihmeessä varaamaan aika, että saat keskustella. Jo palstan nimi kertoo älykkäämmel, mistä on kyse.


      • Anonyymi

        Eipä täällä maailmassa ja maassa ole muita kuin taviksia joka muuta luulee niin jossain on vikaa.tai sitten vaan kuvittelee jotain muuta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevä ja asiallinen aloitus kiitos, tälläistä lukee oikein mielellään. Jos ihminen haluaa olla oma persoona, täällä haukutaan lyttyyn ettei muka mitään tee oikein eikä ymmärrä myös mitään.

        Niin juuri.

        Ihan kaikilla on oikeus omaan persoonallisuuteensa, ei pelkästään homoseksuaaleilla ja maahanmuuttajilla. Tämän luonnonmukaisuuteen perustuvan hyväksynnän kehitys on vielä vähän keskeneräistä.

        "Tavallisuus" onkin yksi pahimmista paradoksaalisista häiriöistä ihmiskunnan rakenteissa. Meillä kaikilla on yksilöllinen persoonallisuutemme, joka useimmiten on kuitenkin lanattu piiloon sakinhivutuksella, koska "niin kuuluu tehdä" ja "niin pitää käyttäytyä" ja "se on ainoa hyväksyttävä tapa olla osa yhteisöä". Vuosituhansia. Tästä ovat joutuneet kärsimään kaikki, ns. tavalliset, yliälykkäöt, noidat, hysteerikot..

        Kaikki eivät ehkä ole niitä värikkäimpiä geeneiltään, mutta hekin voivat olla ns. vapaampia ajattelemaan, että mahdollisuuksia on useampia, kuin vain yksi ainoa oikea.

        Siihen liikkeeseen perustuu nimittäin evoluutio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhui, ei täällä todella älykkyys loista keskusteluissa.

        Negatiivisuus, ei viksuus. On vakta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivisuus, ei viksuus. On vakta

        Eiku eikö se oo nekatiivisuus 🤔


    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus. Tosin en ymmärrä miksi tavisten turhien julkkisten kritisointi on väärin.
      Tavikset kun tietää olevansa taviksia eikä erityislahjakkaita tai erityisen kunnianhimoisia.
      Tosin kun nämä julkimonaiset jotka luulevat olevansa hyvinkin erityislaatuisia ja siksi ansaitsevansa erityiskohtelua ja saavansa tehdä mitä tahansa muiden kustannuksella. Jopa tavisten maksamilla veroilla.
      Eli haukut väärää puuta.

    • Anonyymi

      Näitä provoja on hauska kirjoittaa, kun muutamat ottavat ne niin tosissaan.
      Kiitos näistäkin osannotoista, ei tarvittu kuin pari omaa. :D

    • Anonyymi

      Murrosiässä monilla lapsilla on kausi jolloin nämä lapsukaiset tuntevat itsensä ylivertaisiksi neroiksi. Aloittaja käy läpi tätä vaihetta. Voin lohduttaa aloittajaa että "kyllä se siitä".

      • Anonyymi

        Jokaisella on elämässään oma arvomaailma ja katsomus.Huumeita en ole hyväksynyt koskaan, enkä myöskään et luontoa tuhotaan tulevalta sukupolvelta sumeilematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on elämässään oma arvomaailma ja katsomus.Huumeita en ole hyväksynyt koskaan, enkä myöskään et luontoa tuhotaan tulevalta sukupolvelta sumeilematta.

        Yleensä tyhmyys tiivistyy isoissa porukoissa, ei uskaleta olla eri mieltä mistään asiasta. Vaan sanotaan, olen aivan samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tyhmyys tiivistyy isoissa porukoissa, ei uskaleta olla eri mieltä mistään asiasta. Vaan sanotaan, olen aivan samaa mieltä kanssasi.

        Autuaita ovat puupäät sillä
        he pysyvät pinnalla. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tyhmyys tiivistyy isoissa porukoissa, ei uskaleta olla eri mieltä mistään asiasta. Vaan sanotaan, olen aivan samaa mieltä kanssasi.

        Aloittaja kai luulee olevansa ihan Jumalaan verrattavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kai luulee olevansa ihan Jumalaan verrattavissa.

        No tulihan sieltä "kristittyäkin" tasapäistämistä.

        Teidän moraali/rahavaltakausi on päättynyt jo.

        Jeesus muuten oli ajattelija, joka näki enemmän kun "kristityt" osaavat käsittää.

        Jeesus oli tyyppi, joka menestyi uhraamalla koko elämänsä aatteelleen: Elämän palvelemiselle rauhassa ja hyvässä armon tahdossa.

