Kunnallisvaalit ovat ensi keväänä. Onko mahdollista että nykyiset valtuutetut jotka on valittu hoitamaan kunnan ja kuntalaisten asioita liittyen terveyteen,palveluihin, asumiseen ym. ,ja ennen kaikkea turvallisuuteen. Nyt, erityisesti liikenne turvallisuus on huonontunut keskustan teillä. Esitän että kiireesti tehtäisiin lisää hidasteita, välille parkanon risteys-ns. Hällin mäki. Mielestäni ei saa jäädä odottamaan, että joku päivä /yö tapahtuu se pahin mahdollinen liikenneonnettomuus! Oikein Hyvää syys aikaa kaikille!!!
Kylän raitti
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, kiitos kaikille kaahareille, teidän kaasuttelujenne takia taas pian rakennetaan lisää töyssyjä tielle. Jos ajeltais kaikki siivosti, ei hidastemöykkyjä tiellä tarvittaisi. Mutta paljon puuttuu, kun järjen valoa puuttuu.
- Anonyymi
Tosiaan eihän nuille kaahajille voi kukaan yhtään mitään. Ainoastaan hidasteiden lisääminen on ratkaisu keskustaa halkovan tien turvallisuuteen. Herätkää kuntapäättäjät tähän isoon yleistä vaaraa aiheuttavaan tilanteeseen!
- Anonyymi
On taas mielenkiintoinen aika roikkua tämmöisen asian kanssa keskustelun aloittajalla. Ei ne hidasteet hyödytä.. Kyllä sitä raittia paahtaa löytyy muualtakin, joten pitäisikö koko kunnan tiet tukkia hidasteilla vai mitä?
- Anonyymi
Eikö vain ollutkin mielenkiintoinen aika kirjuuttaa tänne. Työvuoro olikin jo takana päin. Suosittelen lämpimästi sinullekin edes kokeilla miltä työnteko tuntuisi. Ja muista ottaa aamu lääkkeet säännöllisesti. Onnea valitsemallasi elämänpolulla.
- Anonyymi
Mä olen täysin samalla kannalla edellisen kanssa!
Kyllä kotona pitää sellainen kasvatus olla että osaa hallita kaasupoljintansa. Ne terävät korkeat hidasteet ovat vain vitutuksen huippu. Hienojen bemarien ja muiden madallettujen autojen pohjat hinkkaavat oikein rapsakasti niihin. Kuntako maksaa sitten korvauksia?
Sitä minäkin, tuskin! Menkää ja tehkää asian eteen jotain älkääkä AINA nupisko nuorison ajotaidoista! Hekin ovat vain ihmisiä.
Hyvää ja turvallista syksyn alkua kaikille!- Anonyymi
Ei kunta ole korvausvelvollinen. Tien ylläpito, talvihoito, paikkaukset, liikenne merkit, ajorata merkinnät, päällysteet, hidasteet ym. On ely - keskuksen hallussa.
- Anonyymi
Hyvä ja asiallinen kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941