Tämän otsikon alle kirjoitan ajatuksia niin viettelysten, esileikkien, Orgasmien, hellyyden kuin naisen ja miehen välisestä kemiasta.
Ilman oikeanlaista kemiaa ei ole mahdollista nauttia täysin rinnoin. Siihen tulokseen olen kokemuksellani tullut.
Mun kokemukset ja vahvuus on suutelussa, nuolennassa, nussimisessa. Mielihyvän tuottamisessa kiusoittelevasti ja sopivasti härnäten. Osaan ylläpitää nautinnon huipulla vaikka kuinka kauan. Olen 54 v mies, joten myös elämänkokemuksella on osansa asiassa, mutta eniten mä kyllä annan kunnian sille että käytän liikkumiseen pyörätuolia (sänkyyn en sitä raahaa ellei se ole sänky-seuralaisen fantasia 😊.
Minusta on kiehtovaa opettaa ihmisiä nauttimaan seksistä. Olen harmitellut kun monet sanoo "mä en ainakaan ala sitten opettaa ketään naimaan". Mitä hemmettiä!
Mä opetan mielelläni naista nauttimaan seksistä ja taitoja, jotka nainen haluaa oppia tunteakseen varmuutta siitä, että taitaa tyydyttämiseen tarvittavat perusasiat ja niksit. Muistaen, että jokainen meistä on yksilö. Samat asiat, jotka käy sinulle ei ehkä käy toiselle. Se on hyvä muistaa.
Iälläsi ei ole merkitystä, paitsi että vähimmäisikä on 18. Yläikää ei olekkaan.
Jos asia kiinnostaa tarkemmin laita toki viestiä tulemaan.
Kuten lupasin tämän otsikon alla vastaan kaikkiin kysymyksiin parhaan kykyni mukaan.
Oppilaaksi jos tahdot niin siitä voimme neuvotella toki kun laitat ensin viestiä [email protected]
Mielihyvän Akatemia
2
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381