Hei, saako tuon sarastian kautta töitä? Ja miten se muuten toimii, palkan maksut yms.?
sarastia rekry kokemuksia?
30
12384
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot lh/ sh, niin on töitä. Palkka aina perjantaisin kos alle 13pv.soppari.
- Anonyymi
Tosi hyvin on toiminut kaikki! Töitä on riittänyt ja plussaa kun saa itse valita itselleen sopivat vuorot. Palkat yms tullut ajallaan.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣jep
- Anonyymi
Hyvin toimii, töitä riittää niin paljon uin jaksaa/haluaa tehdä. Itse voi valita missä yksiköissä, miten pitkään ja milloin työskentelee. Palkat tulee ajallaan ja neuvoja saa tarvittaessa. Hyvä juttu kertakaikkiaan!
- Anonyymi
Vitut ! Huono palkka! Katto 15,14🤣
Vähä vällii jotain puuttuu palakast
Töykee palvelu👎- Anonyymi
Kyllä. Ekat kommentit varmaan firman omilta pomoilta. Ja niitähän riittää. Veronkiertäjät
- Anonyymi
Ps. Lue vauva sivun kommentit ne on totta
- Anonyymi
Ei toimi!
Persnettoa teet alvariinsa.
Eka saatat saada vaikka viikon palkan, mut sit venaat kolmen vkon palkkaa kuukauden. Se on niin pieni ettei sillä elä!
Siin vaihees ne maksavat kk palkkaa ja kehuu retostelee ku vapailtakin saa palkkaa. Ai mistä kohtaa kysyn vaan?! Tehdyille työtunneille ei tule sitä vastaavaa palkkaa!
Työsopparit saat vaan pyydettäessä! Ja muistathan käydä hein keikkainfo ennen kun ees menet hein kautta töihin tai ei palkkapvä koita. Valitan..mutta ei hyvää sanottavaa :(- Anonyymi
Tottakai pitää käydä keikkainfo....älä valita, hyvin toimii.....
- Anonyymi
SIELLÄ EI KANNATA OLLA LISTALLA. SUURI MENETYS PALKASSA. VAAN TUNTILAISENA
- Anonyymi
Ei enää koskaan Temporen kautta. Palkat tulee viikkojen viiveellä, työtodistus on puutteellinen, sekin pitää pyytää erikseen ja senkin saaminen kestää. Omat työtunnit tulee erikseen käydä hyväksymässä, muuten eivät maksa eikä tästäkään tullut tietoa. Tuskin olen ongelmien kanssa,yksin. Jatkossa vaikka Kuntarekry tai palkkaus suoraan työnantajalle.
- Anonyymi
Sama palkka kuin vakkareilla katto 15.46
- Anonyymi
Kiertäkää kaukaa , kysykää vaikka Jumalniemen rampin TE - keskukselta.
Jakaa .......................kokemuksia työ/v. - Anonyymi
heikosti näyttää toimivan.odotukseni oli aika korkealla mutta ei mitään keikkoja tarjolla.
uskomatonta- Anonyymi
Vai ettei keikkoja tarjolla Sarastia rekryssä..ohoh..Nyt on kyllä vika työnhakijassa...Sarastian työtarjotin on aivatupaten täynnä työtarjouksia ympäri Suomen. Sieltä pitää kuuleihan itse valita keikkamihin haluaa, ei sieltä mitään tulla tarjoomaan. Oot käsittänyt nyt aivan väärin tämän Sarastian keikkasysteemin. Itse olen keikkaillut Sarastialla yli vuotta päätyökseni ja voin sanoa että vuositasolla olen ansainnut paljonenemmän kuin josolisin jossakin vakityössä. Ikinä en Sarastiasta pois lähde. Ja ei, en ole Sarastian omistaja enkä muutenkaan kuuluu rekryn henkilökuntaan. Olen ihan tavallinen sairaanhoitaja ja teen keikkaa Sarastiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ettei keikkoja tarjolla Sarastia rekryssä..ohoh..Nyt on kyllä vika työnhakijassa...Sarastian työtarjotin on aivatupaten täynnä työtarjouksia ympäri Suomen. Sieltä pitää kuuleihan itse valita keikkamihin haluaa, ei sieltä mitään tulla tarjoomaan. Oot käsittänyt nyt aivan väärin tämän Sarastian keikkasysteemin. Itse olen keikkaillut Sarastialla yli vuotta päätyökseni ja voin sanoa että vuositasolla olen ansainnut paljonenemmän kuin josolisin jossakin vakityössä. Ikinä en Sarastiasta pois lähde. Ja ei, en ole Sarastian omistaja enkä muutenkaan kuuluu rekryn henkilökuntaan. Olen ihan tavallinen sairaanhoitaja ja teen keikkaa Sarastiassa.
Ympäri Suomea??? Keikkailetko kokosuomen alueella????? Tänään ei kymsotessa ollut yhtään vuoroa tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, keikkailetko ympärisuomea???? Kotkanalueella todella hiljaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympäri Suomea??? Keikkailetko kokosuomen alueella????? Tänään ei kymsotessa ollut yhtään vuoroa tarjolla
Vakkarit tekee pitkääpäivää, saa hyvät maskit. Siksi sarastialla hiljaista.
- Anonyymi
Älä mene..kokemusts on.
- Anonyymi
En menis sipoon paikkoihin, vaihdan alaa tästä kokemuksesta
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Vanhahko muija haukkui pystyyn itäblokin työntekijän toimesta, sain kuulla narsistisen mamman haukuntaa ja lähdin menee, meni laittomasti henkilökohtaisuuksiin siinä, estrogenia hänelle. Olen tähän saakka jotenkin yrittänyt ymmrtää näitä mammoja, mutta noi lesbot johtajana on ihan omaa luokkaansa.
- Anonyymi
Työtapaturma asioissa ainaki pesee kätensä sujuvasti. Koko elokuulle oli sovittuna keikat mutta kaskummaa ku sarastia ei maksakkaa saikkupäiviltä liksaa ja vakuutusyhtiöltäkin tuli just kielteinen viesti. Eli en suosittele kyseistä lafkaa enää kellee ja itekki suksin vittuun
- Anonyymi
Hei kiinnostaa tää asia. Miksi vakuutus ei korvaa, mikä perustelu? Etkö siis saanut mitään korvausta työtapaturmasta!
- Anonyymi
Jos sulla on penaalissa kyniä. Ja liituja millä.piirtää niin varmasti työllistyt
- Anonyymi
Jos on tyrinyt maineensa hoitajana niin ei sitä keikkaa vain ole. Sitä ei voi vaan suoraa hoitajalle sanoa
- Anonyymi
Miten vakan sijaisuudet? Tuleeko pidempiä, kuin 1 päivä?
- Anonyymi
Eskolan pomo ei laita sarastiaan..
- Anonyymi
Juu, Eskolassa saa tehdä paljon ylitöitä, niiden pomo ei laita hakuun sarastiaan🤢🤢🤢🤢
- Anonyymi
Ne täytyy laittaa ensin sarastiaan hakuun ! Sama juttu miehikkälän Kunilassa, omat tekee ylitöillä, eikä keikan keikkaa temporessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822