Mielihyvän Akatemia

Tämän otsikon alle kirjoitan ajatuksia niin viettelysten, esileikkien, Orgasmien, hellyyden kuin naisen ja miehen välisestä kemiasta.

Ilman oikeanlaista kemiaa ei ole mahdollista nauttia täysin rinnoin. Siihen tulokseen olen kokemuksellani tullut.

Mun kokemukset ja vahvuus on suutelussa, nuolennassa, nussimisessa. Mielihyvän tuottamisessa kiusoittelevasti ja sopivasti härnäten. Osaan ylläpitää nautinnon huipulla vaikka kuinka kauan. Olen 54 v mies, joten myös elämänkokemuksella on osansa asiassa, mutta eniten mä kyllä annan kunnian sille että käytän liikkumiseen pyörätuolia (sänkyyn en sitä raahaa ellei se ole sänky-seuralaisen fantasia 😊.

Minusta on kiehtovaa opettaa ihmisiä nauttimaan seksistä. Olen harmitellut kun monet sanoo "mä en ainakaan ala sitten opettaa ketään naimaan". Mitä hemmettiä!

Mä opetan mielelläni naista nauttimaan seksistä ja taitoja, jotka nainen haluaa oppia tunteakseen varmuutta siitä, että taitaa tyydyttämiseen tarvittavat perusasiat ja niksit. Muistaen, että jokainen meistä on yksilö. Samat asiat, jotka käy sinulle ei ehkä käy toiselle. Se on hyvä muistaa.

Iälläsi ei ole merkitystä, paitsi että vähimmäisikä on 18. Yläikää ei olekkaan.

Jos asia kiinnostaa tarkemmin laita toki viestiä tulemaan.

Kuten lupasin tämän otsikon alla vastaan kaikkiin kysymyksiin parhaan kykyni mukaan.

Oppilaaksi jos tahdot niin siitä voimme neuvotella toki kun laitat ensin viestiä mrkaniduracell@gmail.com

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinkun läheisyyspula FWB uhka vai mahdollisuus?

Aloin tässä vakavasti harkitsemaan FwB-miehen ”ottamisen” mahdollisuutta. Tosiaan itsellä alkaa kohtapuolin olemaan viik
        Sinkut
        206
        2292
      2. Voiko noin komea mies olla epävarma?

Jotenkin mahdoton ajatus, mut nyt ymmärtäisin sen käytöksen mua kohtaan, jos näin on 🤔
        Ikävä
        166
        2114
      3. Luovuttaisit jo

Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon. En ole susta kiinnostunut, joten voisitko lopet
        Ikävä
        169
        1602
      4. Jos Martina nai Aussi miehen

Tekeekö saman homman, kun meni Eskon kanssa naimisiin, veti pullollisen valkoviiniä aamupalaksi, ja oli kännissä omissa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        345
        1513
      5. Aamun ajatuksia

Meillä oli vahva yhteys. Sitä ei voi selittää, sen vain tunsi. Olen ikävöinyt sinua siitä asti, kun tiemme tavallaan erk
        Ikävä
        105
        1415
      6. R.I.P. taas nuori urheilija - menehtyi 37-vuotiaana.

Petri Koivisto vartioi Oulun Kärppien ja Espoon Bluesin maalia. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010252054.html
        Maailman menoa
        25
        1217
      7. No oletko nyt

Nainen tyytyväinen kun ei olla kohta enää missään tekemisissä? Minä en mutta ei sillä väliä. Vanhemmalle naiselle
        Ikävä
        54
        1174
      8. Vaitiolo velvollisuus!

Meinasin jo mennä sanomaan,kaksi hoitajaa keskusteli kovaäänisesti kahvilassa hoitokodin asioita kuinka kurjaa,on saatto
        Karstula
        19
        1009
      9. Ethän sinä

vaan luule, että oon varattu🤔
        Ikävä
        37
        975
      10. Mitä ihminen tekee, olipa se sitten fyysistä tai henkistä, sama energia tulee lopulta takaisin

Monien kansojen tiedossa on karman laki, vaikka he eivät tietäisikään, että kyse on karman laista. Mitä ihminen tekee,
        Hindulaisuus
        109
        815
      Aihe