Kohta mennään Thaimaahan. Tulossa uusi suositus kaikilta osin koskien uutta Visaa. Karanteeni tippuu 14pv-7pv-6h jos ekat toiminnot ja lennot menee ok Thaimaan eri lentokentillä. Milloinkohan meidän Finnairimme herää vai vaatiiko sekin hallituksen ns.siunauksen kun olemme holhousyhteiskunta. Ei muuta kuin Embassyn kautta paratiisiin!!
STV Visa muutoksin
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Fiktiota ja purkki porsaanlihaa... Nimeltään spam... Olen nähnyt uutisen ja kuten sanoin ei pidä paikaansa.
- Anonyymi
Vai että kohta mennään Thaimaahan,luulen että ei mennä niillä ehdoilla jotka määrätty.Tammikuussa voi ehkä tapahtua käänne,silloin tavallisetkin turistit voivat mennä sinne pariksi viikoksi ilman karannteenia
- Anonyymi
Painetta alkaa Thaimaan matkailuyrittäjillä ja turismiviranomaisilla olla jotta saadaan jengiä maahan. Toivomuksena on että ensi vuonna saataisiin 21 miljoonaa turistia.
Matkailu on 20% Thaimaan BKT:Sta, eli 108 miljardia euroa. Rokotteet on myyntilupatestauksissa jo. Sitten ei ole enää karanteeneja ja maa on auki kuten ennenkin. Harmi tietenkin on ettei numerotohelo tule koskaan enää Thaimaahan pääsemään, mutta se on hänen harminsa.- Anonyymi
Voi sinua reppanaa kateus on kauhea sairaus kun se yhdistetään mielenterveysongelmien... Ja viinan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua reppanaa kateus on kauhea sairaus kun se yhdistetään mielenterveysongelmien... Ja viinan kanssa.
Kateus mökkihöperön vanhuksen nettielämästä??
- Anonyymi
Tässä tämän hetken visatilanne. Google-käännettynä, mutta eiköhän tästä selvän saa.
COVID-19 Tilannehallinnon keskus (CCSA) on hyväksynyt kuusi Thaimaahan saapuvien ulkomaalaisten ryhmää:
(1) ulkomaalaiset urheilijat, jotka osallistuvat Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn ' s Cup Touriin 2020 lokakuuta 2020,
(2) Thai Airwaysin lentäjät ja matkustamomiehistö paluulennoilla,
(3) ulkomaalaiset, joilla ei ole maahanmuuttajaviisumia, erityisesti liikemiehiä, joilla ei ole työlupaa (heidän tulee esittää tiliotteet kuudelle edelliselle kuukaudelle),
(4) pitkäaikaiset turistit joilla on erityinen turistiviisumi,
(5) APEC-kortinhaltijoita matalan riskin maista, esimerkiksi Uudesta-Seelannista, Australiasta ja Singaporesta, ja
(6) ei-thaimaalaiset, jotka haluavat olla Thaimaassa 60 päivää (voivat pidentää kuukaudeksi ylimääräistä 30 päivää, esittämällä kuusi kuukautta aiempaa tiliotetta, vastaa vähintään 500,000 bahtia)
Lyhytmatkalaisten ei kannata vielä lähteä, mutta muiden kannattaa otta yhteys suurlähetystöön. 14 päivän karanteeni kutistuu sitä mukaan kun tilanne paranee.
T 2010- Anonyymi
Joo niinhän se on kun 2010 kerran käännättää googlella, mutta seuraava kääntämättä:
Suomen tilanne lyhyesti: Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 10 702 ( 458*)
La 3.10. ilmoitettiin 147 tapausta
Su 4.10 ilmoitettiin 147 tapausta
Ma 5.10 ilmoitettiin 164 tapausta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niinhän se on kun 2010 kerran käännättää googlella, mutta seuraava kääntämättä:
Suomen tilanne lyhyesti: Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 10 702 ( 458*)
La 3.10. ilmoitettiin 147 tapausta
Su 4.10 ilmoitettiin 147 tapausta
Ma 5.10 ilmoitettiin 164 tapaustaThaimaan ei tässä julkaisussaan / ohjeistuksessaan erittele minkään maan koronamääriä erikseen paitsi APEC- kortinhaltijoiden viisumiasiassa.
Nuo ovat siis ne tämänhetkiset kuusi ERI keinoa saada viisumi. Niiden kaikkien ehtoja ei tarvitse tietenkään yhtäaikaa täyttää, pässi.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan ei tässä julkaisussaan / ohjeistuksessaan erittele minkään maan koronamääriä erikseen paitsi APEC- kortinhaltijoiden viisumiasiassa.
Nuo ovat siis ne tämänhetkiset kuusi ERI keinoa saada viisumi. Niiden kaikkien ehtoja ei tarvitse tietenkään yhtäaikaa täyttää, pässi.
