Venlafaxinin lopetus ties monettako kertaa.. Lääkärin päätös laittaa mielialatasaaja (absenor)

Anonyymi

Tilalle. Onko ihan normi käytäntö? Mulla todettu viime vuonna epävakaa persoonallisuushäiriö. Ei kaksisuuntaista siis.. Vastustan tällä hetkellä kaikkia mielialalääkkeitä syötyäni niitä 10 vuotta. (snri/ssri plus unilääkkeet)

4

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi siis alat syömään Absenoria? Ei sinun tarvitse syödä mitään lääkkeitä, jos et halua. Sinun keho, sinä määräät. Hoida itseäsi
      - ulkoilemalla ja olemalla luonnossa
      - lopetat kahvin (kofeiinin vuoksi) ja alkoholin juomisen, tupakoimisen
      - lopetat sokerin käytön
      - vähennät sosiaalista mediaa

• Anonyymi

Niinpä, minun elimistöni. Tämä uusi lääkäri ei ole minua nähnytkään, puhelimessa vain noita lääkitysasioita hoitanut. Oon niin kova kimma et kyllä mä kestän Venlavierotuksen ilman tasaajia ja varsinkaan tuohon höpöhöpö "diagnoosiin" kuin epävakaus, en ala uutta lääkettä popsimaan ja taas stressaamaan että mitähän oloja siitä nyt tulee..
        Alkoholi on kyllä ongelma viikonloppuisin. Millä ihmeellä sen saisi aisoihi.. Olen 29-v nainen ja minulla menee illassa sellainen. 15 annosta alkoa. Kerran viikossa siis juon tuon määrän mikä on ihan liikaa.

• Anonyymi

Tuossahan tuli sopivat "lääkkeet" melkein kaikkeen.
        Kun lääketeollisuudella on isot rahat pelissä,niin näitä tauteja keksitään vaikka tyhjästä.
        Milloinkohan kekstitään kolmisuuntainen mielialahäiriö ?
        Vahinko,kun Markku Myllykangas jäi eläkkeelle.Hän kertoi tosiasiat hyvin tästä kieroilusta.

• Anonyymi

Mulle on tuttuakin tutumpaa menneisyydestä tuo että lääkkeitä vaihdetaan jatkuvasti ja lisäillään uusia päällekkäin.

Siis noin oli ennen, ei enää.
      Itse kun olin 29-vuotias olin ihan tokkurassa monista päällekkäin menevistä lääkkeistä.
      Käytin siihen aikaan myös todella runsaasti alkoholia.
      Sinulle nuori nainen sanoisin että ei vielä paha jos pystyt ottamaan alkoa vain kerran viikossa mutta silti olisi parempi jos sitä menisi vähemmän.

Tiedän omalta kohdaltani kuinka herkästi sekin lähtee lipsumaan ajan myötä.
      Ja lääkkeitä ja alkoholia ei kannata missään nimessä sotkea sekaisin, siinäkin käy niin että ajan myötä menee koko elämä sekaisin.

Jos olet avohoidossa niin lääkityksiin ei ole edes pakko suostua, lääkärille voi aivan hyvin sanoa jos niitä ei halua käyttää ja olisi hyvä jos vielä pystyy perustelemaan miksi niitä ei halua käyttää.

Mullakin on ollut yli 20 vuotta tuo epävakaan diagnoosi eikä se ole enää elämää haitannut. Silloin haittasi kun käytin viinaa ja lääkkeitä, tekeehän ne ihmisestä epävakaan ilman diagnoosiakin.

Kun ikää on karttunut niin ainakin itsestäni olen huomannut että paras olotila, etenkin henkisesti on silloin kun en syö lääkkeitä enkä ota alkoholia, eli toisinsanoen selvinpäin oleminen tuntuu parhaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4172
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2938
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1223
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      910
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      40
      888
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      734
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      725
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      667
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe