Tämän otsikon alle kirjoitan ajatuksia niin viettelysten, esileikkien, Orgasmien, hellyyden kuin naisen ja miehen välisestä kemiasta.
Ilman oikeanlaista kemiaa ei ole mahdollista nauttia täysin rinnoin. Siihen tulokseen olen kokemuksellani tullut.
Mun kokemukset ja vahvuus on suutelussa, nuolennassa, nussimisessa. Mielihyvän tuottamisessa kiusoittelevasti ja sopivasti härnäten. Osaan ylläpitää nautinnon huipulla vaikka kuinka kauan. Olen 54 v mies, joten myös elämänkokemuksella on osansa asiassa, mutta eniten mä kyllä annan kunnian sille että käytän liikkumiseen pyörätuolia (sänkyyn en sitä raahaa ellei se ole sänky-seuralaisen fantasia 😊.
Minusta on kiehtovaa opettaa ihmisiä nauttimaan seksistä. Olen harmitellut kun monet sanoo "mä en ainakaan ala sitten opettaa ketään naimaan". Mitä hemmettiä!
Mä opetan mielelläni naista nauttimaan seksistä ja taitoja, jotka nainen haluaa oppia tunteakseen varmuutta siitä, että taitaa tyydyttämiseen tarvittavat perusasiat ja niksit. Muistaen, että jokainen meistä on yksilö. Samat asiat, jotka käy sinulle ei ehkä käy toiselle. Se on hyvä muistaa.
Iälläsi ei ole merkitystä, paitsi että vähimmäisikä on 18. Yläikää ei olekkaan.
Jos asia kiinnostaa tarkemmin laita toki viestiä tulemaan.
Kuten lupasin tämän otsikon alla vastaan kaikkiin kysymyksiin parhaan kykyni mukaan.
Oppilaaksi jos tahdot niin siitä voimme neuvotella toki kun laitat ensin viestiä [email protected]
Mielihyvän Akatemia
2
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384