T 2010Anteeksi että rohkenin sinun hallinnoimalle keskustelufoorumille, mutta sinun kopioinnit ei aiheuta yhdenkään Pattayan rakkaan matkailua thaimaahan kuluvana vuonna ja siihen ryhmään kuulut sinä myös.
- Anonyymi
Thaimaan holhoushallitus vaatii Thai rakkaita olemaan kalliissa karanteenissa palatessa. Eli samat määräykset kuin maahan saapuvilla farang;eilla.
Harvalla on siihen. J a halua, koska ovat aivopesty hallituksen taholta että "Farang'it ovat likaisia ja tartuttavat Coronaa!"
Suomen Bangkok'in lahetystö taas söi sanansa; lupasivat että vanhoja jo saatuja visumeita saa käyttää ettei mennyt likkojen rahat hukkaan kun turvallisuus sen sallii. Nyt vaativat uudet kutsut ym.
Ihanien Thaimaalaisten rahastusta jatketaan ja ensiavun tuontia kylmään ja pimeään Pohjolan routamaassa kärsiville vaikeutetaan.
Ei ole helppoa päästä iholle... kummassakaan päässä!- Anonyymi
Sulla on numpukka siitä hyvä tilanne, ettei sua kiinnosta enää se naisen putkenpätkä enää niin ei haittaa se vaikka ei sulla naista olekaan. Matkustelemaanhan sinä et pysty enää ikinä. Pelkkä katkera räksyttäjä. Ainahan voit kuvata kuksan Chiang Maissa, jos haluat muuttaa käsityksiä sinusta.
Kirjoitustyylistäsi päätellen lokakuun kelarahaa piisaa vieläkin viinaksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on numpukka siitä hyvä tilanne, ettei sua kiinnosta enää se naisen putkenpätkä enää niin ei haittaa se vaikka ei sulla naista olekaan. Matkustelemaanhan sinä et pysty enää ikinä. Pelkkä katkera räksyttäjä. Ainahan voit kuvata kuksan Chiang Maissa, jos haluat muuttaa käsityksiä sinusta.
Kirjoitustyylistäsi päätellen lokakuun kelarahaa piisaa vieläkin viinaksiin.Hyvä elämäntaparäksyttäjä, en tiedä kenelle vastasit koska aina vastaat samaan putkeen mutta minä kommentoin tietämyksellä, että kun thai on palannut ja palaa thaimaahan, niin hänen ei tarvitse koronakaranteeniaan maksaa.
Sun jauhamiset putkenpätkästä osoittaa että et ole täysillä matkassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä elämäntaparäksyttäjä, en tiedä kenelle vastasit koska aina vastaat samaan putkeen mutta minä kommentoin tietämyksellä, että kun thai on palannut ja palaa thaimaahan, niin hänen ei tarvitse koronakaranteeniaan maksaa.
Sun jauhamiset putkenpätkästä osoittaa että et ole täysillä matkassa.Jatkan vielä että ainainen kelajankutus osittaa edelleen, että ei sulla ihan kaikki ole ok elämässäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä elämäntaparäksyttäjä, en tiedä kenelle vastasit koska aina vastaat samaan putkeen mutta minä kommentoin tietämyksellä, että kun thai on palannut ja palaa thaimaahan, niin hänen ei tarvitse koronakaranteeniaan maksaa.
Sun jauhamiset putkenpätkästä osoittaa että et ole täysillä matkassa.Kukas muu täällä on puhunut jatkuvasti ihokosketuksista ja kukas muu siitä että naiset ei enää putkenpätkineen kiinnosta, kuin numeropeeveli? Taitaa kuitenkin kiinnostaa kun vetää niin katkeraksi kun tuli jätetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas muu täällä on puhunut jatkuvasti ihokosketuksista ja kukas muu siitä että naiset ei enää putkenpätkineen kiinnosta, kuin numeropeeveli? Taitaa kuitenkin kiinnostaa kun vetää niin katkeraksi kun tuli jätetyksi.
Kukas muu täällä jauhaa jauhamistaan kuin papukaija toisten jutuista kun ei ole itsellä muuta kuin interbetkavereita joita myötäilee ja nuolee.
Kakaramaista tarinanvääntelyä kun ei itsellä ole sen vertaa elämänkokemusta että olisi edes jätetyksi tullu kun kun kukaan ei ole edes halunnut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas muu täällä jauhaa jauhamistaan kuin papukaija toisten jutuista kun ei ole itsellä muuta kuin interbetkavereita joita myötäilee ja nuolee.
