Mielihyvän Akatemia

Tämän otsikon alle kirjoitan ajatuksia niin viettelysten, esileikkien, Orgasmien, hellyyden kuin naisen ja miehen välisestä kemiasta.

Ilman oikeanlaista kemiaa ei ole mahdollista nauttia täysin rinnoin. Siihen tulokseen olen kokemuksellani tullut.

Mun kokemukset ja vahvuus on suutelussa, nuolennassa, nussimisessa. Mielihyvän tuottamisessa kiusoittelevasti ja sopivasti härnäten. Osaan ylläpitää nautinnon huipulla vaikka kuinka kauan. Olen 54 v mies, joten myös elämänkokemuksella on osansa asiassa, mutta eniten mä kyllä annan kunnian sille että käytän liikkumiseen pyörätuolia (sänkyyn en sitä raahaa ellei se ole sänky-seuralaisen fantasia 😊.

Minusta on kiehtovaa opettaa ihmisiä nauttimaan seksistä. Olen harmitellut kun monet sanoo "mä en ainakaan ala sitten opettaa ketään naimaan". Mitä hemmettiä!

Mä opetan mielelläni naista nauttimaan seksistä ja taitoja, jotka nainen haluaa oppia tunteakseen varmuutta siitä, että taitaa tyydyttämiseen tarvittavat perusasiat ja niksit. Muistaen, että jokainen meistä on yksilö. Samat asiat, jotka käy sinulle ei ehkä käy toiselle. Se on hyvä muistaa.

Iälläsi ei ole merkitystä, paitsi että vähimmäisikä on 18. Yläikää ei olekkaan.

Jos asia kiinnostaa tarkemmin laita toki viestiä tulemaan.

Kuten lupasin tämän otsikon alla vastaan kaikkiin kysymyksiin parhaan kykyni mukaan.

Oppilaaksi jos tahdot niin siitä voimme neuvotella toki kun laitat ensin viestiä [email protected]

2

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        173
        1621
      2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
        Ikävä
        336
        1206
      3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
        Ikävä
        59
        1092
      4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
        Perussuomalaiset
        187
        898
      5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
        Ikävä
        41
        807
      6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
        Ikävä
        49
        740
      7. 67
        728
      8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
        Suomussalmi
        33
        671
      9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
        Ikävä
        119
        644
      10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
        Ikävä
        78
        598
      Aihe