Tämän otsikon alle kirjoitan ajatuksia niin viettelysten, esileikkien, Orgasmien, hellyyden kuin naisen ja miehen välisestä kemiasta.
Ilman oikeanlaista kemiaa ei ole mahdollista nauttia täysin rinnoin. Siihen tulokseen olen kokemuksellani tullut.
Mun kokemukset ja vahvuus on suutelussa, nuolennassa, nussimisessa. Mielihyvän tuottamisessa kiusoittelevasti ja sopivasti härnäten. Osaan ylläpitää nautinnon huipulla vaikka kuinka kauan. Olen 54 v mies, joten myös elämänkokemuksella on osansa asiassa, mutta eniten mä kyllä annan kunnian sille että käytän liikkumiseen pyörätuolia (sänkyyn en sitä raahaa ellei se ole sänky-seuralaisen fantasia 😊.
Minusta on kiehtovaa opettaa ihmisiä nauttimaan seksistä. Olen harmitellut kun monet sanoo "mä en ainakaan ala sitten opettaa ketään naimaan". Mitä hemmettiä!
Mä opetan mielelläni naista nauttimaan seksistä ja taitoja, jotka nainen haluaa oppia tunteakseen varmuutta siitä, että taitaa tyydyttämiseen tarvittavat perusasiat ja niksit. Muistaen, että jokainen meistä on yksilö. Samat asiat, jotka käy sinulle ei ehkä käy toiselle. Se on hyvä muistaa.
Iälläsi ei ole merkitystä, paitsi että vähimmäisikä on 18. Yläikää ei olekkaan.
Jos asia kiinnostaa tarkemmin laita toki viestiä tulemaan.
Kuten lupasin tämän otsikon alla vastaan kaikkiin kysymyksiin parhaan kykyni mukaan.
Oppilaaksi jos tahdot niin siitä voimme neuvotella toki kun laitat ensin viestiä [email protected]
Mielihyvän Akatemia
2
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1185266Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1814905BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2144112- 2163315
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1233148Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1042984HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok172829- 1271874
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1581763- 611379