Kakaramaista tarinanvääntelyä kun ei itsellä ole sen vertaa elämänkokemusta että olisi edes jätetyksi tullu kun kun kukaan ei ole edes halunnut.Elämänkokemus ei kyllä käy ilmi jutuistasi, numeromies. Ikäänkuin olisit asunut luolassa koko ikäsi yksin ja siellä luolassa oot saanut tietokoneen käyttöösi. Elät jossakin kummallisessa valehtelijoiden klubissa jossa koetat valehdella sen päälle ihan älyttömyyksiä kateuksissasi, minkä muut ovat oikeasti eläneet. Ei missään Thaimaassa asumisessa ole mitään kehumista, eikä varsinkaan jos siellä eläisi erakkona, kuten sinä Suomessa elät.
Minä olen tavallinen töissä käyvä suomalainen, joka lomailee milloin missäkin ja minulla on ihan vakituinen suhde ollut jo kauan. Ihmetyttää tuo ainainen tarpeesi valehdella ja koettaa esittää jotakin mitä et varmasti ole. Ainoa mikä on varmaa sinusta on että olet päihdeongelmainen, yksinäinen, mielenterveysongelmainen, huonokuntoinen ja pahasti katkeroitunut patologinen valehtelija ja satusetä. Tai täti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkokemus ei kyllä käy ilmi jutuistasi, numeromies. Ikäänkuin olisit asunut luolassa koko ikäsi yksin ja siellä luolassa oot saanut tietokoneen käyttöösi. Elät jossakin kummallisessa valehtelijoiden klubissa jossa koetat valehdella sen päälle ihan älyttömyyksiä kateuksissasi, minkä muut ovat oikeasti eläneet. Ei missään Thaimaassa asumisessa ole mitään kehumista, eikä varsinkaan jos siellä eläisi erakkona, kuten sinä Suomessa elät.
Minä olen tavallinen töissä käyvä suomalainen, joka lomailee milloin missäkin ja minulla on ihan vakituinen suhde ollut jo kauan. Ihmetyttää tuo ainainen tarpeesi valehdella ja koettaa esittää jotakin mitä et varmasti ole. Ainoa mikä on varmaa sinusta on että olet päihdeongelmainen, yksinäinen, mielenterveysongelmainen, huonokuntoinen ja pahasti katkeroitunut patologinen valehtelija ja satusetä. Tai täti.Lue nyt hyvä mies juttujas ja pysähdy ajattelemaan oletko tavallinen suomalainen.
Idiootti sinä olet, etkä mitään muuta. Anonyymi kirjoitti:
Lue nyt hyvä mies juttujas ja pysähdy ajattelemaan oletko tavallinen suomalainen.
Idiootti sinä olet, etkä mitään muuta.Olen ottanut.. onko selvä? Voin vakuuttaa tämän. Oon 63 vuotias karatemiljonääri suoraan puketin savu saunasta sikari suussa nauran osattomille. Ylä osattomille sukelluksen valvojille. Jahdilla mennään ja miehistön vapaapäivä. Petterit ei pääse. Oon ottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkokemus ei kyllä käy ilmi jutuistasi, numeromies. Ikäänkuin olisit asunut luolassa koko ikäsi yksin ja siellä luolassa oot saanut tietokoneen käyttöösi. Elät jossakin kummallisessa valehtelijoiden klubissa jossa koetat valehdella sen päälle ihan älyttömyyksiä kateuksissasi, minkä muut ovat oikeasti eläneet. Ei missään Thaimaassa asumisessa ole mitään kehumista, eikä varsinkaan jos siellä eläisi erakkona, kuten sinä Suomessa elät.
Minä olen tavallinen töissä käyvä suomalainen, joka lomailee milloin missäkin ja minulla on ihan vakituinen suhde ollut jo kauan. Ihmetyttää tuo ainainen tarpeesi valehdella ja koettaa esittää jotakin mitä et varmasti ole. Ainoa mikä on varmaa sinusta on että olet päihdeongelmainen, yksinäinen, mielenterveysongelmainen, huonokuntoinen ja pahasti katkeroitunut patologinen valehtelija ja satusetä. Tai täti.Nainen se on miksi sotket sen mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tavallinen töissä käyvä suomalainen, joka lomailee milloin missäkin ja minulla on ihan vakituinen suhde ollut jo kauan. Ihmetyttää tuo ainainen tarpeesi valehdella ja koettaa esittää jotakin mitä et varmasti ole. Ainoa mikä on varmaa sinusta on että olet päihdeongelmainen, yksinäinen, mielenterveysongelmainen, huonokuntoinen ja pahasti katkeroitunut patologinen valehtelija ja satusetä. Tai täti.Sinulla ei ole koskaan ollut " normaalia" vakituista suhdetta yhteenkään nais oletettuun. Älä viitsi bamblaa skagaa.
- Anonyymi
Hallituksen perustaman talouspanelin johtaja Pailin Chuchottaworn vaati eilen Thaimaan rajojen avaamista välittömästi, tai seuraa taloudellinen katastrofi.
1,5-1,7 triljoonaa bahtia (suomeksi biljoonaa) menetetty tänä vuonna. Turismi ja vienti on tärkeintä ja molemmat ovat kärsineet, Pailin sanoo.
Paineet kasvaa, turisteja tarvitaan mutta ohjeistuksista on edelleen riitaa. Seuraava askel on 7 päivän karanteeni turisteille, joka on jo inhimillinen.
Mielestäni Thaimaa hoitaa kuitenkin asiaa fiksusti, koska koronan päästäminen maahan sulkisi sen vain pidemmäksi aikaa.
Rokotteita on kohta markkinoilla ja tämä sirkus on ohi. Silloin kutsun Suomen lapseni tänne kahdeksi kuukaudeksi ja se on silkkaa juhlaa sitten! <3
Kuvassa thaimaalaisen 120 kiloisen showpainijan kanssa paikallisella nähtävyydellä taas kerran. 190 senttiset thaikut on harvassa. Tässä yksi 4XYhdE
Phanomrung on kotoamme 20 minuutin ajomatkan päästä ja sijaitsee Thaimaan toisella tulivuorella. Thaimaa on paljon vulkaanisesti aktiivisempi, kuin useimmat ajattelee.
T 2010 - Anonyymi
Suomalaismies tuli Thaimaahan seuraavilla järjestelyillä reilu kuukausi sitten. Hänen kertomus.
"lento maksoi n. 1200 € (Kööpenhamina - Bangkok) Helsinki - Kööpenhamina n. 100 €. Covid testi Fit to Fly todistus n. 300 €. Covid vakuutus n. 400 € ja sitten kolme käyntiä suurlähetystössä n. 100 €. BOI viisumi minulla oli, kun olin vain kuukauden käymässä Suomessa, joten viisumista ei tullut kuluja. Matkajärjestelyihin meni noin 3 viikkoa. Karanteenihotelli 45 tuhatta bahtia"
Elikä lisäkustannukset karanteenihotelli mukaanlukien noin pari tonnia. Tilanne suunnilleen sama nyt ja aikaa järjestelyyn pitää varata ja oleskella vähintään 60 päivää virallisesti, toki maasta saa poistua aiemminkin. Hankalaa ja kallista on edelleen, mutta tilanne elää ja muuttuu nopeasti, kuten tuossa yllä mainittiinkin. Rokote tulee pian.
SS - Anonyymi
7 päivän karanteeni on edelleen liikaa,ei voi millään elpyä oikein kunnolla Thaimaan matkailu ennen kuin sinne voi mennä vanhan ajan tyyliin.Tammikuussa jotain pitäisi tapahtua,muuten matkat siirtyvät vuodella eteenpäin
- Anonyymi
Stv-visaa nyt hehkutetaan, mutta Thaimaan hallitus ei ole vielä ilmoittanut esim, mistä maasta saa matkustaa sinne. Nyt suunnitellut, ja jo kerran siirretyt lennot ovat Kiinasta. Suomea ei ole mainittu, ja yhä kasvavien virustartuntojen jälkeen epäilen, että Suomesta ei tarvitse varailla matkoja Thaimaahan ihan äkkiä.
Ja toisaalta, kaikki turistikohteet ovat täysin kuolleita. Phuketissa n 90% ravintoloista jne on kiinni. Koh Samuilla sama, Pattayalla ja Hua Hinissä ehkä sijainnista johtuen hieman vilkkaampaa, mutta silti aika autioita. - Anonyymi
Tästä päivästä alkaen voi hakea 60 päivän turistiviisumia kuka tahansa suomalainen joka täyttää ehdot ja paperit.
https://helsinki.thaiembassy.org/en/publicservice/tourist-visa-started-9-10-2020?page=5f49f4a199a85e260f4278de&menu=5d80876d15e39c3354007bb1&fbclid=IwAR3cYhAR3oIHJmCZ3aOatyirdU_NidXqLKcEN6o81rXwQbIyEZZ11QRFbCk
Karanteeni lyhenee nyt ensin 10 päivään ja poistuu vuoden loppuun mennessä. Jouluna täysi rähinä päällä Pattayalla ja kaikki sankoin joukoin nyt rahoittamaan työttömiksi jääneitä tyttöparkoja sekä ravinteleita!- Anonyymi
Mitä arvelet junttiravintEli, kuinka sankka joukko palstan rakkaita hakee kyseistä viisumia ja kuinka sankka joukko palstan rakkaita rahoittaa tyttöparkoja, kun ei ole rahoittanut nytkään kun hätä on suurin.
Annas kun arvaan ..... 0
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1073189Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2402007Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611929- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641372- 961265
- 611185
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841174- 591157
- 691025