        Amen. Loistakaa rauhassa.


    • Anonyymi

      🤦🤔😂

      • Anonyymi

        Oletko sitä mieltä, että näitten julkisuudesa väkisin roikkuvien tyrkkyjen teot ja elämä, pitäisi vaan hyväksyä, kehua ja kannustaa? Heidän julkisuus perustuu useinmiten kohuihin ja elosteluun. Ei normaali ihminen hyväksy valehtelemista, pettämistä ja toisten hyväksi käyttöä!
        Siksihän nuo mediaan itseään tyrkyttävät, että heidän teot nähdään ja tiedetään. Varmaan kaikille silikonitisseille ja ankkahuulille tulisi paha mieli, joe ei "kateelliset" tavikset kommentoisi heidän "luxuselämää".


    • Anonyymi

      Täällä keskustellaan julkkiksista, kuten martina, maisa, johanna taikka vaikka bb-niko. Täällä ei keskustella tiedemiehistä, joiden äly on muuttanut maailmaa. Platon, Galilei, Curie taikka Tesla (ei se automerkki). Siihen on syynsä miksi toisten nimet kirjoitetaan isolla ja toisten ei.

      Viisaat ovat tehneet maailmastamme sellaisen, jona sen tänään näemme. Julkkikset eivät ole maailmaa kehittäneet. He ovat meidän tavisten naurun alla, kuten narrit olivat hoveissa. Julkkikset suostuvat rahasta pilkan kohteiksi ja nykyajan hovina olemme me tavikset.

      Aloitus oli typerä. Siinä rinnastettiin äly, yhteiskunnan rakenteiden muokkaaminen ja suoranainen halveksittava hoopoilu. Martinan tai Saran instapyllistely ei tee maailmastamme parempaa kuin siltä osin, että he tekevät itsestään saastaa!

      • Anonyymi

        Aloitus oli kylmäävä. Tämä on tavallisten ihmisten palsta. Täällä tavalliset ihmiset keskustelevat. Joskus tulee ylilyöntejä. Usein on todella hauskaa.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kommentti, täysin samaa mieltä !


    • Anonyymi

      Puppulausegeneraattori yhdistettynä oman suuruuden harhoihin.
      Vain eräs tyypillinen loppukaneetti puuttuu.

    • Anonyymi

      Aika moni keksintökin on laitettu esimiehen/kuuluisamman nimiin oikean keksijän sijaan. Tai historiassa aviomiehen nimiin, vaikka vaimo on tehnyt työn ja keksinnön.

    • Anonyymi

      Olihan oksennus. Ei tämän palstan sisältö ole mitään mieltä ylentävää, mutta se ei kai ole tarkoituskaan. Juorut -otsikon alla on aika turha odottaa mitään kovin syväluotaavaa keskustelua, ja toki olen sitä mieltä että täällä on paljon todella ala-arvoista, ihmisyyttä halventavaa viestintää.

      Tämä aloitus nyt vaan ei oikeasti nouse tasoltaan yhtään palstan muun sisällön yläpuolelle. Ihan puhdasta itsensä ylentämistä muita alentamalla, eikä siinä auta vaikka väittää että "... en sano kenenkään olevan PAREMPI"

      Niin.....kukaan (edes sinä) ei ole parempi, mutta toivot huumeriippuvaisille kuolemaa: "Vetäkää itsenne aineilla vaikka hautaan (IDC!!!)". Ei ole toinen toistaan parempi, mutta katsot että on olemassa itseäsi yksinkertaisempia ihmisiä joita torut, olethan visionääri (mitä se sitten tarkoittaakin): "tässä visionäärinä torun itseäni yksinkertaisempia". Ja sitten on sitä tyhmää ja vielä tyhmempää porukkaa, sinun mielestäsi: "...ja jota nuoriso ja tyhmemmät (siis vielä tyhmemmät)".

      Meuhkaaminen noin ristiriitaisilla ja ihmisyyttä alentavilla lauseilla ei todellakaan ole sisällöltään yhtään sen kunniakkaampaa kuin mikään muukaan tällä palstalla. Tunnen paljon ihmisiä jotka eivät ole taviksia, sikäli kuin ymmärrän mitä sillä tarkoitat, enkä voisi kuvitella että yksikään heitä kirjoittaisi tuolla tyylillä.

      Helpota elämääsi, lakkaa pelkäämästä olemasta tavis ja keskity johonkin rakentavampaan kuin tavallisuutesi peittelyyn Platoneilla yms. Niin voit saada jotakin hyödyllistä aikaiseksi ja nousta tavallisuutesi yläpuolelle. Love and peace:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe